Foros ›
Campionato galego de cross corto
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 21:46
Asunto: Re: Campionato galego de cross corto

Mucha suerte en el campeonato a todos los foreros.
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 22:37

Boas noites,Monterrey,onde queda?igualmente en ourense?perdoar a miña ignorancia ,pero non me queda nada claro,moitas gracias e saudos cordiales.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 22:53

Está fora de Ourense, no concello de Pereiro de Aguiar ( na zona do Parque tecnolóxico de Galicia), ó lado das pistas de atletismo "Josefina Salgado".
Aquí www.galiciaatletica.co...licia.html
está un mapa cas pistas de atletismo galegas, igual che sirve pa situarte algo. Seguro que outra persoa che indica como chegar sin complicación
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Xan 2010, 16:49

suerte a todos!! a ver qe tal dia hace para correr esperemos qe aguante sin lluvia y sin mucho viento!!
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xan 2010, 19:29

Suerte a todos mañana,sobre todo a Sochas,deja a el equipo bien eh! Mr. Green Yo iré al cross largo,que aún estoy cogiendo ritmo y fuerza y aún no me conviene,un saludo
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xan 2010, 21:15

Suerte a todos los foreros que disputaréis el cto. gallego de cross corto. Saludos.
xorga

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/12/06
0 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2010, 16:05

Pues despues de competir ya estoy trabajando de nuevo...

la carrera supongo que bien dadas las circunstancias, pero con mal sabor de boca porque entrenando podria hacer muchisimo mas, falto de ritmos altos fui de menos a mas pero sin encontarme comodo, sufriendo mucho en la ultima vuelta que pase a 6-7 personas, termine cargadillo y con el tendon un poco dolorido, me hago viejo para competir sin estar preparado.... almenos no llovia y la temperatura era agradable, habia un poquillo de barro debido a todas las carreras de los menores, los clavos me ayudaron en algunas curvas que sin ellos resbalaria, en fin... el largo esta a la vuelta de la esquina y tocara sufrir doblemente, en lo fisico y en lo mental.
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2010, 19:36

xorga te ha pasado = qe ami, no se cual sera tu caso, el mio es que lo deje hace un año y medio y aora me estoi animando mas a entrenar y a competir estos ultimos meses.. pero estoi lejisimos de lo qe era antes y cuesta mogollon correr a este nivel.. para el largo qedan 2 semanas.. no creo qe sea tiempo suficiente para mi.. pero intentare estar mucho mejor sobre todo para poder ayudar a mi equipo..
por cierto cuando esten los resultados a ver si podeis avisar qe siempre miroo esto antes qe la pagina de la gallega jajaja
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2010, 20:13

Resultados:

www.fgaourense.es/resu...to2010.pdf

Y de las carreras de niños:

www.fgaourense.es/resu...zo2010.pdf
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2010, 20:23

Nacho-r escribió:
Resultados:

www.fgaourense.es/resu...to2010.pdf

Y de las carreras de niños:

www.fgaourense.es/resu...zo2010.pdf

Gracias Nacho

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xan 2010, 21:05

gracias!!
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 1:05

Enhorabuena Sochas!! Satisfecho Aplauso Aplauso tus entrenos se notan Moi feliz ya veo que casi entras en los puestos puntuables de el equipo,si señor,estoy orgulloso de ti,tío Bailar sigue así y a ver si en el cross largo consigues entrar,vaya crack,no tengo palabras!!
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 9:47

Boas, a verdade é que onte paseino "teta", menuda carreira ou menudo sprint, encantoume, e para ser o meu primeiro cross, a primeira vez que corría cuns clavos, e a primeira vez que facía unha carreira tan corta, pois non me saíu tan mal, polo menos as sensacións foron bastante boas, a pena é que o final quedamos quintos por equipos e os galgos non van poder ir o campionato de españa, pero que se lle vai facer. Unha lástima que me chamasen para correr este campionato así a última hora, porque se non houberame encantado preparalo como se merecía para chegar rápido, rápido e e así desputar un pouco máis e sobre todo axudar máis o equipo, pero en fin, outra vez será.
Agora a esperar polo cross largo, que ese xa o levo mellor, polo menos por kilómetros non vai ser...iso seguro.
Noraboa a todos e un saúdo.

P.D: A saída é acojonante, aquilo parecía unha carreira de cabalos, creo que esprintaban ata os xuíces!!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 10:35

Herniado escribió:
Boas, a verdade é que onte paseino "teta", menuda carreira ou menudo sprint, encantoume, e para ser o meu primeiro cross, a primeira vez que corría cuns clavos, e a primeira vez que facía unha carreira tan corta, pois non me saíu tan mal, polo menos as sensacións foron bastante boas, a pena é que o final quedamos quintos por equipos e os galgos non van poder ir o campionato de españa, pero que se lle vai facer. Unha lástima que me chamasen para correr este campionato así a última hora, porque se non houberame encantado preparalo como se merecía para chegar rápido, rápido e e así desputar un pouco máis e sobre todo axudar máis o equipo, pero en fin, outra vez será.
Agora a esperar polo cross largo, que ese xa o levo mellor, polo menos por kilómetros non vai ser...iso seguro.
Noraboa a todos e un saúdo.

P.D: A saída é acojonante, aquilo parecía unha carreira de cabalos, creo que esprintaban ata os xuíces!!!!

Coincido contigo en case todo.

Paseino moi ben. Saída cañera e que a 200m tiven que baixar un pouco o ritmo.

Cos km que estou entrenando seguro que se me da mellor o cross largo.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
Sioux

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/03/07
0 Carreiras
251 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 18:45

Enhorabuena a Sochas por la medalla de bronce por equipos en el gallego absoluto.
Ahora a darlo todo en el cross de Elgoibar.
Saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos