montxo escribió: |
Sr. Lestrove, con que se calase vostede xa estaba...... |
montxo escribió: | ||
Sr. Lestrove, con que se calase vostede xa estaba..... Despois queixase de que o expulsan, por utilizar o foro coma un chat, pois e vostede incorregible. |
Chacal escribió: |
De momento estoy conforme con este sistema de pago por lo que no veo necesario ningún cambio, saludos |
corvo escribió: |
Parece ser que alguns son moi espabilados e outros somos uns negados. Eu teño varias tarxetas e non hai maneira con ningunha. Como dixo alguen no fio da carreira de Xinzo, eu tamen utilicein unha de Caixagalicia e funcionoume perfectamente, pero 10 días despois xa non me deixou facer o pago para a carreira de Lugo. O problema en principio e dos organizadores da carreira que son quen contratan a empresa. En todas as carreiras podes ter problemas ca inscripción, pero nunhas dan todas as facilidades posibles e noutras pasan de todo. Por eso que me trae sen cuidado se non dan outra modalidade de pago. Creo que en Galicia hai máis de 200 carreiras no ano, asi que sobran sitios donde ir correr, e senon tamen teño Castilla e León hai ó lado. Despois están as carreiras "chapuza" que marco na miña lista negra donde non penso voltar correr, e non o digo por Xinzo ( falo de certa milla de Sarria e certa carreira en Vigo de 11 km). |