Mar, 17 Nov 2009, 23:48 Asunto: Re: Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance
Pois ben que me fastidia a min que non vou poder estar aí mañá, pero tentarei achegarme o venres se é que estades.
Por certo, eu son de Gondomar (aínda que durante a semana traballo fóra), así que si hai alguén do Val Miñor que queira compartir entrenos ou coche para ir ás carreiras que se poña en contacto conmigo a través do foro ou que me envíe un privado.
Un saúdo
barrañán Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Mér, 18 Nov 2009, 0:12 Asunto: Re: Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance
Me ha encantado hablar con Alejandro, ha sido un honor charlar con él sobre este gran proyecto al que me he apuntado, esperemos que cunda el ejemplo. Si alguien de la zona de Coruña se anima contad conmigo. Espero veros en breve.
Xov, 19 Nov 2009, 23:20 Asunto: Re: Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance
Hola a todos!! comunicaros que el sabado y coincidiendo con la 2ª Carrera Popular Benéfica Oscar Pereiro haremos la presentacion del equipo ALEJANDRO GOMEZ NEW BALANCE donde tendremos de padrinos a cuatro ilustres deportistas. Al deportista paralimpico mas galardonado CHANO RODRIGUEZ, a un principe de asturias y campeón del mundo en Atenas JOSE MANUEL GARCIA a todo un campeon del mundo de triatlon el ahora ciclista IVAN RAÑA y como maestro de ceremonias al ganador del Tour de Francia, el SR.OSCAR PEREIRO.
Pues nada aprobecho para desearos suerte a todos los participantes de LA CARRERA DE MOS y que el tiempo nos acompañe, además como se suele decir " AL MAL TIEMPO BUENA CARA" JEJJEJEJE
Ven, 20 Nov 2009, 9:11 Asunto: Re: Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance
Enhorabuena y bienvenido a este clube con un nombre tan importante en la historia del atletismo galego e español!
Sáb, 21 Nov 2009, 21:55 Asunto: Re: Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance
Muy bonita la presentacion del Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance ,al final terminamos 57 de 82 creo es un numero bastante numeroso para un club ,AAAAAAAAAA cooooorreeeeeeeeeee.
Dom, 22 Nov 2009, 13:55 Asunto: Re: Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance
hola e noraboa a todolos integrantes do novo clube de atletismo.
sinto satisfaccion cando xurden estas iniciativas por parte de un gran atleta
coma alejandro gomez.
por certo menuda marea de atletas, practicamente tiñades o pavillon cheo
si señor. vaia marea roxa. un saludo
barrañán Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Dom, 22 Nov 2009, 15:53 Asunto: Re: Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance
Que pena no poder estar en la presentación y disfrutar de esa marea roja. Me conformaré con leer los comentarios del foro y la prensa, os dejo el enlace con la noticia,
Mér, 02 Dec 2009, 10:45 Asunto: Re: Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance
Enhorabuena por la temporada realizada y por la que va a comenzar, de sobra sabrás señor Bareixa que os daré candela jajaja, asi que preparaos y agarrar bien la dorsal no vaya a ser que os caiga a mi paso jajaja, venga nos vemos. Saludos y preparate para las maravillosas cuestas.
Mar, 08 Dec 2009, 21:11 Asunto: Re: Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance
me acabo de enterar que ya somos 108 componentes en el club,un exitazo
Dom, 20 Dec 2009, 15:55 Asunto: Re: Club Atletismo Alejandro Gómez - New Balance
DA GUSTO CORRER CUANDO TUS COMPAÑEROS DE EQUIPO TE ANIMAN DE ESA MANERA.. GRACIAS A TODOS ELLOS
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos