Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 15:56
Asunto: Re: Os Galácticos

Galácticos e Jastazocas son os grandes dominadores do que vai do Circuito 2009-10. Satisfecho
E sin desmerecer a grande equipos como Semiamateurs,Diolo-paje!!!,Os últimos,Os irmandiños ou Los perros del anuncio Sorriso

Eu como Capitán dos Galácticos,estou contento a medias do meu equipo..........estou contento con Yomismo,estou contento con Nacho_s1600,e estou contento con Lestrove. Moi feliz
Pero estou descontento con Chacal,e estou descontento con Derek.Pois non me dan a talla do que eu esperaba deles. Enfadado A estos dous po ano voulle dar unhas vacacións no Caribe. Guiño


Última edición por lestrove o Xov, 24 Dec 2009, 17:19; editado 1 vez
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 17:09
Asunto: Re: Os Galácticos

Felices festas para todos os galacticos e a disfrutar destes días como se merecen sin olvidarse que a guerra competitiva seguira no 2010.
Saude e Km
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 18:42
Asunto: Re: Os Galácticos

Impresionante a remontada dos Galacticos que xa están no segundo posto, pero de momento non hai quen se acerque ós Jastazocas, que teñen 3000 puntos mais que os segundos, e case que o dobre de puntos que nós Silbar .

En individuales a cousa está mais apretada entre Yomismo e Tintín.

Boas festas, e a seguir dando guerra.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 20:53
Asunto: Re: Os Galácticos

alber escribió:
Impresionante a remontada dos Galacticos que xa están no segundo posto.

En individuales a cousa está mais apretada entre Yomismo e Tintín.
.

Tí mismo o dixeches Alber "impresionante" Sorriso
E non esperarias menos dos Galácticos Moi feliz .............e eso que me sairon rana dous compoñentes do equipo. Demo

E teño plena confianza en que Yomismo quedará Campeón na 1ª División.!! Seguuuuuuuro !! Satisfecho
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Dec 2009, 9:10
Asunto: Re: Os Galácticos

[quote="lestrove"]
alber escribió:
.............e eso que me sairon rana dous compoñentes do equipo. Demo
Satisfecho

Espera a que se abra o mercado de inverno. Mr. Green

Los Perros del Anuncio - 2014/15
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 25 Dec 2009, 11:42
Asunto: Re: Os Galácticos

alber escribió:

Espera a que se abra o mercado de inverno. Mr. Green

!! Eso eso,fichajes en Inverno !! Moi feliz

Non seria boa idea,pois si non converteríase esto nunha loberia. Nono
Os equipos ricos,como Os Galácticos,ficharían os mellores do momento,e os equipos mais modestos quedaríanse cos rescollos. Guiño

Feliz Nadal Bailar
jaimedarriba

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/09
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Dec 2009, 20:46
Asunto: Re: Os Galácticos

Desexovos a todos os Galácticos felices festas!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 25 Dec 2009, 23:01
Asunto: Re: Os Galácticos

Hoooooombre..............Jaimedarriba escribindo por estos lares. Moi feliz
Que sepas que mañán en Pontecesures vouche dar brillantina pal pelo. Ríndose
senzo

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 0:45
Asunto: Re: Os Galácticos

[
Pero estou descontento con Chacal,e estou descontento con Derek.Pois non me dan a talla do que eu esperaba deles. Enfadado A estos dous po ano voulle dar unhas vacacións no Caribe. ;)[/quote]No puedes estar desconcento con Chacal que te ha ganado en las dos últimas carreras amigo, en la vida no todo es correr más correr!
Hay familia, trabajo, etc..
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 21:47
Asunto: Re: Os Galácticos

Bueno este ano estase a poñer dificil gañar lestrove, vai preparando a chequera para o ano...jejeje.Eu teño plena confianza en Yomismo e en ti, que está tendo o seu mérito o q estas a facer, tendo en conta q invernos atrás non corrías nin a por unha barra de pan. Hoxe en Pontecesures estivemos sobresaíntes os tres: Yomismo (eu creo q o rival mais duro de David, non será Tintín, será... esa criatura q veu ó mundo fai nada e estaba respirando running), Lestrove, fixeches boa carreira, pero fun ata a metade pisándoche os talóns, ou será q eu tuven de cine??. Creo q foi a primeira vez na vida que fixen un promedio de 3.49.
Cambiando de tema, a partir de mañan comenzamos a venta de merchandising dos galácticos. Cartilla co AS do domingo jejej + dez cupóns = Poster de Lestrove (a alma do equipo). Mr. Green

POSTER LESTROVE 2010
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 22:33
Asunto: Re: Os Galácticos

nacho_s1600 escribió:

A partir de mañan comenzamos a venta de merchandising dos galácticos. Cartilla co AS do domingo jejej + dez cupóns = Poster de Lestrove (a alma do equipo). Mr. Green

POSTER LESTROVE 2010

Erelo demo Nacho_s1600. Ríndose Ríndose Ríndose

Moita risa si pero..........a conta de Lestrove,o diario deportivo AS vai vender mais periódicos que nunca. Satisfecho
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 21:01
Asunto: Re: Os Galácticos

!!! Primicia de última hora !!! Sorprendido

blogs.20minutos.es/el_...-el-madrid
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2009, 8:36
Asunto: Re: Os Galácticos

Debido a discrepancias persoais entre o meu capitán Lestrove e un servidor estamos meditando seriamente a decisión de deixar de competir no circuito baixo a denominación Os Galácticos. Esta decisión sei que non é fácil, dareille debidamente a cada un dos meus compañeiros de equipo a miña versión, e Lestrove a súa. Sintoo particularmente por Yomismo, que estaba tirando do carro, pero así son as cousas... Unha aperta moi forte a todos. Enfadado
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2009, 10:12
Asunto: Re: Os Galácticos

Ratificando o escrito por Nacho_s1600,e debido a que o Capitan dos Galácticos.........Lestrove,está un dia e outro enrriba de Derek,Chacal e mismamente de Nacho_s1600 para que vaian a todas as Carreiras. Muro
Chegou un punto que do ji,ji,ji,ja,ja,ja Moi feliz pasouse as discrepancias moi serias entre os implicados,neste caso,Nacho_s1600 e Lestrove Enfadado
E polo que,e despois de mediatalo moito ayer todo dia,decidín definitivamente........DISOLVER OS GALACTICOS Triste Triste Triste
Sinto por Yomismo que estaba facendo unha campaña "galáctica" ,e todos aqueles que tiñan moitas esperanzas neste potente equipo Rezar pero hai cousas que non se poden salvar,e cando é así,e mellor deixalo todo.
Que teñan vostedes todos un bo Luns,xa que eu de seguro non no vou ter. Chorando
Ata sempre......Lestrove forever Indiferente
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2009, 10:59
Asunto: Re: Os Galácticos

Abraiado
lestrove escribió:
E polo que,e despois de mediatalo moito ayer todo dia,decidín definitivamente........DISOLVER OS GALACTICOS Triste Triste Triste

Estarás de broma, ¿non? Abraiado
Entón vamos a ter que ser Los Perros del Anuncio os que lles fagamos frente ós Jastazocas. Ríndose Ríndose

A Coruña, a 28 de Nadal de 2.009.

Los Perros del Anuncio - 2014/15





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos