Lun, 30 Nov 2009, 19:59 Asunto: Re: presentacion equipo UNION PENOSA
como moi ben remata de dicir o meu capitan estamos aqui pa dar moita guerra, e pasalo o mellor posible participando no maior numero de carreiras e na compaña de todolos populares que estan repartidos por toda galicia.
Moita sorte e animo pa todos.
Un saudo.
Lun, 30 Nov 2009, 20:33 Asunto: Re: presentacion equipo UNION PENOSA
Compañeiro SERA :
¿Vades a carreira a lestrove? eu xa estou apuntado
Teño que conseguir mais puntos para o equipo, que vamos ser a rebelacion deste ano, temos que entrar en champions.
Empezamos como foguetes, alcanzando a duodecima posicion, e seguiremos escalando postos.
A seguir sumando compañeiros.
santa Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Mar, 01 Dec 2009, 5:37 Asunto: Re: presentacion equipo UNION PENOSA
Hola, os meus parabens para este novo equipo, e bou a disfrutar de moitas carreias con eles, que xa algunhas fixemos xuntos, xa coñezo os irmans iglesias e dende logo son xente, de moi bo nivel e constancia.veña vemonos nas careiras e sorte co equipo.
Dom, 10 Xan 2010, 23:18 Asunto: Re: presentacion equipo UNION PENOSA
eu tou a preparar a media de viana, a ver se melloramos a marca do ano pasado que e case seguro que asi sera, espero que o tempo axude.
animaste?
Mar, 12 Xan 2010, 22:14 Asunto: Re: presentacion equipo UNION PENOSA
amigo sera non iras levar a miguel ?ou solo de fotografo jeje entrenade moito e vemonos en viana
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Non podes descargar arquivos