Foros ›
Autor
Mensaxe
maribel

Novo foreiro
Novo foreiro
27/07/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 20:21
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

ESTREMEÑEIRO escribió:
maribel escribió:
Ola compañeiros: No nome de Joro (Pepe) e meu desexamosvos un feliz 2010 e que pronto nos vexamos todos competindo enteiriños e sin lesions.
gracias e igual mente,proxima cita domingo 10 en xinzo ya iba siendo hora de que entraseis por esta vuestra casa,haber si a partir de ahora entrais mas amenudo. Enhorabuena por tus triunfos y los de vuestros hijos en porto do son,san cibrao y pontecesures Aplauso Aplauso Aplauso
Muchas gracias Estremeñeiro por la enhorabuena, hacemos lo que podemos. Prometo entrar más a menudo en el foro (no lo hice antes por cuestion de tiempo, pero me imagino que esto suena a excusa, ¿no?). Saludos para todos
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 22:15
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

enhorabuena hoy en el cros a [b]Martin 1º[/b] en benjamines,Marcos 2º en infantil-cadetes,Laura 4ª infantil-cadetes,Maribel 2º en veteranas. www.atletismogalego.co...030110.pdf y tambien a chucho que el dia 31 gano algo en el sorteo que hubo en castrelo do miño Aplauso Aplauso Aplauso
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 18:23
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

hola compañeiros,
ahi vos deixo o meu regalo de reis... uns poucos puntos mais para o saco. por equipos non estamos moi lexos do 3º posto.. ese deberia ser o noso obxetivo, asi que un esforziño. eu pola miña parte tirarei mentras poida. hoxe tocoume andaina ca muller. 30 km andando e as miñas rodillas dixeron basta. pero non se preocupar, para os 10 de xinzo espero estar recuperado e coma sempre penso ir a morte. o que poida vemonos ali, e abrigarse que o frio vai rascar
ah, lestrove, estoute vendo polo retrovisor.. un saludo
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 18:48
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

chucho escribió:

ah, lestrove, estoute vendo polo retrovisor.. un saludo

Si amigo Chucho..........e vou a por tí implacablemente.Que non che quepa dúbida. Guiño
Disfruta mentras poidas do liderato,porque Lestrove fará todo o posible e o imposible por gañarche. Satisfecho
Sorte,e que gañe o mellor. Moi feliz
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Xan 2010, 18:57
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

CUMPLEANOS FELIZ amijo Estremeneiro Aplauso Aplauso Aplauso

Non te esquezes de levar os pasteles a Xinzo
lore

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/08
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2010, 17:51
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

lestrove escribió:
chucho escribió:

ah, lestrove, estoute vendo polo retrovisor.. un saludo

Si amigo Chucho..........e vou a por tí implacablemente.Que non che quepa dúbida. Guiño
Disfruta mentras poidas do liderato,porque Lestrove fará todo o posible e o imposible por gañarche. Satisfecho
Sorte,e que gañe o mellor. Moi feliz
Lestrove, hoxe chucho douche un repaso, vaia salida que pegou, costoume un g....o, e parte do outro pillalo, eso si, despois tamén o acusou un pouco.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2010, 18:02
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

lore escribió:

Lestrove, hoxe chucho douche un repaso, vaia salida que pegou, costoume un g....o, e parte do outro pillalo, eso si, despois tamén o acusou un pouco.

Lestrove agóra xa empeza a acusar seriamente o Inverno nos seus osos........!! Xa bastante aguantei este ano,penso eu !! Sorriso
Teño que recoñecer que hoxe o amigo Chucho doume un bo bandexo Indiferente ......nada que obxetar. Nono
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2010, 22:44
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

hola compañeiros, como non ia sair forte en xinzo se non me tiña co frio. pero nin correndo a todo o gas entrei en calor. no primeiro km xa non sentia os brazos nin as mans. as pernas si por que tiña que movelas. tamen so se nos ocurre a min e o amigo lestrove sair a peito descuberto. pantalon curto e camiseta manga corta sin mais. hasta en ser "burros" andamos a competir. estremeñeiro, ti foches mais pillo, onde tiñas o traxe verde? non hai como a veterania... pero bueno, todo ten as suas ventaxas, non sudei nin pinga e non sentin as rodillas en toda a carreira. pero logo o entrar en calor tiña uns pinchazos que case no podia andar.
bueno, vemonos en lugo e tede cuidado que son poucos km e se salgo moi forte e me dixades pode que logo no me poidades pillar...
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Xan 2010, 23:14
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Compañero vamos a hablar de este fin de semana ya que el siguiente aun esta muy lejos
Yo iré como todo el mundo supone el sábado a Lugo y el domingo a Ferrol supongo que tu chucho aras lo mismo para no perder comba con su duelo particular por el primer puesto en segunda claro esta.
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 22:53
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

boas xefe,
da por feito que maña estarie en lugo, necesito "entrenar". ademais temos que seguir tirando do carro ti mais eu... jaime segue de baixa, non pode nin escribir no foro, e maribel e jaro "desaparecidos", non os vin mais dende o ano pasado.
ahora, o de ir o domingo a ferrol dependera das miñas rodillas, de como saian de lugo... pero que non se faga ilusions o amigo lestrove, a pouco que poida vou correr
vemonos
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2010, 0:48
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

hoy en lugo estuvimos chucho como siempre tirando del carro y yo empujandolo pero no a el, sino a el carro y mañana Ferrol
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2010, 20:02
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

bueno compañeiros, hoxe coma sempre cumprimos extremeñeiro "o incombustible" mais eu en ferrol. pola miña parte que co cambio de zapas a rodilla resentese moito menos, ainda que perdin algo de ritmo... as novas son un pouco pesadas, pero apoyan e amortiguan moito mais.
asi que me estou animando a ir a viana, esta rodilla ou vai ou reventa.
ademais, polo que se ve no calendario, parece que vamos a ter un paron. a ver se despois do mesmo reaparece jaime que xa se esta parecendo o "guti". e jaro e maribel, que este sabado temos unha carreira para que a nosa capita siga triunfando, que todo hai que decilo, corre poucas, pero cando corre, corre.
veña, que ademais temos que facer a foto de equipo, e a este paso imos ter que facer unha fotomontaxe para xuntarnos todos.
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 15:15
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Para este fin de semana he visto inscritos ha Maribel y ha joro para Rabade ,chucho y yo para Moaña solo falta Jaime haber si se recupera y le vemos pronto, pero sobre todo a recuperarse bien campeón
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 23:24
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Sorpresa Jaime se ha inscrito para moaña Bailar Bailar Bailar
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 14:43
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

ESTREMEÑEIRO escribió:
Sorpresa Jaime se ha inscrito para moaña Bailar Bailar Bailar

Aplauso Aplauso Aplauso Alejrome de saber que Jaime xa se anota as carreiras Bailar Bailar Bailar , ajora so teño que esperar para Abraiado Abraiado Abraiado ver como lle vai nelas, Pensando Pensando Pensando e espero de corazon que lle vaia ben. Aplauso Aplauso Aplauso Alejrome polo voso equipo estremeñeiro Bailar Bailar Bailar , vemonos en moaña Mr. Green .

www.casadebrea.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos