Foros ›
Autor
Mensaxe
Santiaguiño

Montañés
Montañés
13/10/08
10 Carreiras
330 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 02 Xan 2010, 21:57
Asunto: Re: CARSantiago

Hola Marola,
Gallego e eu, estamos de estreno de "zapas", temos varios largos de clavos,
quizáis entre os dous nos sobre algún para prestarche.

Nos vemos mañán, eu andarei pola zoa sobre as 10:00.

Boas!!
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 20:58

Joba, me imaginaba que los crosses fuesen duros, pero pensé que algo menos, la verdad, es que, si no llego a salir un pelín conservador en la primera vuelta, no se si lo remataría, la zona de arena se me hacia eterna y no daba salido de allí, eso si en el pinar iba como una rosa, pero bueno, no hubo lesiones, que era lo importante y ahora 2 pruebas importantes de la temporada para mi: Xinzo y Viana. Felicitar a Super Marola por el podium de hoy como casi siempre al club atletismo milladoiro por su podium en categoria de menores de 45 y tambien en la de mayores de 45, y como no a los integrantes del Car que se partieron el cobre sobre la arena y no como otros que aun por encima llegan y te dicen que ibas sobrado, que había que forzar mas. Moi feliz Moi feliz , no creo que las fotos demuestren eso. je,je. Un saludo. Decir que ya repuse todas las energías con carne a pedra en Esteiro, por lo tanto listo para el entreno de la semana. Vicente, ¿que es de tu vida?, creo que esta temporada vas a bajar a 3ª división como no espabiles, bueno, seguro que aprovechaste para hacer una buena tirada en Bici, igual que Manuel que aprovechó para darle un descansito a sus piernas que bien que lo merecían, aunque que no se acostumbren, que a partir de ahora.....
Bueno ya escribi para una semana.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Woopi

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/08
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 21:22

corunacomarca.blogspot.com/

"Se celebró en el circuito de la playa de Cabío en A Pobra, el campeonato gallego de veteranos de campo a través, donde la atleta del Coruña Comarca Marina Laura Fernández se proclamó campeona gallega en la categoría M-50.
José Rodríguez Moure fue 4º, Chus Alvárez 6º, Daniel Riveira, 19º, Chustian Sánchez, 25º, Pedro Domenech 29º en M-35 y M-40.
En M-45 y superiores Eleuteiro Couceiro, 6º, Enrique García Debén, 9º y Gabriel Budiño 18º, siendo cuartos por equipos".

Chustian, vas a tener que hacer alguna aclaración.... Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Just for fun - Linus Torvalds
Santiaguiño

Montañés
Montañés
13/10/08
10 Carreiras
330 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 21:51

Por riba de facelo mal, nin sequera me poñen o nome ben Muro Muro Muro

Saudos a todos!!!
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 22:11

Xa vin as clasificacións e a verdade e que todos estivestes ben pero Gallego, chapeau. Tas nun momento dulce, a seguir así, lembra que eu sigo confiando en gallegoblanco, Moi feliz . A verdade é que so por teres ido ó campeonato de campo a traves xa me parecedes impresionantes.

Eu pola miña parte levo dous día loitando contra unha gripe ou algo semellante que me ten medio baldado, pero ainda así para non peder todo, ainda que tampouco hai moito que gardar, salín onte mais hoxe a facer duas tiradas dunha hora pasada. Hoxe en principio tiña pensado ir vervos na bici, pero vendo como estaba onte desistin. O final salin a unha pasada e fixen 1h06. Espero vervos esta semana.

Saudos

Todos temos unha leiriña en Conxo
petete

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/08
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 11:18

eu sigo pensando que algún non deu todo o que podía dar de sí, o mellor o que pasa e que non quería dar máis. As fotos o dirán ...
Eu pola miña parte volvía para casa con moitas gañas de facer unha rodaxe en bici e despois unha transición a de 15 min a pe, pero ... ó chegar a casa atópome de bruces ca motoserra (deixeina antes de sair pola mañá xusto na porta) Estaba ahí para recordar que co inverno que levamos estábase rematando o combustible, así que tocáronme unha hora de motoserra e despois unha transición de outra hora ó machado. Xa sei que non é o mesmo, pero tamén vale como entreno ¿non é así mister?
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 11:23

Amigos, a min dóeme todo... Avergoñado Avergoñado Avergoñado . Xa non sei se me doe polo cros, sobre todo pola area (teño os xemelgos cargados de carallo), polo partido de tenis do sábado (foi máis longo do previsto e acabei as 10 + ou -. e doenme os hombros, o cóbado...en fin todo). E como pasei ronda hoxe xogo as catro, creo que vou parecer Robocop.
O que iva, que non escribín para contarvos as miñas penas: esta semana é unha semana atípica: o día de reunión é festivo!!! Abraiado Abraiado Abraiado (Haberá que falar cos gobernantes para que muden os festivos que caian en Mércores Rezar Rezar Rezar ). Polo tanto todos teremos que xogar co que traian os Reises...se nos portamos ben (aquí cada un saberá), e non teremos a reunión semanal. Qué facemos, reunimonos para a semana ou pasamola para o Xoves???
Eu estes días, como estou de vacacións Silbar Silbar Silbar , entrenarei a mediodía: con luz e calor ( de selo caso) polo que é complicado que nos vexamos entrenando.
Espero noticias porque habería que falar quén vai a Xinzo, quén o Galego de Pista Cuberta?, quén vai facer largo?. Seguimos en contacto.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 11:25

No estuvo mal el entrenamiento de ayer... Guiño

Acabo de ver las fotos que han subido del cross y que bonito se ve el lugar!!! Hay una foto de Arturo donde se refleja bien en su cara si nos entregamos o no, iba a subirla pero me da pereza, así que la buscáis vosotros. Payaso

La verdad es que me divertí mucho, no tanto en mi carrera, como por tener la oportunidad de ver correr a los chicos, menudas risas y gritos nos echamos Silvia, Dolores y yo animando a todo aquel que conocíamos y que no también. Moi feliz La pena fue alguna ausencia como la de Aficionado, que estoy segura que se lo hubiese pasado fenomenal.

Hoy descanso y penúltimas compras de Reyes, mañana a entrenar, creo que empezamos la semana con unas cuantas series cortas, yo ya tengo pensado el lugar para hacerlas... Un carril bici, donde están marcadas las dos distancias el 100 y el 200... Bailar Bailar Sólo espero que no me atropellen, intentaré ir temprano para que no haya ciclistas. Rezar
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 11:37

lentoperosejuro escribió:
Amigos, a min dóeme todo... Avergoñado Avergoñado Avergoñado . Xa non sei se me doe polo cros, sobre todo pola area (teño os xemelgos cargados de carallo), polo partido de tenis do sábado (foi máis longo do previsto e acabei as 10 + ou -. e doenme os hombros, o cóbado...en fin todo). E como pasei ronda hoxe xogo as catro, creo que vou parecer Robocop.
.

Suerte en ese partido, Moncho. Moi feliz

Yo tenía pensado ir a Coruña a Pista cubierta, pero, con la media de Viana delante, ya estoy valorando ir a Xinzo con vosotros, soy más voluble que una veleta... Avergonzado en fin, que lo pienso hasta mañana. Por cierto, ¿cómo va lo de pagar la inscripción de Viana? ¿Alguien lo hizo?
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 12:02

Enhorabuena, Campeones!!!! Buen trabajo. Estoy orgulloso de vosotr@s.

Esta semana es muy atípica, realmente. Nos veremos el jueves...

Saludos.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 18:54

En relación co que di Lento, eu voto por facela xoves coma medida excepcional, pero loxicamente deixemolo dito para non ir en balde. Si hay que ir se va pero ir pa ná. Hagan juego

Todos temos unha leiriña en Conxo
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 20:43

Eu tampouco teño problema en reunirnos o Xoves, como di Piky, se hai quorum, se non... a outra cousa.
Por certo, mañán volvo a ter partido de tenis Bailar Bailar Bailar
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 22:51

Por min tampouco hay problema para este xoves, mañá adestrarei pola alameda a partir das 14:10 xunto con gallegoblanco e o mellor ferraduro, polo que si alguén se anima, xa sabe. Non sei como vos quedou o corpo, pero extrañoume o que dixo lento, porque a min e que coma se non correra onte (non vaia a ser que teña razón pepe), pero entón e que non sei correr porque houbo momentos que non ia moito mais. Sorte mañán Moncho, ainda que polo que me dixeches telo algo complicado peeeero, pode haber campanada.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 9:09

no creo que me tiempo a estar en la alameda sobre las dos, asi que seguramente entrenare a media tarde en las pistas (si esta abierto)
me parece bien lo del jueves, contad conmigo
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 16:41

Ya hice los deberes, no salí muy temprano pero tuve el carril bici para mi sola, salvo un ciclista solitario y un perro que me observaba antentamente, no tuve más compañía en lo que duraron las series. Los ritmos más o menos como en las pistas, quizás un poco más lentos los 200, pero tampoco sé si están bien medidos y además como siempre en el Burgo hacía un poco de aire que se nota bastante al correr.

El incidente más preocupante fue que cuando estaba acabando el calentamiento me dio un dolor en el glúteo que me obligó a parar (si fuera una carrera habría tenido que abandonar), lo dejé y estiré un poco, volví a trotar ya casi sin molestias y luego hice las series sin ningún problema y no me volvió a dorler más.. Pensando Lo que si tengo fastidiado son las plantas de los pies, creo que me toca hacer rodar la bola o la lata de cocacola...... Indiferente

Bueno, me piro que hoy toca Cabalgata de Reyes.
Que os traigan a tod@s un montón de cosas (zapatillas, fores, mallas.... etc, ect... Angel )

PD. El jueves no sé si podré, así que en principio no contéis conmigo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos