Foros ›
Autor
Mensaxe
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2010, 21:13
Asunto: ipod nano

Ola:
este nadal regaláronme un ipod nano, hoxe estreei a función de podómetro e gustoume o rexitro de tempos q fai e a sincronización pra deixalos gardados, estou pensando en mercar o accesorio par as zapatillas pra ter as velocidades e distancias. a dúvida q teño e de se funciona EXCLUSIVAMENTE con zapatillas nike+, en principio debería ir con calqueira con tal de engarchallo na lengueta, tipo o chip amarelo das carreiras, pero quería confirmar cona lguén q o telña se o ten probado con zapatillas doutra marca e se axustan as medicións á realidade.

grazas
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2010, 21:24
Asunto: Re: ipod nano

Eu polo que sei o chip en cuestion vai no interior das zapas nike,pero en ebay tes un porta chip pra por na zapatilla,polo menos ai uns meses era asi
tito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/10/07
0 Carreiras
525 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2010, 21:39
Asunto: Re: ipod nano

El chip va alojado en una endidura en la suela de la zapatilla, debajo de la plantilla, y esta endidura solo la tienen algunos modelos de zapatillas NIKE evidentemente.

www.facebook.com/Picouto
el_chapun

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/09
0 Carreiras
46 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2010, 22:03
Asunto: Re: ipod nano

Nas Nike vai debaixo da plantilla, pero venden unhas fundiñas pequenas para colcalas nos cordons das zapatillas, e se o calibras funciona igual que debaixo da plantilla.

Eu como cando o comprei non coñecia estas fundas o que fixen foi empregar un destes portachaves dos que se levan enganchados nos cordons e prepareille con gomaespuma un recheo coa forma do chip, e funcionaba tamén moi ben.

Aínda que debo decirche que acabei bastante decepcionado, o invento funciona ben pero a pila do aparello non dura demasiado e como non se pode cambiar tes que mercar outro chip para as zapas se queres seguir empregandoo.
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2010, 14:57
Asunto: Re: ipod nano

precisas unhas nike+, son as q teñen debaixO da plantilla esquerda un ocO pra meter a pastilla ^^
eu levo dous anos co mesmo chip e ainda non se lle acabOu a batería e a verdade e q saiO tódolos dias a correr eH!! este ano fixen arredor de 1900km asi q durar, dura!! Sorriso

o q pasa e q despois de cada adestramentO tes q apagalO, basta con pulsar o boton da pastilla sobre 3/4 segundos e xa está ^^ o dia seguinte cun simple toque vólvela accionar e xa está Sorriso


Marcos Otero, markis "ambassador Nike+ España"
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2010, 16:30
Asunto: Re: ipod nano

Ola!

Os Reis Magos trouxéronme un Nike+ co Sportband (a pulseriña co sensor), para ir vendo os meus progresos nesto do running.

Eu xa tiña unhas Zapas Nike+, e a verdade é que non se nota cando o levas. Non che podo dar máis detalles do cacharriño porque ando lesionada e non podo saír a correr, pero xa o calibrei para andar, e ben calibrado funciona bastante ben.
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2010, 21:14
Asunto: Re: ipod nano

grazas a todos, entón en teoría tería q funcionar en calqueira zapatilla se está ben calibrado. da moitos problemas calibralo??? non é q non queira mercar unhas nike+, non as probei nunca, levo só 2 anos correndo con regularidade e cando merco zapatilals sempre probo nike, pero non as topo cómodas no pe (na gama de prezos na q me movo 40-70€), por eso pensaba en poñelo ans q uso habitualmente
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Mar, 12 Xan 2010, 16:11
Asunto: Re: ipod nano

funciOnará en calquera zapatilla se tes un hoquiño debaixO da plantilla para por o propiO chip... o tema de poñelo na lengúeta ou cousas así non creo q funciOne de todO ben... pero buenO ^^ x probar... Sorriso

un saudO
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Xan 2010, 22:35
Asunto: Re: ipod nano

buscandoi topei esto, chegarame o venres, así q mercarei este fin de semana o receptor, cando o probe xa comento como vai

www.pezvolador.com/det...&sub=Nano5





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos