Foros ›
X Carreira Popular de Pontecesures 2009 - Sábado 26/12
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 20:32
Asunto: Re: X Carreira Popular de Pontecesures 2009 - Sábado 26/12

Hola : Carreira rapidisima a desta tarde, saimos todos como frechas, parece que o turron non pesase.

A pesares do caos na entrega de dorsais, a carreira foi boa, creo que quedaria ben si se dera unha volta mais para o meu gusto, fixose un pouco corta.

GRACIAS E ANIMOS A ORGANIZACION.
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 22:02

Guiño Moito ánimo a organización . O único pero é a escasez do comité organizador pq unha soa persoa facía casi todo i na tarefa dos dorsais acumulouselle o chollo....O certo e q non contaban con tanta asistencia pero isto é un motivo de alegría pra todos...cada vez mais corredores cada vez mais afición polo deporte non-fútbol.
Felicitacións pra organización i ánimo para crecer en próximas edicións. Aplauso

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 22:19

En la brasa, contento también, aunque no contaba con las cuestas...
Saludos, el año que viene intentaré estar ahí otra vez.
El fore me dio 4k76.
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 22:41

Pois ben, xa estamos de volta. 20'02", non está mal tendo en conta que non entrenei nada en toda a semana, e a cea de Noiteboa e o xantar de Nadal, pois habíao que suar e abofé que costou.
Coincido cos demais foreros co caos dos dorsais, pero dos erros se aprende e o que fai falta é máis persoal axudando.
O percorrido é bonito, agora, a costa do Campo dé fútbol chegáballe ben. Tiña un desnivel considerabel.
Outra cousa. Diante das miñas narices, ao pouco de sair, caeu un atleta e deuse un bo golpe. Agardo que esté ben. Saleulle un rapaz que viña pola beirarúa diante dun coche, e despois paréceme que se trastabillou por esquivalo con outro atleta que viña por detrás. Supoño que tan só será chapa e pintura, pero ten que ter boas raspadas porque aínda deslizou un cachiño por riba do asfalto. O carallo do rapaz nin mirou para atrás.
A miña pitufa si que correu ben. Preguntoulle a un da organización moi alto que onde estaba a súa medalla, e quedou un pouco triste ao principio, pero a camisola tamén lle gustou e fíxolle ilusión. Ben polos pitufos!!!
Archibald

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 23:08

Eu paseino ben tamen. Ahora a divertirse en Noia, e o ano que ven a empezar a entrenar en serio outra vez.
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 23:15

Acabo de darme conta agora, que a miña camisola de recordo é da carreira do 2008!!! Unha carreira no tempo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 23:16

Pois Lestrove quedou satisfeito coa actuación persoal na Carreira Popular de Pontecesures. Satisfecho
Non é que fora unha maravilla,pero pa levar 45 dias sin entrenar,e estar en pleno inverno,non me queixo. Nono

A todo esto empecei bastante lentorro. Indiferente Non foi ata as primeiras ramplas donde empecei a dar zapatilla a diestro e siniestro. Moi feliz ............e sábeno ven Miguelanxo,Arnelas,Santa e Brasillas. Guiño
E por poucas,escapáronseme Tintin,Gallego e Fleky.Noutra ocasión caerán. Sorriso

Un dia mais,moitos foreiros........Oliveira,Montxo,Paulkoech,Anxo,Evarist,Jaime,Chucho,Jabelo,Moran,Panzudopobrense, Marola,Maribel,Maria,Taurus2005,Carrillo,Martin Moi feliz

E mención especial os meus compañeiros Galácticos.........Yomismo e Nacho_s1600.......dous astros. Aplauso
Así como o meu veciño Lopes,que cada dia gustalle mais esto de correr. Sorriso

Felicidades os gañadores absolutos........Angel e Maribel. Aplauso

Y mañana más y mejor..........espéranos Mugardos. Guiño
corredorgalego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/09/09
0 Carreiras
72 Mensaxes
Galicia, A coruña
Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 23:22

Un aplauso a organizacion que para min estivo impecable

a miña participacion contento con ela

espero repetir po ano
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
550 Carreiras
1646 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 23:47

O ano pasado xa había oído dela. Gustoume Aplauso , unha carreira rapidísima, incluso os dous repeitos que había a metade da carreira (algúns pagamos os excesos da noiteboa e o día de nadal Avergoñado ) os fixemos a toda mecha Guiño . O día estivo perfecto pra correr, sol e vento nulo. E a participación moi boa.

Feliz nadal.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 23:49

Una muy buena carreira este 5000 ,organizacion buena Aplauso muchos foreros Lestrove,Isabel,conoci a Yomismo y koala36 Guiño ,comparti un poco de carreira con Oliveira si no llega a ser por el quedaba a un ritmo lento Aplauso ,hera mi primer 5000 y sali muy rapido y lo page Muerto pero creo que hice a 4:15 de momento bien Moran bien Bailar siempre mirando la referencia de mi compañeiro Panzudopobrense Guiño .
un saludo Guiño FELIZ NAVIDAD

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 0:15

Xa sabia eu que me quedaba alguén no tinteiro..........Pietropuki. Disimulando
E outro mais que me presentou Oliveira.......... Pensando

A Carreira estivo ben,pero non deron Camiseta Técnica como en Lestrove. Sorriso
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 4:08

Carreira rápida, tempo de 19'34'', non está mal tendo en conta que non entrenei nada en toda o ano, salvo dúas carreiras qur fixen por ahí soltas e co único obxetivo de gañarlle a oliveira...jajajaja obxetivo cumprido.
Eu como dixo un antes por ahi, creo que lle viña ben outra voltiña inda que así reventaría de todo, pero bueno, polo menos daba tempo a ver o paisaxe, tan rapido que se iva non daba tempo nin a mirar a paisaxe.
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 10:23

Aplauso Bonita carrera y muy rápida, la entrega de dorsales un poquito lenta pero bastante hizo la persona que los entregaba.
La próxima vez que haya duchas por favor,Opino como algunos foreros sobre que si se hacen dos vueltas tambien estaría bien.
Muchas gracias a la organización por todo su trabajo.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 12:12

Amigo Lestrove, non lle pou quitar meritos o carreiron que fixeches, pero as ostras de noiteboa sentaron fatal, e cada vez que queria coller aire non podia, inda asi "sufrindo lo lindo" 17'00".
E en canto o das duchas, si que as habia a menos dun kilometro no pabellon que esta na carretera da Estrada. Para ali fumos uns cuantos a ducharnos.
E dende logo, si lle vale de algo a organizacion, un consello:
Intentado posibilitar a inscripcion por internet, asi seguro que non volvedes a ter problemas polo da entrega de dorsais, de todas maneiras gracias por facer a carreira.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 14:00

LEstrove onte non me ias pillar nin de coña na casa asegurocho inda que gallego case o consegue
Pero eu moi contento ca miña carreira pois cumplin co meu obxectivo e o final fixen un tempo de 16:23 saindo a reventar e reventei

You´ll never run alone

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos