Foros ›
Autor
Mensaxe
DerLange

Novo foreiro
Novo foreiro
4/12/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 0:30
Asunto: Dudas de principiante

Hola a todos.
Inda que vos leo de cando en vez con motivo das carreiras populares, esta é a miña primeira intervención no foro. O caso é que me estou a plantexar comezar co triatlón esta tempada que se aveciña, e teño as miñas dúbedas, a ver se me podedes axudar a orientarme.
Como son regular ciclista, mal nadador, pésimo corredor a pé e en xeral horroroso fondista Mr. Green , confórmome con participar e rematar Satisfecho .
Penso que dado que na miña vida me subín a unha bici de carretera Silbar non é mala idea empezar polos duatlón-cross, pero aquí comezan as miñas preguntas, ¿qué nivel hai? sobre todo na carreira a pé, ¿a 5 min/km quitarame moita vantaxe o penúltimo Pensando ?
Logo xa virían os duatlóns e os triatlóns de estrada, ¿pódense correr con licencia de un día igual que os de cross? Dígoo por probar, non vaia ser que despois do primeiro non me queden gañas de seguir ... Algo vin de que os había populares, pero non atopei nengún calendario na web da federación ¿cuántos son máis ou menos na tempada?
Saúdos e gracias anticipadas polas respostas
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 7:10
Asunto: Re: Dudas de principiante

bem vido ó foro¡¡

depende de onde vivas pero igoal che sirven ésto:
www.correrengalicia.or...pic&t=4979

www.correrengalicia.or...pic&t=4783

polo nivel non creo que debas preocuparte. Disfrutar do teu deporte é o importante. Correr a 5'/km despois de bicicleta ou de nadar non me parece pouca cousa, e .... maloserá¡¡ Moi feliz que non haxa outro máis lento.

sorte neste cambio.

-- Chámame "ghose"
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Dec 2009, 19:16

HOLA e benbido:
Primeiro eu do triatlon non sei case nada, pero como me gustaba iso de nadar, bici e correr probei este ano e fun o triatlon popular de cambados, creo que ese e o triatlon perfecto para iniciarte, son distancias cortas, non pagas nada e si non aguantas non pasa nada.

Eu como esperiencia paseino genial e penso prepararme algo e repetir este ano, teño marcado no calendario.

chao un saludo.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 16:20

bueno, decirche que tanto os duatlons cross, que son moi duros, sobor de todo con este inverno que nos agarda e os duatlons de carretera que se vai a cuchillo... son moi esixentes, e deberias estar un pouquiño ben para non sufrir en exceso... de todas formas hai xente de todolos niveis e eu que ti non me quedaría coa duda e trataría de disipala no primeiro duatlon que haxa... ah!! e que eu sepa en case todos podes acudir con licenza de un día... Un saudo e benvido amigo !! Guiño
okendo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/09
0 Carreiras
77 Mensaxes
San Pedro-Barreiros
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 21:38

Bueno correlegas mañana es el dia el Cristobal ya esta en casa descansando, yo por mi parte me acercare a ver el campeonato.
okendo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/05/09
0 Carreiras
77 Mensaxes
San Pedro-Barreiros
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 21:41

Derlange, estimado correlega el triatlón es una cosa y el duatlón otra distinta.
tal como dices creo que lo haras mejor en el duatlón suerte

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos