Foros ›
12ª Media Maratona Manuela Machado
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Cyclones_Sanitop_Viana

Novo foreiro
Novo foreiro
28/11/07
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 0:56
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

A organização da Meia Maratona Manuela Machado pede desculpa pelo incomodo causado ao terem de fazer uma transferencia bancaria para confirmar a inscrição
A verdade é que no dia da prova se torna muito mais fácil para todos e o levantamento dos dorsais será muito mais rápido.
Pedimos compreensão!

Se tiverem algum problema entrem em contacto por mail: machado.manuela @ gmail.com


Desejamos boas corridas a todos e esperamos por todos os amigos galegos. Como nos outros anos serão todos muito bem recebidos e já sabem que há premio monetarios para os primeiros galegos. e o prémio final é muito bom (2 camisolas, vinho, medalha, bebidas, outros brindes)

Sinceros cumprimentos

Manuela Machado
(Organização da Meia Maratona Manuela MAchado)
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2009, 10:57
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Teño a total seguridade que resulta moito máis incomodo para a organización facer todo o posible para que todo saia ben, que para nós facer unha transferencia, por moito coñazo que sexa esto último.
Os sinceros cumprimentos para vosé.
SAISAI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/09
0 Carreiras
60 Mensaxes
Marín
Respostar citando Envío Mér, 30 Dec 2009, 18:17
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

castiñeiras escribió:
Teño a total seguridade que resulta moito máis incomodo para a organización facer todo o posible para que todo saia ben, que para nós facer unha transferencia, por moito coñazo que sexa esto último.
Os sinceros cumprimentos para vosé.

Totalmente de acuerdo. La pena es que haya piratas que se aprovechan de todo, en mi banco por los 7,50 de la inscripción me cobrarón 4,80 de comisión, y eso que me decían que tenían un acuerdo con la entidad portuguesa, menudos...
En fin, todo sea por disfrutar de una buena carrera, eso parece asegurado.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 30 Dec 2009, 18:47
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Aunque no venga a cuento en este post, soy de los que creen que hay que cambiar de banco a uno que ofrezca mejores condiciones. Yo tengo mis cuentas en bancos que no me cobran comisión.

Hice la transferencia de 7 € sin pagar NADA MÁS.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Sáb, 02 Xan 2010, 22:51
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Inscrito dorsal 247.


Nos vemos en Viana
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Sáb, 02 Xan 2010, 23:43
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Por cierto alguien sabe que Banco es ya que si es el Banco Espiritu Santo lo hago directamente desde una oficina.

Gracias
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 0:37
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Pájaro-Azul escribió:
Por cierto alguien sabe que Banco es ya que si es el Banco Espiritu Santo lo hago directamente desde una oficina.

Gracias

En la respuesta a mi transferencia, me pone el recibo del banco: BANCO COMERCIAL PORTUGUES.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3723 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 19:51
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Pois, sentindoo moito, despois de 4 ou 5 anos seguidos asistindo, este non vou ser da partida (encántame correr en Portugal).
Ainda que non asisto por algo realmente bo, como é a coincidencia dun partido de baloncesto do Xacobeo en Santiago. (este ano preferencia).
Así que moita sorte a todos en Viana.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 11:59
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Bueno, pues gracias al amigo lestrove Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado , me acabo de inscribir en esta media, preciosa, por cierto, y a la que ya fuí 2 veces (una de ellas fué campeonato nacional de 15 km). La organización estuvo perfecta, de 10 en las anteriores ediciones.
En fin, haber como sale y como acabo la media, que a estas alturas lo suyo me va a costar terminar sin un calambre o algo por el estilo.
Un saludo y nos vemos en VIANA!!!!!!!!!!!!!!!!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5732 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 13:45
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Este Lestrove es correúdo, Derek, jeje, allí nos veremos. Yo llevo acudiendo las 4 últimas ediciones. Una vez como tu dices fue el campeonato de 15 km, y concretamente ese año guardo mal recuerdo pq me lesioné allí y estuve casi todo el año sin correr. Pero siempre estuve encantado con esta prueba, le tengo un aprecio especial ya q además solemos ir a pasar todo el fin de semana, entre otras cosas a apreciar la gastronomía portuguesa Ríndose Me parece estupendo q además puntúe para el circuito, ya que vamos muchísismos gallegos, a pesar de la disconformidad inicial de nuestro capitán Lestrove.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 14:32
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Alégrame saber que Lestrove xanon é tan reticente á puntuar esta proba... e seguro que a aproveitará dado o seu grande estado de forma. Guiño

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 16:15
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Pois si home si,Lestrove o final vai ter que cruzar a fronteira por vez primeira na sua vida. Muro E tiveron que pasar 40 anos. Guiño

Pois co dorsal 234,un numero moi chulo,para un corredor mais chulo todavía "Lestrove" Razz

Certo foi que o final leveime a Derek o huerto,e conseguín que non se perdera esta XII Meia Maratona Manuela Machado Moi feliz

E estou negociando co amigo Chacal pa que tamén veña a Viana. Muro E así de paso Os Galácticos facemos pleno. Satisfecho

Gracias Yomismo e Nacho_s1600 pola vosa asistencia a esta corrida portuguesa. Bailar

Eu tamén fixen a tranferencia e non me cobraron comisión algunha. Guiño
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 17:02
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

E despois hai quen di que algunhas veces os corredores van ás carreiras porque puntúan... desde o bo sentido, claro.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 04 Xan 2010, 17:57
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Es una media que nunca corrí y me gustaría completarla, pero como me queda muy lejos y mi forma en estos momentos no es la ideal para una carrera tan larga veo muy dificil mi participación en este evento, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5732 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Xan 2010, 0:45
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Anímate Chacal, q esta carrera merece la pena, si no te encuentras bien fisicamente trata de correrla como un entreno para otras y disfrutarla. Un saludo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos