Xov, 31 Dec 2009, 17:25 Asunto: Animos para Beauvais
Un abrazo muy fuerte para el compañero Beauvais que acaba de sufrir la perdida de una persona muy importante en su vida.Muchos animos. www.desnivelpositivo.com/
Jeff Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Xov, 31 Dec 2009, 18:08 Asunto: Re: Animos para Beauvais
Un abrazo muy fuerte, Pancho. Mucho ánimo para toda la familia en estos duros momentos.
Xov, 31 Dec 2009, 18:16 Asunto: Re: Animos para Beauvais
Lo siento mucho Beauvais.
Siempre decimos que en estas fechas no puede ocurrir nada malo, pero cuando ocurre lo recordamos para siempre.
Un abrazo para toda la familia.
Xov, 31 Dec 2009, 18:50 Asunto: Re: Animos para Beauvais
un fuerte abrazo Beauvais Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España ! oscarunin.blogspot.com esprintes.blogspot.com
MapleLeafs Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Xov, 31 Dec 2009, 18:57 Asunto: Re: Animos para Beauvais
Vaya... lo siento mucho, amigo PANCHO
Un fuerte abrazo desde el norte y muchos muchos ánimos.
Mincha Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Xov, 31 Dec 2009, 18:57 Asunto: Re: Animos para Beauvais
Non fai nin 10 días que era Beauvais quen abría un fío para enviarme ánimos polo pasamento do meu pai e hoxe estamos escribindo neste outro para devolverllos pola morte da súa nai.
Xa sabes Pancho que podes contar conmigo para o que queiras e non hai mais que contar xa que levabamos bastante tempo sufrindo as emfermidades dos nosos respectivos pais e xa tiñamos falado moito de todo isto.
Moito ánimo e a tirar para diante pouco a pouco.
Unha aperta ben forte compañeiro.
Cándido Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Xov, 31 Dec 2009, 19:02 Asunto: Re: Animos para Beauvais
Lo siento mucho amigo, ánimo Beauvais. "La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner) porpiernas.blogspot.com
lordsith Novo foreiro
13/12/09
0 Carreiras
3 Mensaxes
Xov, 31 Dec 2009, 19:10 Asunto: Re: Animos para Beauvais
hola amigo, son xabi. Son consciente de que estou rachando cás normas do foro, mais nestes duros intres polos que a bo fé estás a pasar non poido quedarme en silcencio, e debo transmitirche o mais profundo pesar.Es das mellores persoas que teño coñecido nas carreiras, unha aperta meu
Xov, 31 Dec 2009, 19:51 Asunto: Re: Animos para Beauvais
animo compi o tempo todo o cura solo debes recordar as cousas voas dela bikiños e vemonos
fema Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Xov, 31 Dec 2009, 20:16 Asunto: Re: Animos para Beauvais
Un abrazo compañero. Rezaremos por ella y por ti y los tuyos. HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos