Foros ›
Autor
Mensaxe
novatillo72

Maratoniano
Maratoniano
6/07/09
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 11:24
Asunto: OFERTA PULSOMETRO POLAR

Buenos días:

Quería comentaros que os parace la oferta que hace la revista Runners World porque a mi me tiene un poco mosqueado...

Por 199 euros te regalan la suscripción anual (12 números) más el pulsómetro Polar RS 400D totalmente equipado (reloj; cinta cardiaca; sensor de velocidad, usb para descarga de datos por infrarrojos...)

He estado mirando precios y en la calle sale por unos 240-250 euros.....

Mi pregunta es...

¿Hay gato encerrado?..¿Es un buen modelo el RS400D?

espero vuestros experimentados comentarios...un saludo
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 11:42
Asunto: Re: OFERTA PULSOMETRO POLAR

home, pois xogaran coa marxe de beneficio, pois non só os distribuidores de alimentación teñen marxes mooooooooooooi grandes. E baixar un 25/30% non é tanto (para eles).

Se é un modelo un pouco antiguo baldeiran o stock, engánchante á revista, e fan uns poucos cartos. Serán menos que orixinalmente pero polo menos "líbranse" do producto.

-- Chámame "ghose"
carabina

Novo foreiro
Novo foreiro
12/09/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
AMES
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 11:51
Asunto: Re: OFERTA PULSOMETRO POLAR

Non esta mal a oferta, pero se eres "aficionado" a ebay, podes conseguir un garmin 305 con GPS por 160 € e ainda che sobran 40 € para comprar a revista.
E recordar que co GPS tes mais ventaxas que con Polar
95min

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/04
0 Carreiras
153 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 23:40
Asunto: Re: OFERTA PULSOMETRO POLAR

A mi, personalmente, me parece muy bien precio para el RS400SD. Con una pisada mas o menos 'normal' - de tacon a puntera - el footpod funciona bien, y el pulsometro tiene todo lo que necesitas en un pulsometro y mas. Me parece tambien que el softyware de polar es muy bueno. Tengo el RS400SD y he usado sin problemas casi 2 años.
joselug

Maratoniano
Maratoniano
13/09/09
170 Carreiras
425 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 25 Nov 2009, 15:57
Asunto: Re: OFERTA PULSOMETRO POLAR

Yo tengo el modelo RS300 SD y estoy muy contento con él.A mi me costó 200€ hace unos meses y es un modelo inferior aunque bastante parecido,o sea que para mi está muy bien la oferta.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos