Foros ›
Carreira Pedestre Gran Premio La Bella Otero, Valga
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2009, 20:59
Asunto: Re: Carreira Pedestre Gran Premio La Bella Otero, Valga

La carrera es dura, con unas cuestas fastidiadas, eso sí el último medio km bajas a toda mecha.
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 14:57

Ya en casita, puedo decir que me ha parecido estupenda esta carrera. Yo estaba un poco cargado de piernas, despues de este duro fin de semana (que pena de no ser millonario).
El sabado con frio en Lestrove, el domingo con lluvia 40km de bici, el lunes vuelta al morrazo en bici 70km y el martes todo un lujazo la zona por donde corrimos en Valga.
El recorrido me parecio estupendo, de hecho me lo apunto para pasear o traerme un dia la bici, un par de cuestas bastante duras, pero tambien muchas bajadas que te permitian recuperar del todo.
El final me parecio cojonudo, vaya bajada hasta la meta, y lo mejor de todo churrasco para todos los participantes, fanta de limon y agua.
Me parecio tan buena, que volvere el año que viene sin duda alguna.
Un placer.....
Archibald

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 15:04

Eu tamen o pasei ben, pero por un cacho, subindo a costa a mitad da carreir, a "bella Otero" non me parecía xa tan bella. Despois, o chegar arriba, volveu o seu e todo arreglado. Po lo menos foi seca. Gustoume.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 15:15

Muchísimas gracias a los organizadores y voluntarios por su magnífico trabajo. El recorrido es muy bonito, y para nada tan duro como anunciaban. Lo del final, con churrascada incluída... sin palabras. Insisto, mil gracias.

Un placer, como siempre, encontrarse con gente conocida, ya fuesen compañeros de entrenamiento (CARS) o colegas del foro.

Saludos.
corredorgalego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes
Galicia, A coruña
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 15:35

eu tamen volvo contento con esta carreira
para o ano repito Satisfecho
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 15:47

MOI BOA MAÑAN, Satisfecho en Cordeiro una estupenda carreira popular de las de pueblo que gustan Aplauso ,pedazo de cuesta que iba de puntillas Muerto ,y muy buenas bajadas Molón ,churrasco ,coca cola con mi compañero Panzudopobrense Bailar y charla con buena gente del foro ,el año que viene a Cordeiro.... Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
pilon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/07
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 15:58

Hola a todos...

Era la primera vez que participaba en esta prueba y, la verdad, tengo que decir que me gustó mucho. La temperatura era buena, salvo cuando se levantaba algo de aire, que entonces te congelabas... El recorrido era duro los primeros 2,5-3 km, con continuos repechos, el último de ellos muy duro, pero a partir de ahi el terreno era muy favorable, llaneando y bajando todo lo que antes habíamos subido. El tramo de meta: impresionante.

Felicitar a los organizadores y animar al resto de corredores para que participen en la próxima edición.

Un saludo.

PD. ¿Alguién sabe cuál era la longitud del recorrido?. Graciñas
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 16:21

Buuuuuuf,moitas camisetas laranxa habia hoxe en Cordeiro. Moi feliz

E ainda mais foreiros...... tintin,paulkoech,rois,anxo,santa,evarist,gallego,fleky,brasillas,yomismo,nacho_s1600,
samuelorum,chucho,estremeñeiro,oliveira,moran,jaime,carrillo,panzudopobrense,taurus2005,ruben,
maribel,maria,flip,lore.
Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Hoxe polo menos andiven un pouco ben,gañando a xente boa como chucho,santa,brasillas,tintin e gallego Bailar Debeu ser porque non choveu. Guiño

E Domingo más y mejor. Sorriso
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5805 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 16:28

Mucha gente hoy en Valga, comparado con los 50 ó 60 que debíamos ser los últimos años, se ve que lo del circuito tiene tirón. La verdad es que a pesar de la subida inicial, no se hace tan dura, pq no son subidas y bajadas, es como subir un puerto de montaña y luego bajarlo, por lo que más de la mitad de la carrera es hacia abajo.
Me encontré a varios foristas de los que no fallamos: Lestrove, Nacho, tintín, Santa, paullkoech, Oliveira (encantado, lo conocí hoy), Gallego, Fleky... bueno, no conozco a tantos como Lestrove.
El churrasco, muy bueno.
Oliveira llevaba Fore y le dio 6.300
Nos vemos en Ferrol.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 16:41

Lestrove, gracias por considerarme Xente boa, e supoño que o dirás no sentido propio da palabra xente, porque si o dis no sentido de corredor, sácame do saco onde me metes, porque para chegar o nivel de tintin todavía falta moito, e mais, non creo que dea chegado a eso, de feito xa el mismo me diso que aproveitara hoxe, que non sempre era festa Moi feliz :-D, con chucho e Santa, a ver si me aproveito un pouco deles Avergoñado Moi feliz en ferrol para conseguir unha boa marca, e contigo xa sabes que o noso pique so ten efectos en Lestrove, asi que o de hoxe non tiña valor, ainda que che podo decir que desde que che oín jadear ahí atrás (eres inconfundible) deino todo, pero nun momentiño de dudas te foches 10 metros e acabouseme a carreira (ganaches con todas as da lei), xa pensei que estabas de capa caida pero está claro que hasta el rabo todo es toro.
Noraboa os organizadores pola carreira e polo churrasco final, noraboa tamén a Pachín que está como un toro, eu de mayor quero ser coma el.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
elguerrouj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/04/09
0 Carreiras
196 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 17:09

Gran carrera, recorrido rompepiernas y con una cuesta que te deja sin aliento. Enhorabuena a la organización, no se le puede poner un pero.

El churrasco final un puntazo para recuperar energías al instante. El año que viene habra que volver
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 18:26

Bonito dia oxe para correr,nonfoi das millores carreiras que corrin,perosi puxeran algo menos de asfalto seria unha maravilla ,porque a paisaxe e espectacular,o recorridocomo me gusta amin subir e baixar,tamen teño que decir que e moi rapida,ao menos personalmente,moi bo ambiente e conocin a fonvigo,encantado chaval,xa coincidimos na maraton de donosti,pero no nos conociamos,o dito un placer,noraboa os organizadores,e seguir traballando para o proximo ano...............................
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 19:00

Moi bonita a carreira de hoxe, sobre todo polo ambiente de foreros, unha forte aperta para lestrove, fonvigo, billa e xandra, panzudopobrense, ian, ivanno, evarist, guti e os seus cans e sobre todo yomismo e moran que os coñecín hoxe.
Exactamente o meu fore marcou 6.351 metros.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 19:07

oliveira escribió:
Moi bonita a carreira de hoxe, sobre todo polo ambiente de foreros, unha forte aperta para lestrove, fonvigo, billa e xandra, panzudopobrense, ian, ivanno, evarist, guti e os seus cans e sobre todo yomismo e moran que os coñecín hoxe.
Exactamente o meu fore marcou 6.351 metros.

Iguamento Oliveira ,encantado de conocerte. Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 19:38

Carreira declarada en seco, e coa subida no km 2 que te machaca. Moita xente coñocida e o churrasco o mellor.
Lestrove pasastesme polo lado e non puden contigo pero xa te pasarei pola pedra noutra ocasion.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos