Foros ›
I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 15:13
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Cronotec? Silbar Que Deus nos pille confesados!!! Rezar Rezar Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 21:28
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Ide a por ovos a Santa Clara que na de Pereiro fixeron efecto,vemonos maña dobradores
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 22:55
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Coincido con Safardatxo... e tamén nos vemos mañan, que seremos uns pouquiños menos Guiño
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 23:00
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Alguen sabe cantos Km son esta carreira?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 23:02
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

safardatxo escribió:
Alguen sabe cantos Km son esta carreira?

¿Ti estás de coña ou qué? Trátase dunha Media Maratón... así que deberían sobrar as palabras... tes que estar de broma e eu son tonto por respostar Avergonzado
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 23:12
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Non esperaba que foras ti o que respostara, Ríndose Ríndose Ríndose
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 23:33
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Cuidado con los despistados para recoger dorsales y chip. Esto es lo que indica la organización:


Los dorsales y chip se recogerán en el HOTEL HUSA BAHIA DE VIGO, situado en Cánovas del Castillo nº 24, en Vigo, el día 21 de Noviembre de 2009 desde las 11:00 horas hasta las 19:00 horas, y el día 22 de Noviembre entre las 09:00 horas y las 10:00 horas (se aconseja a todos los participantes que retiren su dorsal y chip con la mayor anticipación posible) Para recoger el dorsal y chip será necesario presentar un documento acreditativo.
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 23:56
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Si alguien necesita dorsal,cedo el mio, Muro ,no puedo correr mañana por lesion.mandar un privado
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5730 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 1:01
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Pues yo también, aprovechando q fui a correr a Mos, me pasé a recoger el dorsal y chip para dormir mañana un poco más y no tener q hacer cola y estar antes de las 10, y me dicen q el chip se hará en un segunda entrega, manda carallo, o sea, q si lo se me ahorro el viaje y las prisas. Pero al menos me dijeron que como fue fallo organizativo (bueno, más bien de cronotec q no los tenía disponibles....), q podían recogerse hasta las 10 y media o así. Creo q la participación no es muy grande, sino esto olería a retraso en la salida.
En fin, que mañana salga todo bien y que disfrutemos esta media (me da q no va a hacer tan malo como dicen), incluso los que nos exprimimos un poco hoy en Mos. Ay, ay, ay, q miedo...
Saludos.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 9:26
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

beauvais escribió:
Cuidado con los despistados para recoger dorsales y chip. Esto es lo que indica la organización:


Los dorsales y chip se recogerán en el HOTEL HUSA BAHIA DE VIGO, situado en Cánovas del Castillo nº 24, en Vigo, el día 21 de Noviembre de 2009 desde las 11:00 horas hasta las 19:00 horas, y el día 22 de Noviembre entre las 09:00 horas y las 10:00 horas (se aconseja a todos los participantes que retiren su dorsal y chip con la mayor anticipación posible) Para recoger el dorsal y chip será necesario presentar un documento acreditativo.

pues a mi no me pidieron ningun documentro acreditativo... Nono

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 9:52
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Ni a mi tampoco, solo apellidos y nombre. Son las 09:30 horas y no llueve. A ver si el tiempo nos respeta y aguanta así. Bueno nos vamos a vestir y a tirar para el náutico. Suerte a todos.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 15:17
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Carrera estupenda. La lluvia no hizo acto de presencia entre la salida y los que llegamos en menos de dos horas. La organización fue estupenda y espero que haya una segunda edición.


Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 15:46
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

khene escribió:
Carrera estupenda. La lluvia no hizo acto de presencia entre la salida y los que llegamos en menos de dos horas. La organización fue estupenda y espero que haya una segunda edición.


De la misma manera pienso yo, sin embargo, en la última vuelta hacía muchísimo viento. Era imposible avanzar.

Debieron poner unos biombos o unos ventiladores para contrarrestar el flujo, no obstante, por 5 € estuvo bastante bien si quitamos el tufo de los coches detenidos en un tramo bastante largo y alguna que otra cosilla... Silbar
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 15:52
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Organizacion moi boa,o unico fallo salientable seria o do chip que non se puido entregar onte,agora rezemos que as clasificacions saian adiante
Un pracer compartir momentos cos que aqui soen escribir:
Beauvais,Mincha,Aguita,Canido,Banderas,Canido,Khene,Yonatan,Homedenejro de pasada,Ezeq,Juanin,Moussambani,XabiCheetos...Northern?
Despois de facer onte Mos e tendo en conta que ia ser a miña 2ª media tomeino con calma,so con jañas de acabala dentro do tempo limite,e tendo en conta que neste ultimo mes con corrin unha merda,dabame cun canto nos dentes,pero ai pouco aprendin dun foreiro ilustre que con UN PARA CHEGAS A BRANDEMBURGO,pase o que pase,pois eu con un so,ia facer a media,a 1ª volta a fixen cun home do ADAS que a sua 1ª media a fixo no 79,o mesmo ano que nacin eu,correu as maratons de Madrid,Barcelona,a ultima de Oporto e non sei cantas mais,vaia tio,deixoume anodadado,logo o deixei coa esperanza de que se eu pinchaba el podeira tirar de min ,pero na 3ª volta xa non o vin,lastima,as 2 primeiras voltas bastante ben,desfrutando da media,e animando os que corren mais do foro,tod@s menos eu,sobre todo animei os do CARMA e SUCEDANEOS DO CARMA Ríndose Ríndose pero a ultima volta xa costou,o vento en contra fixo estragos e dinamitoume a moral,pero cando ia peor ,vexo un corredor ao fondo,e despois de facer a ultima viraxe o adianto (puntiños extra Bailar ),antes de chegar a rotonda do TOys´rus aparece por ali Tartarugo,e dame animos eu iluso de min dijo que vou facer marca,dende ai o final adiantei 3 postos mais,pero xa cando ia exprerme o maximo pra batir a marca da Vig.Bay empezou a chover polo que todo se foi o carallo,o final 30´´ seg mais que na Vig-bay,pero cunha sensacion dulce,despois dun finde completiño,ajora a descansar
Saudiños!!!
megareo

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 16:30
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Me ha parecido una carrera estupenda, le doy la más sincera enhorabuena a la organización y a todos los corredores, y también al tiempo, que milagrosamente nos respetó.
Solo un par de detalles a mejorar, la falta de agua en la última vuelta, y como quiero hacer una crítica constructiva, pues mi consejo: igual si reparten vasos en vez de botellas se gasta menos y llega para todos, que solo se bebe media o 1/4 de botella antes de tirarla
Y segundo, si hacen un poco más de publicidad antes de la carrera a buen seguro que participará mucha más gente.
Por lo demás perfecto, los voluntarios, trato al llegar, sin esperas... genial
Ahora a pensar en la próxima!!
Por cierto, alguien sabe donde saldrán los resultados?Gracias





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos