Foros ›
Carreira Popular Lugo Monumental
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 9:19
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

meteogalicia dice que la temperatura a las 8:30 son -7 grados en la zona del campus. Desde mi ventana se vé toda blanco por la helada, lo bueno que no hay nubes y espeo nos caliente el sol en la carrera.

venir con cuidado los de fuera.
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 10:00
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Buffff, pues sí que hace frío, la verdad. Acabo de mirar por la ventana y se ve todo completamente helado. Menudo tramo de carretera me espera.....

Yo lo que voy a buscar es un abrigo, para correr Sorriso

Saludos,
xabier

Novo foreiro
Novo foreiro
19/02/06
0 Carreiras
49 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 10:56
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Temperatura a las 10:15 de la mañana: -5ºC ¡Lo que nos espera!
caracolo

Novo foreiro
Novo foreiro
20/12/09
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 14:00
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Lestrove dixo:
Acaban de confirmarme o numero de dorsal con un cor determinado,e co cal tereime que encaixonar como nunha Carreira de Cabalos. Sorprendido
Pois eu na inscrición non puxen marca algunha,que si non,hubera posto os meus 33:15 dos meus tempos mozos.

¿33:15? en que circuito homologado fixestes ese tempo? non sería nalgunha carreira popular que a organización dí que son 10.000 metros MAIS OU MENOS, e logo resulta que son pouco máis de 9000 ajjaja.
por certo levo so 3 meses adestrando, dende que o deixei hay mais de 10 años, e creo que hoxe en Lugo xa che gañei, jajajajaj
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 14:03
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Pues bueno, impresiones de la carrera. Empiezo xD

Estuve hora y media papando frio, al final -3 grados pero es lo que toca, cuando empezó la carrera estabamos en -1 y ya tenia calor jeje... sali a darlo todo y estuve a punto de dejarlo varias veces pero las ganas de acabar eran mayores. como es normal en mi empece de menos a mas, acabe literalmente muerto pero MUY MUY contento, esperaba bajar de los 50' y lo hice con creces, un tiempo de 43:14 que me sorprendio muchisimo y me da mas animos para las siguientes carreras... Moi feliz
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1590 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 15:11
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Un desastre a carreira Lugo Monumental, polo que me dixeron deron dorsais dun color determinado pra saír no caixón intermedio a quen puxo a marca que lle deu a gana, así que moitos saímos á cola de todo, totalmente inxusto Parar , ou se rectifica esto ou a esta carreira non volvo.

A carreira estivo ben, toda a volta á Muralla pareceume increíble Bailar , e cando subimos todavía máis, un percorrido fermosísimo. E a participación altísima pese ao frío que papamos, con temperaturas baixo cero, noraboa aos participantes.


Última edición por pietropuki o Dom, 20 Dec 2009, 16:02; editado 1 vez
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 15:39
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Personalmente doy la enhorabuena a la organización, en especial por esa primera curva donde había una persona advirtiendo de la existencia de los bolardos, y por la llegada, donde en poco más de un minuto recogimos nuestra bolsa y ya podíamos correr al coche a abrigarnos. Teniendo en cuenta la temperatura que hacía, acierto total con la celeridad en la entrega de obsequios.

En cuanto a la carrera en sí, llegué tarde, con lo que salí en la cola del pelotón, cosa que a fin de cuentas tampoco es que me importe mucho, pero bueno, siempre está mejor pillar un buen sitio (entre los populares, no ocupando puesto para los que corren "de verdad") para que no haya tanta diferencia entre el tiempo real y el oficial. Pero bueno, también tiene su punto positivo, y es que con mi ritmo más que discreto, pues me pasé la carrera adelantando gente y dándoles ánimos, con lo que al final el sano compañerismo es lo que prima.

Mi tiempo, pues más o menos lo lógico para mí 48' 24" (el real, que no el oficial, que se va casi un minuto por encima), podía haber sido un minutillo menos, pero bueno, qué más da.....

Ah, el recorrido una gozada, aunque en el tramo de subida a la muralla íbamos todos bastante justos Sorriso

Saludos,
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 16:40
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

caracolo escribió:
Lestrove dixo:
Acaban de confirmarme o numero de dorsal con un cor determinado,e co cal tereime que encaixonar como nunha Carreira de Cabalos. Sorprendido
Pois eu na inscrición non puxen marca algunha,que si non,hubera posto os meus 33:15 dos meus tempos mozos.

¿33:15? en que circuito homologado fixestes ese tempo? non sería nalgunha carreira popular que a organización dí que son 10.000 metros MAIS OU MENOS, e logo resulta que son pouco máis de 9000 ajjaja.
por certo levo so 3 meses adestrando, dende que o deixei hay mais de 10 años, e creo que hoxe en Lugo xa che gañei, jajajajaj

Aquí hai xente que corre moito e igual levas algunha que outra sorpresa. Guiño

Si lle gañaches a Lestrove noraboa!! E si di que ten esa marca eu créomo.

PD: Que conste que a min me pasa coma ti e dudo de moitas das marcas que di a xente.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
rotisimo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/10/08
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 17:11
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Eu estou moi contento coa organización. Nunca estivera nunha carreira "grande" cunha cola final tan organizadiña e rápida, é de agradecer. Noraboa!

O dos caixóns de saída non me afectou moito, xa que eu era do derradeiro caixón e púxenme ao final de todo, pero non vin demasiado claras as marcas ... sería cousa miña.

O da temperatura ... ten moito mérito viaxar e correr con ese tempo, noraboa a tod@s @s participantes (voume incluir esta vez Silbar )
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 17:19
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

sochas escribió:


Si lle gañaches a Lestrove noraboa!! E si di que ten esa marca eu créomo.

Non é por presumir,pero Lestrove hoxe correu con Dorsal élite Satisfecho Ainda que realmente en Carreira corrín como un pastelero. Indiferente

O final 36:59 para o posto 118 Indiferente
Realmente non estou contento co meu rendimento hoxe,pero tendo en conta que non son home de frio,e de que estou agripallado,pois heche o que hai. Guiño

Ademais hoxe tiven que sucumbir ante xente como Yomismo,Lubo,Tintin,Paulkoech,Anxo,Poeta,Xolinha,Piti,e algún que outro mais. Angel
tipoPilsen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 17:29
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Sí, la organización del final de la carrera es digno de alabanzas. Espero que otras carreras que no han brillado en este aspecto tomen buena nota. No creo que sea tan complicado. Y no quiero ni imaginarme , con el frío que hoy hacía, tener que haber esperado los 40 ó 50 minutos que sufrimos en otras ocasiones. Por tanto, hoy tocan felicitaciones.
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 17:51
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Una cuestión, como ésta es mi primera carrera en Galicia, no sé muy bien cómo va la publicación de resultados por parte de championchipnorte. ¿Suelen publicar tanto tiempos oficiales como netos, o únicamente el primero?.

Ah!, lo olvidaba, un poco fría la gente de Lugo, animaban muy poco. Claro que entiendo que con esas temperaturas tampoco tenían ganas de gritar o aplaudir. Menos mal que yo llevé a mi suegra y a mi novia y ellas eran las más escandalosas de todo el público Razz

Saludos,
agpardo

Montañés
Montañés
7/03/09
0 Carreiras
450 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 18:06
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

[quote="asueto"]Una cuestión, como ésta es mi primera carrera en Galicia, no sé muy bien cómo va la publicación de resultados por parte de championchipnorte. ¿Suelen publicar tanto tiempos oficiales como netos, o únicamente el primero?.

Ya estan los resultados en la pagina de championchipnorte, te pone tiempo oficial, el real, el ritmo por km y tiempo de paso por distintos km.
JoShItO

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/01/07
0 Carreiras
1912 Mensaxes
Entre Pontedeume y Coruña
Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 18:14
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Hola!

Pues nada... Dos palabras ya desde casa... La carrera, estupenda. Lugo, un sitio precioso, como siempre. Y una buena oportunidad para volver a charlar con tantos amigos...
En mi caso, he empeorado un poco desde el año pasado... De 41'46'' a 42'59''. Pero bueno... hay que entrenar un poco, que si no...
Gracias a la organización por una carrera que estuvo fenomenal.
Saludos, y hasta la próxima carrera.

Jose

JoShItO = Joseluisquintelajulian
Equipo: Los Perros del anuncio (en la foto sale Pepita, una boxer adorable que ya no está... )
Seguimos corriendo Guiño
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 20 Dec 2009, 18:43
Asunto: Re: Carreira Popular Lugo Monumental

Carreira fenomenal por organización (avisando en todo momento de perigos tales como bolardos, vallas e capas de xeo) Aplauso Aplauso , percorrido (especialmente pola muralla, aínda que algo durecho pola zona de subida e o aire frío que subía por alí) Aplauso Aplauso ,.... Perfecto e rápido na entrega dos regalos na chegada á meta (de 10 e aquí deberían aprender todas, Coruña10, Pedestre de Santiago, Vigo11, San Martiño de Ourense,...): en apenas un minuto e resguardados do frio por unha carpa, xa tíñamos o regalo e o avituallamento todo nunha mesma bolsa Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso .
Só un pero, que creo que é doada solución para o vindeiro ano: a aglomeración nos vestuarios e nas duchas Muerto Muerto . Solución ( a que se me ocorre a min, ao mellor hai outra máis sinxela) Pensando : habilitalas duchas e vestuarios do instituto Lucus Augusti, anexo ás pistas de atletismo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos