Foros ›
I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 16:31
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Bonita carrera, lo del chip al no ser mucha gente la entrega fué rapida, al menos en mi caso. La lluvia nos respetó pero hubo momento en que el viento era un poco molesto de cara. Lo dicho todo bien, la organización perfecta y al finalizar, fruta, agua, aquarius, empanada, chocolatinas etc, osea que el próximo año se repita, y poder tener en Vigo una media que se consolide.
Por mi parte 1 H 20 minutos clavados, según mi crono, muy contento, a pesar de que tengo unas pequeñas molestias en en tobillo izquierdo.
Ánimo a la Organización y que el próximo año estemos hablando denuevo de la media maraton de Vigo.
Suerte.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 16:38
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

O de por vasos en vez de botellas xa se falou o ano pasado despois da S.MArtiño,quedando claro que o que prima e o patrocinador que quere que se vexa a sua marca na botella
As clasificacions sairan supoño ou na web da media e en Cronotec,se nada falla...
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 16:47
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

me pareció una carrera interesantísima para que se consolide con el paso de los años. Además hay que reconocer que un domingo y con el mercado de Bouzas presente creo que dentro de lo que cabé se gestionó de manera bastante eficaz el tema del tráfico.

La carrera para mi supuso un tormento, iba con la idea de hacer 1h22'30" más o menos, de hecho hasta el km 5 llevaba una buena progresión, pero empecé a perder "frescura" y tras pasar la primera vuelta los kms 8 y 9 los pasé fatal, chupando todo el viento de cara y solo sin poder enganchar ningún grupito. Pasé los 10 kms en 39'15" y ya sabía que esa marca era inalcanzable...y los kms del 15 al 18 se me hicieron eternos, iba atrancado, y en la última vuelta con el tramo "extra" Rezar de 800 metros más ya peté por completo.

Al final 1h24'15" pero bien es cierto que al igual que en la San Martiño se dijo que la distancia seguramente era mayor de 10km, también hay que reconocer que en esta media no se llega a los 21,097 kms, en mi Fore me salieron 20,830 mts.

Enhorabuena al CARMA team al completo, a telmocho por su gran marca,a GOVI que debía ir sufriendo de lo lindo con ese pie lesionado, a Germanmd por su carrera tan inteligente...

Y a la organización, nuevamente felicitarles y que se animen a hacer una segunda edición.

saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 16:56
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Hola correlegas,

bonita carrera, que bien que nos respetase la lluvia, lastima de ese chaparrón minutos antes que me hizo cambiar de zapas y a Xabi llevar gorra, pero mejor así que no lloviese, ideal que Lois nos tuviese pillados el dorsal y el Chip a Xabi y a mi, la verdad que buena idea la de este chip, mejor que en el dorsal.

Hice mejor mmp con 1h34´59 o sea que genial, independientemente de que no se llegsen a los 21097 m.

Conocí al CARMA al completo, saludos de nuevo, SAFARDATXO y a GERMMAND como corre el condenado.

Buen avituallamiento y bien organizado.

Fallo: para gente como yo que sobre todo espera al final para incrementar un poco el ritmo a partir del km 16 no había ninguno marcado.

Taluego
powerbeade.

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:00
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

A min a verdade e que me gustou moito sobre todo mirar a tanta xente participando ainda que non foxe o cen por cento polo menos apoiar a unha futura media maraton en vigo que mirando o percorrido e con un pouco de sorte pode convertirse nunha referencia nun futuro.
Tamén me gustou o detalle da revista con entrevista a Lolo Penas incluida, e a primeira vez que leo esta revista e creo que ten cousas mais interesante que a competencia....
Estaria ven que o hotel Bahia nos deixara unha saliña das que ten para a entrega de trofeos e de paso degustar a empanada o mesmo tempo e poñer fotos da carreira(como fixeron en Bueu) pois os dias como hoxe á xente non lle apetece estar a entemperie e acostuma marchar para casa.

Espero volver para o ano e que esta media vaia para adiante
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:05
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

1º.- Van aparecer como setas/cugumelos os críticos de sempre.
2º.- Van estar cos coitelos afiados os que dicían que non ía ir ninguén.
3º.- Vanse cargar as tintas nos aspectos mellorables que os houbo.

E como me gustou tanto, vou dicir algunhas carencias:
- Falta de auga no derradeiro avituallamento (xa no quilómetro 19)
- Sinalización dubidosa dos quilómetros.

....................... pero:
- Excelente carreira abasolutamente chaira polo centro de Vigo.
- Percorrido rápido, rápido... Xa temos ducias e ata centos de carrieras "non planas": ademáis témolas de tódalas cores: medias, dezmiles, croses, pedestres, san silvestres, de montaña. E para variar esta media. Igual que Xinzo é totalmente plana no 10.000.-
- E, sen ningunha dúbida a media máis rápida de Galicia.
- A liña de meta (cos últimos 300 metros polo empedrado á beira do Náutico) pareceume sinxelamente extraordinaria.
- Non axudou o vento (que o que frenou na ida non compensa o que frenou na volta).
- Non molestou - alomenos no meu caso - ningún coche, e ninguén perdeu os nervos por isto.
Felicito aos que, arriscando moito, se decidiron en organizala.
Que o Concello de Vigo vaia traballando para consolidala no vindeiro ano.

Estou desexando que chegue a 2ª edición.
pilon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/07
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:16
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Buena carrera esta Media Maratón. Espero que se consolide y que podamos disfrutar muchos años corriendo por Beiramar.

Tenía miedo de que se desprendiera el ¿chip?, debido al montaje artesanal del mismo, pero al final aguantó. Partía con el objetivo de rebajar el tiempo de la pasada VigBay (mi primera media) y a pesar del viento, lo rebajé en algo más de 10 minutos, dejando el crono en 01:30:11. Ciertamente el viento fue molesto en las dos primeras vueltas y muy duro en la tercera. Lo pasé bastante mal.

La organización estupenda (aunque habría que ver si corriesen la prueba 1000 personas), el tráfico y los carriles para corredores se gestionaron muy bien.

Al llegar, avituallamiento generoso y contraste de opiniones con telmocho (impresionante el tío, sin duda en un estado de forma fantástico), juanchín y luisM, que era la primera media que corría. Lástima de la ausencia de jadivi-crolix, que también está en un estado de forma muy bueno.

Lo dicho. Buena carrera y espero que se mantenga por mucho tiempo.

PD. En las carreras que se celebran en Vigo, siempre tengo visto a una persona que va cantando las posiciones de los corredores y dando ánimos. Se suele colocar entre la gasolinera de Repsol y la rotonda de entrada al puerto. Un saludo a este hombre
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5712 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:39
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Pues yo me uno a las felicitaciones de esta carrera, que lo tiene todo para ser una de las grandes de Galicia. Muy buena organización, excelente avituallamiento final, buen circuito,... y bueno, ya comentaron todo el resto de los foreros.
Ahora a esperar las clasificaciones con paciencia... Silbar
En cuanto a la carrera en sí salí muy reservón, pues tenía miedo que me pasase factura el esfuerzo de ayer de Mos, y empecé a 3´55´´. Fui los 10 primeros km con la referencia de Santa (Jastazocas), y Gestido, que sabía q iba a entrenar y de paso llevarse unos euritos sin despeinarse. A mitad de la carrera fuimos Santa, otro corredor y yo unos km, y faltando casi una vuelta, un tipo nos cantó el puesto: 26 y 27, y le dije a Santa, joder, no vamos tan mal, vamos a apretar un poco a ver si llegamos a la altura de Gestido. Yo me encontré bastante bien e hice unos últimos 5 km bastante fuertes, gané 5 puestos (creo q entré de 21 ó 22, según oí), Santa se quedó un poco, para marcar por mi crono 1´19´25´´. Me quedé a unos metritos de llegar a la altura de Gestido. En general, bastante contento, para ir como fui de conservador al principio y haber doblado, y ahora a recuperar y llegar en buena forma a Pontevedra.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:51
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Yo me uno a los correlegas contentos con esta media.
Me "preocupa" que no llegaran a los 21097, mi fore marcó 20750m (así como la de Pereiro 10k00), si bien es cierto que el fore en los giros de 180ª no suele marcar muy bien, y en esta carrera fueron 6, pero 400 m son muchos de error.
Salí bastante bien colocado y salí tras David y su grupo, pero rápidamente vi que su objetivo era diferente al mío. En esta carrera sí que me adelantó gente, un par de grupos por lo menos, quizás por esos dos primeros km de 3.45/km. Puesto 27 o así según Joaquín (gracias) y objetivo de 1h20 cumplido (deslucido quizás por esos 350m que faltan).
Duro el viento, se notan los cambios de ritmo al analizar los datos de la carrera, muy irregular.
Estupendo el equipo Esinor, que echó en falta al imprescindible Crolix. Muy bien LuisM con toda la polución de Marrakech en los pulmones, pilón exuberante y Juanchín aguantando como un jabato tras el carrerón de ayer en Mos.
Moussambani anímate que cero coma estás volando otra vez. Xabi, kenhe, beauvais, banderas, ...
Enhorabuena a Sergio, que quedó 4º en la clasificación.
Saludos.

P.D.- ¿U-lo Xoixe?
Archibald

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:53
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

A empanada, para ser de tenda, tamen estaba rica. E o KitKat súpome mellor que o caviar. O ano que ven repito.

A ver si a poñen en Pontevedra.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:55
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

1º Parabens para todos, organizadores e atletas.
2º Non quero ser impertinente nin rizar o rizo, pero estou sorprendido por unha afirmación de Bubela cando fala de centos de carreiras e menciona entre elas a croses e de montaña... Abraiado , ¡te as pasao!. É verdade que se organizan moitas probas e que non todas son chans, pero non é menos verdade que moitas si o son; i este comentario non significa que teño algo en contra das carreira rápidas, aparte de que a mín non me gustan.....polo demais, todo ben.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 19:09
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Básicamente estou de acordo coa meirande parte das opinión aquí verquidas sobre a carreira de hoxe. A falta de ter os resultados (cousa que, vindo de quen ven a cronometraxe pode dar serios problemas... e me remito a experiencias anteriores) a miña opinión é maioritariamente favorable á organización da carreira.

- Percorrido chairo 99,9% (e as pequenas "tachuelas" que hai non chegan ao 0'25% de pendente)
- Saida bastante ben, salvo que faise un pouco estreita. Xestionar menos de 300 corredores é relativamente doado pero dubido que con 800 ou 1000 pasase o mesmo.
- Entrega de dorsais rápida e eficaz co fallo de non ter ao mesmo tempo os chips que a bolsa de corredor (pero podo comentar o mesmo que no punto anterior. Eramos poucos corredores e así é doado de xestionar o tema)
- Bolsa de corredor: ben a revista, o dorsal e as novidades comentadas nun papel, pero a camiseta de algodón bastante bó pero non vale para lucir... só leva patrocinadores e colaboradores... para facer propaganda de entidades diversas ben, pero nada máis.
- O traballo da policía local bastante ben... salvo que ó final puxeronse algo "facilóns" con algúns conductores.
- Na derradeira volta os kms. correspondentes non estaban marcados e a auga esgotouse.
- O tempo acompañou (pero iso non creo que sexa imputable á organización) porque non choveu pero soplou arreo (sobre todo na derradeira volta onde as forzas xa non son as mesmas Indiferente )
- As famosas duchas no Náutico deixaron bastante que desexar. Tendo como teñen duchas na piscina e (supoño) no ximnasio, mandaronnos a unha especie de pavillón náutico non extremo dun muelle a pelexar por un hoco. Eu, finalmente, decidín marchar para casa... e repito o mesmo que nos primeiros dous puntos... se a carreira continúa e ten máis edicións é de supoñer que aumentará o número de participantes e haberá que xestionar máis duchas en mellores condicións.
- Aparcamentos: na zona hai abundancia de prazas de aparcamento de pago... e algo menos gratis.

Polo que respecta ás miñas sensacións teño que decir que moi favorables... como que fixen marca persoal (1 h. 37' e poucos segundos) relativamente empañada porque a distancia non está homologada... a ninguén lle chega a distancia medida polo Fore aos 21 kms. ... así que non son de extrañar os tempos tan bos (como pasa na Media de Ferrol Silbar ).

Saín rodeado dos compañeiros de equipo (C.A.R. Marisqueiro) coa idea de ir en grupo boa parte da carreira para axudarnos a Canido e máis a min a facer marca... pero na segunda volta quedeime só co compañeiro Mincha, o meu marcapasos particular, que me levou como dios manda... de menos a máis... empezando a carreira a ritmos próximos aos 4'45''/km e rematando os derradeiros 5 a ritmos ainda máis rápidos... sobre 4'30-35''/km. O meu meirande agradecemento aos compañeiros de equipo, pero especialmente á laboura e ao apoio de Mincha... todo un crack Aplauso Aplauso que se sacrifica por axudar aos compañeiros e vixía os ritmos, se preocupa de coller auga, de taparche o vento Abraiado ... en fin, unha gozada ir con él.

Ao principio dubidaba sobre as miñas posibilidades de aguante... ainda que fixen unha maratona hai dúas semanas non estou afeito a ritmos tan rápidos... pero xa vexo que o fondo que conquerín para esa proba axuda a aguantar e aguantar ainda que sexa a ritmos sustancialemente máis altos... haberá que aproveitar o estado de forma Bailar Bailar

Sobre os foreiros, un pracer enorme saudar aos xa clásicos (Beauvais, Mincha, Aguita, Canido, Khene, Yonathan, Homedenejro, Estremeñeiro, Ezeq, Safardatxo, Aurora e Epelper, Kurty, Moussambani, Xabi, Cheetos, Telmocho) e coñecer a algúns (para min) novos como Germanmd, Tintín, Pájaro-Azul e algún máis que seguramente esquezo. Un pracer ter ao colega Irdam dando mostra de ter cabeciña e descansando a súa rodilla para futuras ocasións... ¡ánimo compañeiro! Xa sabes... recupera ben, que a maratona non é unha broma.

Unha magoa non ter coincidido co compañeiro Bubela, co que me gustaría ter falado algo, pero terá que ser noutra ocasión Triste e máis magoa ainda non ter recoñecido a Northern... a ver cándo se nos presenta o home éste... que non comemos a ninguén ainda que pense radicalmente distinto a nós... e amosemos as nosas diferentes opinións neste foro.

A vindeira semana igual me apunto a Pontevedra... todo depende da recuperación da carreira de hoxe... xa vos contarei Mr. Green Mr. Green
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 19:45
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Felicitar a todos los compañeros con los que compartí esta primera edición de la carrera. Esperemos que el proyecto perdure en el tiempo. El circuito no es que sea muy bonito pero bueno es lo que hay. En cuanto al tiempo una pena el viento pero por lo menos la lluvia dio una tregua. En cuanto a la carrera salimos en grupo el CAR Marisqueiro con idea de que dos compañeros hicieran marca (objetivo 1h 40'). En la segunda vuelta nos fuimos a un ritmo más vivo Canido, Agüita y un servidor. Quedando un poco más atrás Mincha y Banderas. En la tercera me encontraba con fuerzas y decidí apretar para acabar los últimos 3 Km a 4'/Km y bajar de 1h 33 (mejor marca personal), lo que no está mal para sólo haber pasado 14 días desde el maratón de Oporto. Lástima que no sean 21.097 metros. Lo comentaba con varios foreros y no llegaba a 21 Km. Ah, felicidades especialmente a mis compis Canido y Banderas que cumplieron el objetivo
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 19:52
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Coincido con las opiniones anteriores, creo que fue una muy buena carrera y espero que se consolide en futuras ediciones. Probablemente mejoraría si se cronometrara con Championchip (en la entrega de premios hubo algunos desajustes en las categorías femeninas) y quiza debiera replantearse el punto de salida, si la participación aumenta, y es muy probable que lo haga, pienso que queda demasiado apelotonado.

En cuanto a mi carrera, como llevo tiempo en dique semiseco corri con Aurora, mi mujer, que aunque lo pasó muy mal, también anda medio lesionada y el viento la afecta muchísimo, hizo una buena marca, 1 h 36' 38", que para cuasi cincuentones como nosotros no está mal, y quedó primera de su categoría.

Por cierto, el desfase de kilometraje creo que estaba entre el km 13 y el 15, mi fore fue indicando hasta el km 13 las distancias correctas, que coincidían con los km marcados (con un desfase de unos metros a nuestro favor, que siempre ocurre), y al llegar al km 15 marcado por la organización, vi que el fore marcaba 14,600 o algo así. Luego el resto hasta el final volvieron a coincidir. Al final mi fore me dio 20,680.

Pues eso, experiencia positiva. Que se repita.
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 20:01
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Banderas, no había leido tu post cuando envié el mio. Jolin, casi nos pillas, estas hecho un fiera, se ve que no hay nada como una buena maraton (perdón, quise decir "un buen maratón", no sea que alguien se ofenda), para ponerse a tono y luego, claro, ¿que son 21 kilometrillos de nada?. Enhorabuena, campeon.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos