Mér, 06 Xan 2010, 2:28
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS
A verdade que a xente heche moi exquisita e quisquillosa últimamente.
De feito eu non vexo que sexa tan necesaria a dichosa ambulancia...........¿En cantas Carreiras vichedes vós que fixése realmente falta?.¿Habia ambulancias nas Carreiras fai 10 anos?.
Agóra queremos médico,masajista,fisioterapeuta.......
e que no la menéen tamén.
E claro,como na Pobra non estaba polas circunstancias que foran,e un atleta mareouse un pouco,a xente como está folgada,veña a latricar contra a
FGA,o Alcalde ou os Organizadores.
E si hai participantes maiores de 65 anos,que seguramente moitos deles non están en condicións de correr certas Carreiras,o que teñen que facer é quedarse na sua casa,e non vir a arrastrarse as Carreiras.
E con esto,os meus mais grandes respetos os atletas veteranos............e non me malinterpretar que vós vexo vir,non.
Eu o outro dia na Media de Ferrol tamén me dou un baixón de tensión o cruzar a Meta,polo sobreesforzo que fixen..............e si non me creedes preguntarllo a
Yomismo,Nacho_s1600 ou Lopes si foi ou non foi verdade.
E non por elo teño eu a Santa Cara de botar Meigas en contra dos Organizadores,a FGA ou o Alcalde de turno.
Eu corro baixo a miña responsabilidade,e si algo me pasa,asumo todas as consecuencias.
!!! He dicho !!!