Dom, 22 Nov 2009, 22:02 Asunto: Axuda
Hola Compañeiros!!
Fixen un estudio de pisada e me dixeron que o tobillo se desvía 3 grados na pisada polo que me dixeron que son entre neutro e pronador leve e que podería usar calquera dos dous modelos.
Mido 1,75 e peso sobre 85 kilos. Corro 3 ou 4 días á semana por asfalto a un ritmo sobre 5 minutos o kilometro sobre unha hora.
Quixera que me recomendarades qué tipo de de zapatilla debería usar, se pronador ou neutro, e algunha marca e modelo apropiado
Grazas e un saúdo
moran
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Lun, 23 Nov 2009, 0:00 Asunto: Re: Axuda
la Mizuno Nirvana 4,Corredores de peso alto (+80kg) con pronación leve o media y de arcos medios o bajos, que busquen una zapatilla superestable y con un buen ajuste,creo que es la mejor segun tu peso,pero creo que depende mucho de ti.un saludo twitter.com/#!/NAVAZAS www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Mér, 25 Nov 2009, 0:08 Asunto: Re: Axuda
Buenas noches
¿¿Y con un estudio no te has hecho unas plantillas??
¿Te gusta las zapatillas con mucha o poca amortiguación? ¿valoras la estabilidad o la amortiguación? ¿Tienes buena técnica de carrera?
Lo mejor, antes de dar opiniones, es que vaya con tu par de zapatillas ya usadas a la tienda especializada de tu zona, y quete dejes aconsejar. 95min puede asesorarte.
Saludos
pazote
Foreiro infantil
9/08/09
0 Carreiras
54 Mensaxes
Ourense
Xov, 26 Nov 2009, 23:04 Asunto: Re: Axuda
Ao correr por superficie dura preferiría que tiveran mais amortiguación, ainda que como dis, quizis sexa mellor deixarme asesorar por un profesional.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos