Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Dec 2009, 23:55
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Cheetos, Ferrol, rodaxe? estoumo plantexando e pasar de lugo. Q dis?, pero suave que teño as pernas que non sei nin por onde me doen xa.
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 11:28

Buffff. Como estamos... A recuperarse tod@s! Eu si que vou a Ferrol. Durmirei alí esa noite, así que se necesitas aloxamento, César cobra barato... O que xa non vexo tan claro é iso de "rodaxe", pero si que me apunto. De feito, vou buscar como vai a inscrición (o ano pasado era gratuita). E despóis, Viana do Castelo o 24 de xaneiro...

BERLINER HALBMARATHON. 27/03/2010. Ese é o obxectivo... Mr. Green
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 20:34

A inscripcion e gratuita, e podese "matricular" un ata o dia 10, creo. De momento eu vou a agardar uns dias, pq estou rodando bastante, e doeme o xeonllo, pero non na rotula, senon en todalas insercions de musculos e tendons, e decir, rotulianos, bastos... (e xa non sei mais). De momento non me preocupa, pq son molestias, asi que a ver como van nestes dias, e xa che contarei.

Eu a Berlin, se chego, chegarei para o arrastre. O obxectivo e o 7 de marzo, con rotundidade. Bailar Aplauso Muerto
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 03 Dec 2009, 22:19

Fandi coida ese xeonllo, que xa dicía eu que lle metías moita caña o corpo... Silbar
Por certo xa que vas a estar con Cheetos, xa te podo devolver "o material de rehabilitación" , e como doe facer eses exercicios. Muerto
Gracias de novo.
fandi

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Dec 2009, 22:27

Non fai falta que me devolvas nada, eso e para ti, que eu teño copia.
sobre a dor, a min tamen me doia, e pouco a pouco a cousa foi mellorando, pero o que facia era non facer moito os exercicios que mais me doian, para ir pouco a pouco introducindoos.
Acerca do meu xeonllo, so vou dicir que e un cabron, pq me doe, pero nin e todo o tempo, nin no mesmo sitio. E ademais xa me dixo o medico o que teño que facer para que non me doa, non subir escaleiras, nin costas, evitar estar de cuclillas, exercicio pouco intenso e moderado... Muro !!prefiro que me doa un pouco o xeonllo ¡¡, gracias.

Cheetos, ok Ferrol, se non rompo antes, que estou gastando as zapatillas por baixo, (non podo cos ... Muerto ), asi que a ver como ando estes dias, e xa che conto o martes. Satisfecho
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2009, 19:11

hola nenos e nena que tal andades ? eu moi jodida doeme todo gracias por preguntar jeje ,ardilla que tal vai a mama ? tartarugo non te vin nas fotos de lestrove acojonacheste ou que ,non podo correr pero vos persigo eeeeeeeeeeeeeeee bikiños e vemonos espero que pronto
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1153 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2009, 22:33

Pois non fun a Lestrove pero non por "acojone" senon porque ata venres volvimos ir para a "casa grande" Triste asi que nin corrin, nin me conectei nin nada de nada Nono .......hoxe é o primeiro dia que acendo o ordenata con un pouco de calma.......¿¿ ti que tal vas do teu parelliña??? Espero que pronto esteamos trotando ambos por aí, será bo sinal Guiño ......eu polo pronto perdome Expourense mañá porque con tantos dias fora da casa quero ter un pouco de tranquilidade coa miña moza e non andar por aí de can e non é plan marchar asi como asi, que entre o traballo e os imprevistos Muro Muro ...en fin, non digo nada......

Se podo ir a Lugo ou S.Cibrao (chamame mais a primeira pero é mais economica a segunda) xa me darei por contento e senón veremonos nalgunha S.Silvestre, está claro que esta non é a miña temporada Triste Triste Triste ........éche o que hai!!!!

Saudos para todos/as Molón Molón Molón

Se eu puiden, ti tamén...
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 9:29

Tara, non te enfades Guiño , va, venga, que tal andas do teu?

eu creo que xa estou case recuperado da miña sobrecarga de peroneo. estou a facer exercicios de propiocepcion no ximnasio. ó parecer o problema ven de que roto demasiado o pe ó correr por culpa dun esguince mal curado.

Tartarugo, animate a ir a Lugo e corremos xuntos Guiño

javiyl.blogspot.com/
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 21:02

que sepades que foy unha nena e pesou 2,800g de cesarea joer menuda cesarea jeje ,rosadiña con ollos verdes jeje ,busco padriños ,coidádevos e sa nos veremos
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 22:21

tara escribió:
que sepades que foy unha nena e pesou 2,800g de cesarea joer menuda cesarea jeje ,rosadiña con ollos verdes jeje ,busco padriños ,coidádevos e sa nos veremos

Estoume a peder capitulos ou que?non me entero de nada,non vale escribir en clave,que senon non me entero
Javiyl,hoxe sumei uns puntiños mais pra parella,non creo que sean moitos pero tal como foi a carreira xa me comformo,o meu non son as carreiras cortas,snif
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 22:42

safardatxo escribió:
tara escribió:

Estoume a peder capitulos ou que?non me entero de nada,non vale escribir en clave,que senon non me entero
Javiyl,hoxe sumei uns puntiños mais pra parella,non creo que sean moitos pero tal como foi a carreira xa me comformo,o meu non son as carreiras cortas,snif

moi ben parella Guiño , en un par de semanas voltarei a colaborar.

creo que eu tamén me perdín algo Confuso

javiyl.blogspot.com/
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 23:37

Tara y Tartarugo, a ver si nos vemos en San Cibrao para felicitarnos las fiestas
Safardatxo anda un poquito flojo ultimamente, creo que os hecha de menos.
Besos y abrazos del equipo.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2009, 19:39

juanotra po la miña parte non, siguo de baixa ata mediados de enero non me deixan empezar ,intentarei ir a san silvestre a camiñar e despois pondreime a preparar a vig-bay este ano teños as carreiras un pouco limitadas jeje tartarugo como vay o pai cóidao moito que ten que ver os netos jeje
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2009, 22:59

joanotra escribió:
Tara y Tartarugo, a ver si nos vemos en San Cibrao para felicitarnos las fiestas

Joanotra o que pasou o domingo e que no quecemento con Beauvais e Moussambani,cando iamos polo camiño de terra que bordea o rio,notei bastante cargado o xemelgo dereito os 2 km,o rato tiven que parar pra intentar arrancar en carreira,logo en carreira ben o principio ata que chegou a pequena costa que me fixo ver as estrelas,o 2º paso pola costa,decidin parar e botar a andar,xa que non merecia a pena,foderme por nada,fixen bastantes treitos andando,pero preferia iso a abandoar,ultimamente son cabezon Ríndose
Nos vemos o sabado no Castro?
Tartarugo,como e bastante improbable a dia de hoxe que o domingo vaia a Ferrol,que te parece se te saco da casa pra ir dar unhas voltas por ai en plan light
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2009, 16:03

safardatxo escribió:
joanotra escribió:

Joanotra o que pasou o domingo e que no quecemento con Beauvais e Moussambani,cando iamos polo camiño de terra que bordea o rio,notei bastante cargado o xemelgo dereito os 2 km,o rato tiven que parar pra intentar arrancar en carreira,logo en carreira ben o principio ata que chegou a pequena costa que me fixo ver as estrelas,o 2º paso pola costa,decidin parar e botar a andar,xa que non merecia a pena,foderme por nada,fixen bastantes treitos andando,pero preferia iso a abandoar,ultimamente son cabezon Ríndose
Nos vemos o sabado no Castro?
Tartarugo,como e bastante improbable a dia de hoxe que o domingo vaia a Ferrol,que te parece se te saco da casa pra ir dar unhas voltas por ai en plan light
jeje cantas escusas Silbar Ríndose

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos