Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 14:32
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

que non te afrecerias como voluntario ? jolin co ven que te vendo jeje
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 19:10

Levo varios dias intentando falar contigo, pero non sei se segues vivindo no mesmo sitio, pq o fixo da casa como se non existise.
O tema e que eu creo que paso da de Ferrol, ( que de momento non esta no circuito), e imos a de pontevedra, pq se non teria q marchar dous findes seguidos e iso e facerlle unha putada a miña señora.
Total, eu propoño como calendario:
22 villa de gijon, como volta a competicion, 12 km.
ou ben 21 pereiro, que sendo na casa de tartarugo tedes que facer unha labor de equipo importante.
29 Pontevedra. (se non rompo antes).

E xa en decembro, o 20 Lugo monumental, (se me re cuperrei da mm de pontevedra, que da de siero levoume 6 meses),e o 27 Corrida en O Porto...

Non sei que che parece.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 19:12

Ejem... Non sei se sabedes que xa hai parella favorita clara para gañar o Circuito... Silbar
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 19:13

Si, Fandi e Pilotin.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 19:16

Ma - mo - na - zo Mr. Green
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 19:18

bueno, q che parece o meu planing?
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 19:58

Cheetos escribió:
Ejem... Non sei se sabedes que xa hai parella favorita clara para gañar o Circuito... Silbar

Si señor, pedazo de parella, a parella mais guapa do circuito Aplauso Aplauso !!!!! Agora so vos falta correr Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green .......... (mira quen foi falar Silbar Silbar Silbar ......) En serio, noraboa pola inscriçao e a ver quen saca mais puntos ala por xuño.......Tara-Tartarugo ou ArdillaRoja-Cheetos...... Pregunta Pregunta Pregunta Pregunta Pregunta Pregunta

Fandi, benvido de novo as carreiras, a ver se ainda nos vemos en Mos ou na Lugo Monumental.......... e aproveita agora que estas a tempo para desfacerte de PIC, que só che vai dar desgustos Muro Muro ........ Ofrecete no foro que seguro que atopas unha parella mellor ainda que sexa unha cita a cegas Mr. Green Mr. Green ....

Se eu puiden, ti tamén...
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Nov 2009, 19:46

O miña parella ten que ser pilotin, pq eu non podo ir a moitas carreiras, e asi levarei o peso da parella sen presion ningunha. E ademais, o tema desgustos se non hai nada en xogo, levase moito mellor, jeje.
A ver se se apunta, que esa e outra.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 17:50

Ai que foderse cos PRGs,javiyl e o tal PedroNimo na galeria de fotos de La region,ainda por riba posando
Cheetos,da con mais coidado as palmadas no cu,que ainda me doeu rato largo,eu non digo nada Ríndose
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Dom, 15 Nov 2009, 18:24

É que eu ía moi rápido ... ou ti moi lento? Mr. Green
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 10:01

A ver, PRG's, como foi a carreira? E o máis importante, que tal a viaxe de volta baixo o temporal? No meu caso, pensaba que saíra máis adiante do que o fixemos (coñecín a Javiyl!) e así fun adiantando xente toda a carreira. O meu obxectivo era gañarlle a Safardatxo...

P.D. Xa estou inscrito para Mos.

Edito: Capi, a ver cando te estreas, eh... Silbar
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 12:23

a miña carreira dentro do esperado, nin ben nin mal. o resto xenial, calentei con Tara, nese momento coñecin a Cheetos, o ambiente moi bo, un día xenial para correr, nin frio nin calor...

Agora xa so me falta coñecer a un tal Tartarugo que di ser o noso capitán Moi feliz Silbar Espero que esas oposicións foran ben. Guiño
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 12:29

Iso Tartarugo,como che foi en Silleda.
Cando estabamos a comer votaron no telediario a todos alí sentados nos pupitres, e acordámonos de ti, espero que todo saíra ben.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 16:18

e foto para sabado ?temos que estar todos ,e tartarugo ves ou ves que non me motivo e estou a facer 1h 4m que desastre jeje fun de paliqueo con arturo e paco e vaciando os charcos todos vemonos
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 18:29

A ver tropa, penso debutar en Mos como dixen por aí arriba se non hai ningún contratempo de ultima hora (xa sabedes...), pero será un debut testimonial, para sumar os primeiros 75 puntos da tempada, a ver se así, téndome á vista consigo que Tara recupere o seu nivel da época de Ames, que desde que non me tes de referencia non te vexo dar o callo Enfadado !!!!! Que fixeches peor tempo que o ano pasado!!!! Tes que poñerte as pilas ou senón a quentar banquillo Demo !!!! É broma, eh Mr. Green ?? Que non sempre saen as carreiras como a un lle gustaria, de feito eu se remato a carreira o sábado xa me dou por contento.......... a segunda, a segunda oe oe oe oe !!!!! O resto dos PRG felicitalos polas suas carreiras de onte en Ourense, e especialmente a volta de PedroNimo á competicion Aplauso ...........son o unico que falta por estrearse Silbar .....

PD: Ainda que eu non me examinaba as cousas non nos foron nada ben, a miña moza non tivo un bo día, asi que outra vez será Triste .....Iso si, acabamos enchoupados como seguro que acabastes vos, que maneira de chover e ventear en Silleda, e non paraba nin un triste segundo....que diluvio Muro !!! Ala, vemonos o sabado, espero Guiño ......

Se eu puiden, ti tamén...

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos