Foros ›
II Carrera Popular Benéfica Oscar Pereiro-Divina Pastora
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 11:10
Asunto: Re: II Carrera Popular Benéfica Oscar Pereiro-Divina Pastor

Ainda que non teñades dorsal, según o regulamento da proba, podesde correr, pero sin entrar na clasificación. Guiño

Agora ben, correr co dorsal de outro é unha temeridade. Nono

Sorte a tod@s.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 12:21

Hola Xabi!!Al final estaré doblando este finde Mos-Vigo por los viejos tiempos,pero espero sin lesiones esta vez Satisfecho y ya que hoy vamos a rodar sólo,te animo a que nos marquemos un sprint final de 200 metros,que dices Guiño yo llevo dos seamanas entrenando y muy suave así que no estoy para más,me vas a quitar las pegatinas,pero bueno,siempre le gustará al público un buen sprint con caras de locos Abraiado onda vital me cago en laaaaa(como diría Bekele) Mr. Green Mr. Green Payaso nos vemos
pablo.jph

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/09
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 12:57

¿Hace muy mal tiempo en Mos?
No se que hacer, salgo de coruña
ashyer

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/08/09
0 Carreiras
246 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 13:09

..Viento y lluvia, lo mismo amaina un poco que sigue así toda la tarde, desde luedo escampar no tiene pinta, un saludo
koki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/08
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 13:32
Asunto: Re: II Carrera Popular Benéfica Oscar Pereiro-Divina Pastora

Joer, esta cayendo la de dios, a parte con medio temporal, esperemos que poco a poco esta vaya parando.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 13:48

que manera de acoj... Abraiado que humor negro tiene está gente Disimulando Silbar bueno siento desanimaros pero también se acercan relámpagos en breve Guiño Mr. Green hasta ahora,quien dijo miedo!!
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 14:10

Dende logo algúns se acolloan por catro pingas de auga e unha brisiña de nada... en fin Mr. Green

Acabo de comer e dentro dun rato xa me poño a roupa de traballo para tirar millas cara a Mos... sen dorsal... sen nada... bueno coa equipación... porque finalmente non estou nos inscritos... algún problema con ChampionChip... debe ser a primeira vez que teño problema con eles. Pensando
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 19:55

Bueno xa estamos de volta, preciosa carreira, o tempo genial non choveu nada, a organizacion moi ben, o circuito un pouco esixente de mais, o tramo que aumentaron e un pouco durillo, todo perfecto.
Eu no persoal, fixen unha boa carreira, ando un pouco lento, pero e por non adestrar, fixen 44.12 polo meu reloxio,o rematar pasei de coller bebida e fun dereito a ducha (non e por nada so e que tiña presa),auga super quente, GENIAL

GRACIAS POR ESTA BOA CARREIRA E QUE DURE SEMPRE.
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 20:03

Tanto problema con el tiempo y al final como en Orense nos ha respetado. Genial para una magnifica carrera, y al final CALLOS CALENTITOS
ashyer

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/08/09
0 Carreiras
246 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 20:14

hola a todos pues efectivamente el tiempo respeto, al final esos huevos que se han llevado Santa Clara han hecho efecto.... Moi feliz , desde luego después de la mañana infernal que estuvo fue milagroso el cambio de tiempo, la carrera bien todo en general con carreras de categorias minis antes buen ambiente, a la llegada a meta ...duchas de agua caliente..etc y para reponer fuerzas..fruta,rosquillas,barritas,paquete de galletas "principe",agua,powerade la verdad que increible cuando salí del pabellón parecía que había ido a la compra al super..una pasada!, el recorrido si que es exigente pero se hace bien vamos cada cual a su ritmo esta claro, lo único que no entendí muy bien fue la salida de los "infantiles" al mismo tiempo que la carrera senior...pero en general Aplauso Aplauso ENHORABUENA!! PARA EL AÑO QUIERO VOLVER HACERLA. además en este momento pedazo de comilona en casa de mis tios,je,je..eso si que es reponer fuerzas Angel
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 20:24

Mclego escribió:
Tanto problema con el tiempo y al final como en Orense nos ha respetado. Genial para una magnifica carrera, y al final CALLOS CALENTITOS

¿Hubo callos? Jo, ni me enteré. Me quedé en los hojaldres, las manzanas y las bebidas. Y la camiseta técnica.

De nuevo milagro meteorológico. Buen ambiente, muchos foreros (*), y buena carrera: la primera mitad con khene y luego a mi ritmo. Cada vez tengo mejores sensaciones, a ver si el truco va a ser no entrenar y fumar la víspera...

Suerte mañana para los de la media.

Nos vemos en Lugo (me parece).

(*) Tartarugo, safardatxo, Pedro Nimo, Cheetos, moussambani, khene, jotaeme, banderas, oliveira, montxo, tara, ardillaroja, juanotra, María...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 20:24

Pois si,o final os ovos de Pedro Nimo a Santa Clara fixeron efecto Ríndose Ríndose
Se na 1ª edicion a organizacion estivo a altura,na 2ª superouse,como sigan asi,Mos vai ser Internacional
Se houbo galletas principe e barrtias e mas perdin,pero e o que ten ir de paseo reservandose pra maña Rezar
Da carreira en si,que dicir,vai panda de vagos iamos na cola,Cheetos,Tara,Lore,Gallego,Tartarugo,eu,correr non correriamos,pero pasalo ben semella que si,o que pediria a organizacion por ano que ven,e que fagan caixons de saida,polo menos pros de ritmo 6´/km,porque xa me diras que facian xente como Banderas,Dr.Slump,Montxo,Moussambani,na cola,molestar,porque outra cousa Ríndose :lol:,sabedes que é broma
Gracias a organizacion pola carreira e que sega moitos anos mais
Ata mañaaaaaaaaaaaaa!!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 21:11

Felicitacións para a organización e para Santa Clara. Esperemos que se acorde de nos mañán na media de Vigo Rezar Rezar Rezar

Xa tedes a clasificación en:

www.championchipnorte....ereiro.htm
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 21:18

Noraboa Oscar Pereiro polo que estas a conseguir, entrena un pouco mais e po ano baixas dos 35 minutos. Por certo estuven tentado de levar unha das tuas preciosas bicicletas,(fixenlles unhas cuantas fotos pa cando compre unha)
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 21:22

O ano pasado perdinme esta carreira por mor do mal tempo, e volveo acontecer o mesmo hoxe; igualiño ca en San Martiño.
Os hovos que levou Pedro funcionan, sigue así e recuperate.
A organización estivo barbara, por por un pero as duchas quedarón un pelin escasas pra cantidade de corredores i que se nos votou a noite encima, polo demáis trataronnos a corpo de rei.
Eo fun rodar porque si non maña non podería levantarme pra ir a Vigo; unha carreira pra disfrutar da compaña dos foreiros e darlle palique: Lois, Buba, Pipe, Home de nejro, Arbitrucho, etc.
Vemonos pro ano en Mos i nunhas horas en Vigo, aburiño.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos