tara escribió: |
que sepades que foy unha nena e pesou 2,800g de cesarea joer menuda cesarea jeje ,rosadiña con ollos verdes jeje ,busco padriños ,coidádevos e sa nos veremos |
safardatxo escribió: | ||
Estoume a peder capitulos ou que?non me entero de nada,non vale escribir en clave,que senon non me entero Javiyl,hoxe sumei uns puntiños mais pra parella,non creo que sean moitos pero tal como foi a carreira xa me comformo,o meu non son as carreiras cortas,snif |
joanotra escribió: |
Tara y Tartarugo, a ver si nos vemos en San Cibrao para felicitarnos las fiestas Safardatxo anda un poquito flojo ultimamente, creo que os hecha de menos. Besos y abrazos del equipo. |
safardatxo escribió: | ||
Joanotra o que pasou o domingo e que no quecemento con Beauvais e Moussambani,cando iamos polo camiño de terra que bordea o rio,notei bastante cargado o xemelgo dereito os 2 km,o rato tiven que parar pra intentar arrancar en carreira,logo en carreira ben o principio ata que chegou a pequena costa que me fixo ver as estrelas,o 2º paso pola costa,decidin parar e botar a andar,xa que non merecia a pena,foderme por nada,fixen bastantes treitos andando,pero preferia iso a abandoar,ultimamente son cabezon Nos vemos o sabado no Castro? Tartarugo,como e bastante improbable a dia de hoxe que o domingo vaia a Ferrol,que te parece se te saco da casa pra ir dar unhas voltas por ai en plan light |