Foros ›
CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 9:41
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

ok lestrove, e a tua opinion que respeto, por suposto, pero non comparto. E digoche o porque, non e cuestion de que nos volvamos repugnantes, se non que e obligacion por parte do organizador contratar e por parte da federacion verificar e non empezala proba o carecer destes servizos, punto. Un arbitro non empeza un partido si non esta todo ok!!. Ti no teu tes as tuas responsabilidades, e telas que cumprir, verdade? pois cada cal que apañe. Sona a topico, pero si fose un familiar teu? e soubeses que tiña que ser desta maneira, quedarias tranquilo, non!!! Por certo, tampouco foi un simple mareo, as consecuencias puideron ser fatais, gracias todo esta ben!! un saudo
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 11:07
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

perdoade antes non puiden acabar. Amigo lestrove, corres descalzo? inda te desprazas en coches tirados por cabalos?, pois simplemene tratase de progreso, eu vexoo asi. Temos que pagar impostos.. para que? teremos que ter a cambio algo non? pero tampouco confundilo con esixencias e tampouco se trata diso. Un exemplo: vou pou urxencias a un servizo que se consegue cos impostos de todos, non por iso esixo que se me atenda xa, irei cando me toque, si estou mal, vanme atender de contado, si non estou tan mal, porque vou ir antes que outra xente? Os federados para que pagan a ficha, polo seguro? cada un que se apañe!! o que se perde na montaña, que non fora.. o que..... etc. Pouco a pouco vanse conseguindo cousas grazas tamén o esforzo doutra xente que a maioria das veces non coñecemos e por iso non debemos renunciar a elas!! se non nunca teriamos nada!! Encanto o do "sr" alcalde a miña indignacion e tamen polas mentiras, por decirnos en reiteradas ocasions que habia servizos medicos cando realmente non era asi. "xa ven ahí que xa chamei eu" tardou 40min, e ahí si que xa non me meto, por que si hai outras urxencias.....en fin. Como xa dixen e un tema que da moito de si e como a tua, habera moitas opinions e ainda que distintas, penso que todos temos que remar na mesma direccion, mais tratandose destes deportes que como nos queixamos moitas veces non estan o apoiados como deberan, e os apoios pasan tamen por estas cousas, un saudo e perdoade polo rollo!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 12:16
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Amigo Colibri,eu son organizador da ben vista Carreira Pedestre de Lestrove,e pódoche asegurar que tiña contratado os servicios da ambulancia,pero chegou o dia da Carreira e nin rastro dela.E xa me fixeron o mismo o ano pasado. Enfadado Entón,que queres que faga.¿ Que os vaia buscar eu polos pelos ? Pensando

Ademais eu podo falar con coñecimento de causa,pois teño as duas perspectivas do asunto,a do organizador e a do atleta.
E a do atleta virouse moi fina últimamente.........porque si non hai auga no avituallamento,porque si non hai Powerade na Meta,porque si non hai Camiseta Técnica,porque si non hai trofeo pa miña categoria,porque si hai cola pa retirar o dorsal,porque si non hai ambulancia,porque si hai que pagar inscrición,porque si hai que pagar dita inscrición con tarxeta.!! Vamos,que poñédenolo moi dificil a nós os organizadores!! Indiferente

En cambio cando vou de atleta todo é mais fácil...........soio é criticar. Guiño

Así que o mellor é habituarse o que axa.........haberá Carreiras que teñan todos estos servicios,haberá outras que teñan parte,e haberá outras que non teñan nada,pero a mín persoalmente nunca nadie me obligou a ir a correr as 508 Carreiras nas que levo participado. Moi feliz
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 14:36
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Nisto que dis, si tes toda a razon!! estou dacordo!! Agora, se contrato o servizo e non aparecen e outra cousa!! eu esixiria responsabilidades tamen, que carallo!! de que van. Podo asegurarche que nin este foi o caso!! E si en lestrove che morre alguen na carreira? dios non o queira, tendo como dis, os servizos contratados, inda que non obligatorios sendo unha popular? (iso creo, no caso de federada, insisto, e obrigatoria) quedariaste ou quedariase a xente cos brazos cruzados? como nunca pasa nada. Polo meu chollo, estou ata as pelotas de que a xente esixa sen razon, e cando a temos a maioria das veces calamos a boca, pois non, estou farto!! E si os de Iria Flavia non se presentan, para o ano Egara ou cruz vermella, despois estes tamen protestaran por que non se lles da de comer os do pobo!! A tomar polo.....Por certo como organizador de lestrove a miña noraboa!! inda que o dito, non deixes de insistir nos servizos medicos, non creo que quedara a conciencia moi tranquila cando pateara algun destes maiores... Un saudo compañeiro!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Xan 2010, 15:33
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

Ten en conta amigo colibri,que hoxe en dia un Centro Médico está a carón de calquer aldea,polo que si fose necesario,non custa moito levar o posible afectado ata alí. Sorriso

Por outra banda,tamén habería que poñer unha ambulancia nas Saidas de todas as discotecas do pais,porque.¿Cantas Urxencias se atenden os fins de Semana en calquer Hospital por Coma Etílico ? Pensando

Así que como dí o refrán "Nunca chove a gusto de todos" Nono
Conde

Novo foreiro
Novo foreiro
17/09/06
0 Carreiras
35 Mensaxes
Una caja
Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2010, 21:36
Asunto: Re: CAMPEONATO GALLEGO DE CROSS VETERANOS

.

www.burgasatletismo.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos