Foros ›
Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Dec 2009, 22:56
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

MICHI escribió:
O fillo pródijo volve a casa por navidá !! On de andades metidos que non coincidimos nas carreiras ?? Claro... será que eu ajora non me fijo en si puntuan ou non... Fun a Cangas e a do Pavo e nadiña !! sejuro que andabades a arrepañar puntos por eses mundos...
ah !! disque Montxo cortou o pelo !! pois fixo ben, porque non lle facía biencisimo... pares mesmiño que lle comía a cariña toda !!
P.D. Non se me ocurría outra cousa pa entablar conversación... Avergonzado

Pois eiqui che tamos ex-nikito, ajora andamos de rindangolas, vamos a una que outra carreira pero de vagariño, sobor de todo a pasalo ben Moi feliz

Por certo teño que aclarlle a madriña, que era certo no km 5.200 da carreira de Lugo pillei una ESTRELLA JAILISIA, dinlle o tiron o borrachuzas que se estaba a meter cos corredores, "quedou flipado o individuo cando lle arrinquei a birra da man"....... Payaso

¿Aljen decia que non habia isotonicas? Moi feliz

Tes razon eu cortin o pelo, e disque ti te deixache os rizos al viento, quen te vio e quen te ve Confuso

Ajora non te baixas da bicicleta nin de noite traidor.... as acabar ca saude

Por certo a paja de navidade non a injreses, que a aposota era solo do soldo Razz

Si queres imos este sabado que ven a Pontecesures, e xa che avisaremos cando nos den o traxe de CORRER EN JALICIA Demo sorrindo
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Dec 2009, 23:58
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Benvido MICHI Sorriso , botaseche de menospor estos lares Moi feliz .
Xa ves como esta o equipo desde que marchaches Disimulando ,Montxo alcoholizado Ríndose ,Irdan non sei que lle pasa no frenillo Silbar ,Amador que non respiraba do catarro que tiña ,o novo fichaxe que vai de sobrado e permitese o luxo de parar Guiño como fixo a lebre do conto cando correu ca tartaruga............
Pero isto non e como comeza Parar Nono Nono ,xa veremos cando este equipaso estea o cen por cen como remata a cousa Pensando ,a remontada vai ser biblica Bailar
Feliz Nadal a todos e coidado co champan. Aplauso
bikos e a ver si podemos xuntarnos antes de que remate o ano Rezar
AMADOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/11/09
0 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 14:48
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

queridos irmandiños e familia:

un deseo de paz ,felicidad y prosperidad para esta navidad y el
nuevo año 2010 un abrazo Bailar Bailar Bailar


nos vemos en el asfalto
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 19:13
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Jraciñas [b]Trebol... esas tuas verbas me embriajan y case me hacen chorar !![/b] Guiño A verdade que eu tamen boto un pouco de menos isto pero se saco as oposicións e me fajo municipote a cousa a cambiar... Disimulando
Bueno de todas formas parei duas semanas de correr, porque me topaba moi cansado nos entrenos e igual era falla de descanso, pero ainda asi irei a San Silvestre de Pontevedra, que o ano pasado me justou... se ides vemonos alí e se non como din os vellos... Que pasedes boa noite amijos!!
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 20:19
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Hola meus irmáns IRMANDIÑOS Bailar Bailar Bailar , xa sabedes que hoxe e Noite Boa e mañan e Nadal, pero non vos esquezades que pasado e Pontecesures e temos que punturar, Aplauso Aplauso Aplauso ande, ande, ande la mari morena, ande ande ande que os IRMANDIÑOS vuelan Aplauso Aplauso Aplauso .

En fin, BO NADAL A TODOS VOS, Aplauso Aplauso Aplauso a ti Capitan meu Capitan que decirche que eres o mais jrande (despois de pablo) e que e un orgullo terte de capitan, a ti Irdam que fuches o inicio do meu nome Home de nejro (desexo que te mellores canto antes Rezar Rezar Rezar ), a ti Amador porque cada dia descubro en ti algo novo Pensando Pensando Pensando que me fai pensar que eres un gran loitador en silencio Guiño Guiño Guiño (espero ver ao teu fillo nalgunha carreira mais, para meterlle presion, que estes do ejersito sonche todos moi bufanitos Razz Razz Razz ), a ti Nikito que che voto de menos non so nas carreira senon tamen no foro para Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo meternos co capitan, a ti tamen que por ser o ultimo en chegar non por eso menos importante runrunpablo Aplauso Aplauso Aplauso (sijo a desir que soname moi ben o teu motor, ainda que aljunha ves se jripe como en lujo), e como non a nosa Madriña da cual nada teño que decirvos que vos non vexades eche tal cual se ve Abraiado Abraiado Abraiado . A todos vos que teñades unhas felices festas en compañia da xente que vos quere e que vos queredes. Bailar Bailar Bailar

BO NADAL, JOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJ Satisfecho

www.casadebrea.com
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 20:38
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Felices festas compañeiros!!!!
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 22:00
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

¡¡¡¡¡ FELICES FIESTAS !!!!!!!!


Queridos Irmandiños,os deseo paseis unas muy Felices Fiestas,en compañia de vuestros seres mas queridos,y buenos deseos para todos,non pasaros con as bebidas,que si logo hay que soplar haber,bueno en fin felicidad pra todos,e pasalo ben,.
Non podo acompañaros o sabado a Pontecesures,teño outra comilona,pero xa falta menos pra poder ir as carreiras,vemonos
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 22:30
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

o carallo do irdam colleulle o gusto a os maratons e ajora xa os fai nocturnos
es la hostia tio , sabia que enjanchaban, pero tanto non.
seica anda un con resaca en lujo a poñer pasquins do noso capitan, sobor dunha levantada de estrella jalisia a mitade de carreira, pero dixeronme que a recompensa non paga a pena, imos esperar que ofresan mais.
BUENO QUE PASEDES UNHAS FESTAS MOI BOAS E SOBOR DE TODO NON LEVAR UN JOLPE. BIQUIÑOS PARA TOD@S Rezar Rezar Ríndose
jaimedarriba

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/09
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Dec 2009, 22:00
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Felices navidades para todos!
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 21:14
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

FELICES FESTAS A TODOS OS IRMANDIÑOS espero veros pronto ,e bikiños a maite e menas
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 12:13
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Mis mejores deseos de que el año 2010 sea perfecto a nivel de familia, trabajo y salud para coincidir en las carreras en GALICIA


saludos
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 20:07
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

bueno que non acabe o humor
isto era unha tipa que se quere confesar, e vai a igresa, entra no confesionario e dice ostras padre aqui cheira aviño,(o cura tiña problemas coa bebida e atiozaralle duro a o viño da misa)
-.bueno a ver ti viñechjes a confesar non?
-.si padre, o caso e que o outro dia vio papa noel e como mirei que estaba canso acosteime con el, padre sigue cheirando a viño.
-. a ver os teus pecados son mais importantes
-.e que con papa noel viña un axudante e tamen acostei con el, buff como cheira a viño.
-.continua
-.bueno e que os renos tamen tiñan pinta de estar cansos e tamen acostei con eles, pero que tufo a viño padre
-.mira filla aqui haiche bo rato que cheira a puta e estou caladiño Payaso Payaso
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 20:17
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

tres irmans rivalizan no regalo de navida que lle fan a sua nai
-.eu regalielle unha mansion.
outro di
-.pois eu regaleille un mercedes ultimo modelo con chofer e todo
e o outro di
-.pois eu dinlle un loro que se sabe a biblia de pe a pa, costoulle a os monjes
doce anos insinarlle todo. dislle unha paxina e recita todo o versiculo.
a nai contestalle a os fillos agradecendo os regalos.
-.mira fillo maior a mansion e moi grande, eu so ocupo unha habitacion e paso o dia limpando o resto.
-.ti fillo do medio eu non viaxo nadiña, ademais o chofer e un lacazan
-.e ti fillo mais navo si que sabes a que lle gusta a mama, a galiña estaba
moi boa. Ríndose
trebol

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2009, 14:56
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

HOY ME ENCONTRÉ CON UNA AMIGA COMPRANDO EL PAN Y ME CONTÓ ESTO:
(LO CUENTO TEXTUALMENTE COMO ME LO CONTÓ ELLA)

ANOCHE SALÍ CON MIS AMIGAS A UNA 'REUNIÓN'.(MI AMIGA)

COMENTÉ A MI MARIDO QUE REGRESARÍA A CASA A LAS 12 EN PUNTO. 'TE LO PROMETO', LE DIJE.




PERO LA 'REUNIÓN' ESTUVO MUUUUUUY BIEN, COPITAS, BAILECITO, MÁS COPITAS...Y SE ME FUE LA HORA.

RESULTA QUE LLEGUÉ A CASA A LAS 3 LA MADRUGADA COMPLETAMENTE BORRACHA.




AL ENTRAR EN CASA, EL RELOJ CUCÚ HIZO 'CU-CU' TRES VECES.




AL DARME CUENTA QUE MI MARIDO SE IBA A DESPERTAR POR EL RUIDO, COMO PUDE GRITÉ ''CU-CU'' OTRAS 9 VECES MÁS ...




¡¡¡ ME QUEDÉ TAN ORGULLOSA Y SATISFECHA POR HABER TENIDO DE PRONTO, AUNQUE BORRACHA, UNA IDEA TAN BUENA PARA EVITAR UNA PELEA CON MI MARIDO...!!!




ME ACOSTÉ DE LO MÁS TRANQUILA PENSANDO EN LO INTELIGENTE Y LISTA QUE SOY.




POR LA MAÑANA, DURANTE EL DESAYUNO, MI MARIDO ME PREGUNTÓ A QUÉ HORA HABÍA LLEGADO Y LE CONTESTÉ QUE HABÍA LLEGADO A LAS 12 EN PUNTO, TAL Y COMO LE HABÍA PROMETIDO.




ÉL, DE MOMENTO, NO DIJO NADA NI ME PARECIÓ DESCONFIADO 'QUÉ BIENNNNN...!




¡SALVADAA!' -PENSÉ YO..




ENTONCES ÉL ME DIJO:




'POR CIERTO...DEBEMOS CAMBIAR NUESTRO RELOJ CUCÚ.'




LE PREGUNTÉ TEMBLOROSA, '¿SÍIII? ¿Y POR QUÉ, MI AMOR?'




Y ME DIJO: 'BUENO, ANOCHE EL RELOJ HIZO 'CU-CU' TRES VECES.....

LUEGO, NO SÉ CÓMO, GRITÓ '¡¡HOSTIAPUTA!!'...... DESPUÉS HIZO 'CU-CU' CUATRO VECES MÁS..... VOMITÓ EN EL PASILLO...... HIZO 'CU-CU' OTRAS TRES VECES..... SE RETORCIÓ DE LA RISA, Y OTRA VEZ HIZO 'CU-CU'.....SALIÓ CORRIENDO, PISÓ AL GATO, ROMPIÓ LA MESITA DE LA ESQUINA DE LA SALA, SE ACOSTÓ A MI LADO DANDO EL ÚLTIMO 'CU-CU', SE TIRÓ UN PEDO Y SE DURMIÓ.

UN CONSEJO .....NO TENGÁIS RELOJES DE CUCÚ QUE OS PUEDAN DESPERTAR Y CONSECUENTEMENTE...DELATAR JJJJJ
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 31 Dec 2009, 16:13
Asunto: Re: IRMANDIÑOS

Mois bos o chiste Ríndose Ríndose
Feliz ano Irmandiños,que o ano que empeza sexa ainda millor que este
saudos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos