Foros ›
XI Carreira Pedestre Lestrove-09
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 20:59
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Agora vou eu. Carreira dura de carallo!!! Non había casi costa algunha, pero o vento cando daba de frente era un muro, e cando daba de lado ou de escorzo era difícil ir en liña recta. Eu cando cruzabamos por unha das piscinas que había no percorrido pensaba para min "pero non se cambiara o percorrido e se alargaran case dous km para evitar esto..."
Ben, o meu tempo foi de 43'43" que para min, que é a miña cuarta carreira tras Correo, Negreira e San Martiño faime estar moi contento co tempo. Ademais pillei camiseta Bailar Bailar
Todo ben, agás unha cousa si se me permite. A carreira de pitufos onde participou a miña filla. Ninguén dou a saída ca que estaba a caer así que a dimos os pais que estabamos alí cos cativos. A miña rapaza fíxolle moita ilusión a medalla, pero chorou porque lle rompera ou dorsal. Díxelle que xa lle conseguiría outro.
Moi ben e con ganas de repetir.

Última edición por boirinho o Sáb, 05 Dec 2009, 21:50; editado 1 vez
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
530 Carreiras
1611 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 21:01

A carreira fíxose realmente dura pero nin a intensa choiva Parar , nin o forte vento Muerto nin o frío Triste . NADA puido pararnos Bailar Bailar . Noraboa a tod@s @s valientes que participaron. Aplauso Aplauso
Jose09

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/01/09
0 Carreiras
975 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 21:08

La peor carrera que he corrido ... climatológicamente hablando , el resto perfecto . Todo el mundo dice que correr engancha , yo es la única explicación que le veo a la panda de colgaos que corrimos hoy por Padrón , debemos preocuparnos? lo de hoy no fue normal ... Me dio mucha pena la gente de la organización, ya que se debió esforzar mucho y no paró de llover ni un segundo para ellos un diez , volveré para el año sólo por esto.
Mi tiempo 38:40, marcaza para mi , necesito que se confirmen como salen las distancias en los fores porque o yo fui muy rápido o se quedó un poco escaso el marcado de los Km ... espero que yo fuera rápido , a mi me lo pareció...
Enhorabuena a todos

flavio09.blogspot.com/
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 21:13

Gracias por organizar carreiras como esta. Un 10 e ata o próximo ano.

Saú2 desde Ponteareas
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 21:22

Pese a la lluvia ,aire y frio quede contenta con la carrera con un tiempo de 54:20.

Enhorabuena Lestrove por la organizacion por que montar un evento asi conlleva mucho curro. Aplauso Aplauso

nos vemos en la proxima

saludos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 21:29

flip escribió:
Pese a la lluvia ,aire y frio quede contenta con la carrera con un tiempo de 54:20.

Enhorabuena Lestrove por la organizacion por que montar un evento asi conlleva mucho curro. Aplauso Aplauso

nos vemos en la proxima

saludos

no te vi amiga!!!! jooooooooooooooooooooooooo Triste Triste Triste

www.jeffxavi.blogspot.com
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 21:44

Algo tolos si que estamos, pero hasta Lore se animou a correla, fai dous anos Lore nin sequera estaría en Lestrove pero os tempos cambian (flip tamén tivo algo que ver) e sobre todo, esto de sufrir algo ten que engancha, porque repito, non e facil entender como habia tanta xente hoxe en lestrove, bueno si, sabemos que Lestrove merecia que acudísemos a sua carreira, e a verdade que el se portou, e as pasou canutas, o único pero foi como dician por aí, que deixaron os pequechos un pouco abandonados a auga sen dar a salida, pero tanta auga desesperaba a calquera, outro pero foi a tardanza na entrega de trofeos (xa o dixen en outras ocasións, e a pesares de ter amigos dentro da federación, considero que nos tempos que andamos, a federación, debería contar con outros medios), polo resto, perfecto Lestrove, xa podes dormir tranquilo, bo traballo, e para o ano penso repetir. Polo que dixo Yomismo, Santa ia no noso grupo, e a pesares de cruzar unhas palabras con el en Pontevedra non me dei conta quen era ¿eras o que chegou xusto diante ou xusto detrás de min. Creo que fixemos un moi bo traballo os tres hoxe, e gracias sobre todo o chaval que quedou diante miña polo traballo en contra do aire. Felicitar a aficionado que, pareceme a min que xa non vai ter espacio na casa con tanto trofeo, noraboa campeón.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.

Última edición por gallego o Sáb, 05 Dec 2009, 22:15; editado 1 vez
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 21:45

Ben, pois quedo á espera de que se confirme que foron 10000 metros. Lestrove, colgaranse fotos nalgunha web?
Por certo, noraboa por todo, e moitas grazas polo teu esforzo para que a carreira fora avante. Aplauso Aplauso Mereces que te nomeen fillo predilecto de Lestrove. Idea

Última edición por boirinho o Sáb, 05 Dec 2009, 21:50; editado 1 vez
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1011 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 21:45

Enhorabuena a todos los que participamos en la carrera, por que tenía tela el tiempo que hacía. Cuando me estaba cambiando, para volver a Vigo, me preguntaban unos oriundos, que si se había cancelado la carrera...

Felicitar a al organización, que lo ha conseguido hacer muy bien pese a los problemas surgidos.

Me alegré un montón de volver a encontrarme con los foreros (Un abrazo a todos) , ya que esta es la primera carrera que participo de esta nueva temporada y los echaba de menos.

Si cuadra, nos vemos en Valga. Chupete Chupete
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 21:49

Ok,Lestrove CARREIRON Aplauso Aplauso
a pesar de la climatologia muy bonito el Ducado de Lestrove Molón ,mi participacion mejore marca personal, Bailar la ducha helada Muerto pero dicen que va bien para las piernas Pensando ,,,Nota 9,5, Aplauso vi a muchos del foro y conoci a Panzudopobrense a ver si no lo llevamos a la Media de Ferrol,un saludo a todos,,,,,,, Guiño Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
JuanCarlos

Montañés
Montañés
30/03/08
0 Carreiras
162 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 22:04

Enhorabuena Lestrove! Tiene mucho mérito el esfuerzo que hiciste para organizar esta carrera y todo este grupo de piraos con una afición común, que es correr y disfrutar de este ambientillo tan agradable, no han querido defraudarte y acudimos con un poco de pereza al principio, eso sí, pero que luego todos reconocemos que nos lo pasamos como enanos chapoteando y luchando contra las inclemencias del tiempo.
Lo dicho, un saludo a todos y allí estaremos el año que viene.
Bibi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 22:10

Noraboa Lestrove por organizar tan ben esta carreira Moi feliz Moi feliz !! O percorrido gustoume( xa que non había costas,jeje...) e o vento e maila choiva estamos acostumados, ou non Disimulando ? A min polo menos fáiseme máis entretida tendo estas "adversidades climatolóxicas", aínda que non deixa de ser durísimo correr así Muerto , polo que algo tolos sí que estaremos Guiño . Saúdos ós centos de foreiros que alí se atopaban. Aplauso Aplauso Aplauso
Archibald

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 22:15

Lestrove, o teu si que e organizar unha carreira. Esa mezcla de asfalto, cross, campo a través, con "avituallamento" de auga o largo de toda a carreira e "ventilador" para refrescarnos algo do calor ó correr solo o pode organizar alguen con estilo. Rematar con esa camiseta realmente chula da fe de que tes clase. Paseino moi, moi ben. O ano que ven repetimos. Enhoraboa.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 22:33

De volta na casa queda facer unha reflesion en voz alta sobre o gran poder de convocatoria que ten Lestrove maxime nas condicions metereoloxicas que hoxe se presentaban. A verdade e que da gusto que sintamos de tal maneira este deporte que podemos con todo, felicitacions para o monton de foreiros que hoxe disfrutamos con todo tipo de variantes, charcos no gran circuito que nos preparou Lestrove. As condicions metereoloxicas son as que se presentan, pero por poñer un pero sigo mantendo a critica do ano pasado non se pode demorar tanto a entrega de premios, debes tratar de mellorar iso xa que polo demais organizaches todo como un verdadeiro galactico.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 22:38

Antes de nada,agradecer a participación de todos os atletas que acudichedes hoxe a correr a Lestrove. Aplauso Aplauso Aplauso
Dito esto,e a pesar que polo xeral todos me felicitades,eu non quedei nada satisfeito,non. Nono
Vamos a deixalo en que o tempo foi horrible,e que ante as adversas condicións metereolóxicas pouco se pode facer........... Indiferente
Como comprenderedes as clasificacións non foron doadas de facer,porque a xente entraba na Meta sin dorsal,mea culpa por non ter dorsais convenientemente aptos para a Carreira. Demo
E non escribo mais porque estou cansado como un burro......!! Ah !!.Non me volve a coller en outra..................A XII Carreira Pedestre Lestrove-10 será en Agosto. Satisfecho
Gracias de corazón a todos........e perdoade os fallos que cometín,pero está claro que Lestrove tamén é humano. Rezar

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos