Dom, 22 Nov 2009, 14:52
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo
Organizacion moi boa,o unico fallo salientable seria o do chip que non se puido entregar onte,agora rezemos que as clasificacions saian adiante
Un pracer compartir momentos cos que aqui soen escribir:
Beauvais,Mincha,Aguita,Canido,Banderas,Canido,Khene,Yonatan,Homedenejro de pasada,Ezeq,Juanin,Moussambani,XabiCheetos...Northern?
Despois de facer onte Mos e tendo en conta que ia ser a miña 2ª media tomeino con calma,so con jañas de acabala dentro do tempo limite,e tendo en conta que neste ultimo mes con corrin unha merda,dabame cun canto nos dentes,pero ai pouco aprendin dun foreiro ilustre que con UN PARA CHEGAS A BRANDEMBURGO,pase o que pase,pois eu con un so,ia facer a media,a 1ª volta a fixen cun home do ADAS que a sua 1ª media a fixo no 79,o mesmo ano que nacin eu,correu as maratons de Madrid,Barcelona,a ultima de Oporto e non sei cantas mais,vaia tio,deixoume anodadado,logo o deixei coa esperanza de que se eu pinchaba el podeira tirar de min ,pero na 3ª volta xa non o vin,lastima,as 2 primeiras voltas bastante ben,desfrutando da media,e animando os que corren mais do foro,tod@s menos eu,sobre todo animei os do CARMA e SUCEDANEOS DO CARMA
pero a ultima volta xa costou,o vento en contra fixo estragos e dinamitoume a moral,pero cando ia peor ,vexo un corredor ao fondo,e despois de facer a ultima viraxe o adianto (puntiños extra
),antes de chegar a rotonda do TOys´rus aparece por ali Tartarugo,e dame animos eu iluso de min dijo que vou facer marca,dende ai o final adiantei 3 postos mais,pero xa cando ia exprerme o maximo pra batir a marca da Vig.Bay empezou a chover polo que todo se foi o carallo,o final 30´´ seg mais que na Vig-bay,pero cunha sensacion dulce,despois dun finde completiño,ajora a descansar
Saudiños!!!