| MICHI escribió: |
| O fillo pródijo volve a casa por navidá !! On de andades metidos que non coincidimos nas carreiras ?? Claro... será que eu ajora non me fijo en si puntuan ou non... Fun a Cangas e a do Pavo e nadiña !! sejuro que andabades a arrepañar puntos por eses mundos... ah !! disque Montxo cortou o pelo !! pois fixo ben, porque non lle facía biencisimo... pares mesmiño que lle comía a cariña toda !! P.D. Non se me ocurría outra cousa pa entablar conversación... ![]() |
,Amador que non respiraba do catarro que tiña ,o novo fichaxe que vai de sobrado e permitese o luxo de parar
,xa veremos cando este equipaso estea o cen por cen como remata a cousa
,a remontada vai ser biblica
, xa sabedes que hoxe e Noite Boa e mañan e Nadal, pero non vos esquezades que pasado e Pontecesures e temos que punturar,
ande, ande, ande la mari morena, ande ande ande que os IRMANDIÑOS vuelan
.
a ti Capitan meu Capitan que decirche que eres o mais jrande (despois de pablo) e que e un orgullo terte de capitan, a ti Irdam que fuches o inicio do meu nome Home de nejro (desexo que te mellores canto antes
), a ti Amador porque cada dia descubro en ti algo novo
que me fai pensar que eres un gran loitador en silencio
(sijo a desir que soname moi ben o teu motor, ainda que aljunha ves se jripe como en lujo), e como non a nosa Madriña da cual nada teño que decirvos que vos non vexades eche tal cual se ve