Nacho-r escribió: |
Resultados: www.fgaourense.es/resu...to2010.pdf Y de las carreras de niños: www.fgaourense.es/resu...zo2010.pdf |
Herniado escribió: |
Boas, a verdade é que onte paseino "teta", menuda carreira ou menudo sprint, encantoume, e para ser o meu primeiro cross, a primeira vez que corría cuns clavos, e a primeira vez que facía unha carreira tan corta, pois non me saíu tan mal, polo menos as sensacións foron bastante boas, a pena é que o final quedamos quintos por equipos e os galgos non van poder ir o campionato de españa, pero que se lle vai facer. Unha lástima que me chamasen para correr este campionato así a última hora, porque se non houberame encantado preparalo como se merecía para chegar rápido, rápido e e así desputar un pouco máis e sobre todo axudar máis o equipo, pero en fin, outra vez será. Agora a esperar polo cross largo, que ese xa o levo mellor, polo menos por kilómetros non vai ser...iso seguro. Noraboa a todos e un saúdo. P.D: A saída é acojonante, aquilo parecía unha carreira de cabalos, creo que esprintaban ata os xuíces!!!! |