Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 15:24
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Tara,obxetivo conseguido,e ata non fun o ultimo Ríndose Ríndose
Tartarugo ofinal non houbo marca,por segundos,maldita choiva,dende logo o circuito e pra facer marca estando ben
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 21:20

bueno que ven o pasei vaciando os charcos jeje encantoume ir con vos de chachareo vemonos e coudademe do compi
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 21:29

Hola,

mensaje para Tara o Ardilla roja,

en la S. Martiño nos quitasteis una foto al equipo de los esprintes inde nai, justo despues de la foto de la Kedada, nos la podrías enviar ya que es la 1ª que tenemos de todo el equipo.

Gracias

Taluego
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 21:53

safardatxo escribió:
Tara,obxetivo conseguido,e ata non fun o ultimo Ríndose Ríndose
Tartarugo ofinal non houbo marca,por segundos,maldita choiva,dende logo o circuito e pra facer marca estando ben

Alegreime moito de verte correr pois cheguei moito mais tarde do que me gustaria, porque de burro fun a Bouzas como primeira opción e non habia un triste oco para deixar o coche porque habia mercado. Afortunadamente recordei que na rua Soler poderia deixar o coche e baixar ata Barreras e ainda vin pasar os menos rápidos e ainda vos tirei algunha foto (só os 10 ou 12 últimos privilexiados neste caso Guiño ). O dito, que me alegrei moito de ver que non abandonaras e que, ademais, non eras o último.......e de feito vinte bastante ben para o tute que levarias xa enriba....NORABOA Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso !!!!

A ver se maña colgo as poucas (e malas) fotos que puiden sacar porque coas presas non puiden configurar a cámara ó meu gusto Muro Muro ......e tamén a ver se podo ir a Pontevedra a quitar algunha foto mais........que tamén me toca ir o IFEVI a proxima finde e non sei cal dos dous dias irei Silbar Silbar Silbar Silbar ......

Se eu puiden, ti tamén...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 22:09

Dende que te vin eu ainda adiantei a 3 mais,pero tamen abandoou unha pouca xente,e o que ten que non dobraran Ríndose Ríndose
Tara,hoxe compartiches pista con Pepe Suevos,o final este tio dalle zapatilla e todo
Ardilla gracias polas fotos que me mandaches,o 1º crin que eran de onte pero logo lin que eran da Vigo+11,as de onte pra cando,por nadal? Ríndose Ríndose e broma,gracias
Javiyl,fagote unha proposta,che aptece ser a miña parella no circuito?son cariñoso e polas noites dou calor, Ríndose Ríndose se dis que non o aceptarei,pero nas proximas carreiras pode que tome represalias Ríndose Ríndose
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 0:04

bueno, vexo que foi unha fin de semana fructifera para os PRG, con puntuación do Capi incluida Aplauso Aplauso

safardatxo, acepto a proposta, que teño medo ás posibles represalias e asi durmo quentiño agora que ven o inverno Ríndose Ríndose

javiyl.blogspot.com/
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 14:44

safardatxo escribió:
as de onte pra cando,por nadal? Ríndose Ríndose e broma,gracias
Eu son unha mandada, mételle presión a Tara, que é ela quen as ten. Silbar Silbar
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 22:05

Coño, como escribides! Por partes...
- Yonatan, o problema é que eu canto mal, pero xa teño os mariachis contratados. Xa vos contarei se me denuncian ou se...
- Esquíorubio, moi ben esas fotos de Mos! Agora xa só falta que Tara as envíe. E que mellores dese xeonllo. Creo que ten Fandi uns vídeos de como fortalecer para evitar esas molestias...
- Safardatxo, os meus parabéns por rematar a Meia Cidade de Vigo, que polo km 15 vinte fundidiño co vento en contra...
- Veña, Tartarugo, ti tamén soubeches sufrir un chisco polas escuras estradas de Mos. Mooooi beeeen, capi...
- Eu xa acabo de sumar os puntos desa carreira. Tanto sufrir para 200 e poucos puntos. Hai que levar o sistema de puntuación ante o Tribunal Constitucional, que últimamente tragan con todo...
- Quen vai a Pontevedra o vindeiro domingo?
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 22:46

Javiyl procederei a inscribirnos como parella
Cheetos,o km 15 foi baxonazo total,entre o vento,ir so,e o peso dos km,notouse,pero o traballo esta feito,ademais,do ultimo xiro ata meta,adiantei a 4 ,polo que habia xente que ia peor,iso si,botei en falta a ambulancia detras miña Ríndose Ríndose
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 23:15

Esquiorubio, se queres, eu podoche mandar un video de exercicios que me mandaron para fortalecer o basto interno e asi centrar un pouco a rotula para que non roce tanto contra o femur, senon que vaia centradiña polo canal que lle corresponde. Esa e a teoria.
A practica son 3 meses facendo 1:15 h. de estes exercicios cada dia, para evitar ter que pasar pola navalla. Agora sigo facendo exercicios, pero mais de ximnasio, con mais carga, para fortalecer mais ainda. Ademais de ter que correr cunha rodilleira que axude o centrado de rotula.
Con todo isto, a perna segue sen estar ben de todo, pero deixame correr case sen molestias, asi que por intentalo non perdes nada, a cousa e lenta, e un pouco desesperante, pero ainda asi hai que ter animo.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 23:19

bueno tranquilos todo se andara ,pajaro azul ti tranquilo que a foto esta no meu poder en canto poida a mandamos non ardilla ? jeje , que coste que pepo suevos so me sacou 1 minuto e andava coa re.....a ,jeje sa sabedes escusas algo teño que escribir ,portadevos ben vemonos espero que pronto
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 23:22

Agora comprendo,este mes non vas correr porque estas coa r.... Ríndose Ríndose Ríndose
Meparto!!!!!!!!
Pepe Suevos furgon de cola XA!!!!!
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 23:22

Tes razón que é desesperante. Pero hai que intentalo non? mándame ese video pois, como mo mandas por correo?
1:15 h ?? Vou necesitar alguén que esté o meu carón cun látigo.
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 23:29

tara escribió:
pajaro azul ti tranquilo que a foto esta no meu poder en canto poida a mandamos non ardilla ? jeje

Gracias Tara

esperaremos todos los esprintes estan impacientes por ella, mira tu por donde tienes a un equipo pendiente de tu decisión, pero se buena y no tardes que te queremos mucho.

Saludos
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 23:40

ardillaroja escribió:
Tes razón que é desesperante. Pero hai que intentalo non? mándame ese video pois, como mo mandas por correo?
1:15 h ?? Vou necesitar alguén que esté o meu carón cun látigo.

Latigo? nena,tes uns justos un pouco raros Ríndose Ríndose Ríndose

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos