celanova escribió: |
Saudos a todos, a experiencia do Maratón de Lisboa serve para valorar todolos maratóns feitos anteriormente,non me gusta falar mal das carreiras,pero engañariavos si falaran ben deste maratón,o único aproveitable da cidade e o encanto q garda esta cidade en si. O percorrido do maratón foi moi duro, xa na saida no estadio 1 de maio,foi un caos na saida, habia q dar unha volta o estadio e as pistas de atletismo no tiñan capacidade para tanta xente(eu tardei 5 minutos en sair do estadio) despoixa sacanos por fora da cidade por autopistas con tobogans continuamente, do 21 ó 30 unha recta inmensa polo puerto onde o aire ainda che facia pasar ainda peor. E pa rematar do 36 ó 42 todo subida , rematando no estadio onde habiamos saido. Dos sufrimentos tamén se aprende. Rematamos a proba todolos compañeiros do pato blanco q é o mais importante. Xa me esquecia a animación nas ruas inexistente, solo animaban os familiares dos corredore ( e menos mal), ni unha triste banda ni cassete animando a proba. Defraudoume bastante este maratón, o único bo foi a compañia e a cidade. Durante o percorrido vin q unha ambulancia levaba un compatriota galego do equipo "corredoiras" sabe alguén o q lle pasou? |