Dom, 10 Xan 2010, 20:13 Asunto: ipod nano
Ola:
este nadal regaláronme un ipod nano, hoxe estreei a función de podómetro e gustoume o rexitro de tempos q fai e a sincronización pra deixalos gardados, estou pensando en mercar o accesorio par as zapatillas pra ter as velocidades e distancias. a dúvida q teño e de se funciona EXCLUSIVAMENTE con zapatillas nike+, en principio debería ir con calqueira con tal de engarchallo na lengueta, tipo o chip amarelo das carreiras, pero quería confirmar cona lguén q o telña se o ten probado con zapatillas doutra marca e se axustan as medicións á realidade.
grazas
safardatxo
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Dom, 10 Xan 2010, 20:24 Asunto: Re: ipod nano
Eu polo que sei o chip en cuestion vai no interior das zapas nike,pero en ebay tes un porta chip pra por na zapatilla,polo menos ai uns meses era asi
tito
Foreiro Senior
26/10/07
0 Carreiras
525 Mensaxes
Ourense
Dom, 10 Xan 2010, 20:39 Asunto: Re: ipod nano
El chip va alojado en una endidura en la suela de la zapatilla, debajo de la plantilla, y esta endidura solo la tienen algunos modelos de zapatillas NIKE evidentemente. www.facebook.com/Picouto
el_chapun
Novo foreiro
6/01/09
0 Carreiras
46 Mensaxes
Vigo
Dom, 10 Xan 2010, 21:03 Asunto: Re: ipod nano
Nas Nike vai debaixo da plantilla, pero venden unhas fundiñas pequenas para colcalas nos cordons das zapatillas, e se o calibras funciona igual que debaixo da plantilla.
Eu como cando o comprei non coñecia estas fundas o que fixen foi empregar un destes portachaves dos que se levan enganchados nos cordons e prepareille con gomaespuma un recheo coa forma do chip, e funcionaba tamén moi ben.
Aínda que debo decirche que acabei bastante decepcionado, o invento funciona ben pero a pila do aparello non dura demasiado e como non se pode cambiar tes que mercar outro chip para as zapas se queres seguir empregandoo.
maRKis.puga
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Lun, 11 Xan 2010, 13:57 Asunto: Re: ipod nano
precisas unhas nike+, son as q teñen debaixO da plantilla esquerda un ocO pra meter a pastilla ^^
eu levo dous anos co mesmo chip e ainda non se lle acabOu a batería e a verdade e q saiO tódolos dias a correr eH!! este ano fixen arredor de 1900km asi q durar, dura!!
o q pasa e q despois de cada adestramentO tes q apagalO, basta con pulsar o boton da pastilla sobre 3/4 segundos e xa está ^^ o dia seguinte cun simple toque vólvela accionar e xa está
Marcos Otero, markis "ambassador Nike+ España"
Annie
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Lun, 11 Xan 2010, 15:30 Asunto: Re: ipod nano
Ola!
Os Reis Magos trouxéronme un Nike+ co Sportband (a pulseriña co sensor), para ir vendo os meus progresos nesto do running.
Eu xa tiña unhas Zapas Nike+, e a verdade é que non se nota cando o levas. Non che podo dar máis detalles do cacharriño porque ando lesionada e non podo saír a correr, pero xa o calibrei para andar, e ben calibrado funciona bastante ben.
haruki
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
Lun, 11 Xan 2010, 20:14 Asunto: Re: ipod nano
grazas a todos, entón en teoría tería q funcionar en calqueira zapatilla se está ben calibrado. da moitos problemas calibralo??? non é q non queira mercar unhas nike+, non as probei nunca, levo só 2 anos correndo con regularidade e cando merco zapatilals sempre probo nike, pero non as topo cómodas no pe (na gama de prezos na q me movo 40-70€), por eso pensaba en poñelo ans q uso habitualmente
maRKis.puga
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Mar, 12 Xan 2010, 15:11 Asunto: Re: ipod nano
funciOnará en calquera zapatilla se tes un hoquiño debaixO da plantilla para por o propiO chip... o tema de poñelo na lengúeta ou cousas así non creo q funciOne de todO ben... pero buenO ^^ x probar...
un saudO
haruki
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
Mér, 13 Xan 2010, 21:35 Asunto: Re: ipod nano
buscandoi topei esto, chegarame o venres, así q mercarei este fin de semana o receptor, cando o probe xa comento como vai
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos