Foros ›
XXVII Carreira Popular “SAN XIAO” – Ferrol 17 Xaneiro 2010
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 3:04
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular “SAN XIAO” – Ferrol 17 Xaneiro 2010

Puesto 36, pero creo que entré en el 35! No es broma, queiro ver el fotofihish!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
OTOLEST

Novo foreiro
Novo foreiro
26/02/09
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 9:18
Asunto: Re: XXVII Carreira Popular “SAN XIAO” – Ferrol 17 Xane

Seguro que se hicieron cosas mal, este año no estuve allí y no puedo decir nada, pero hay ciertas reivindicaciones que me parecen de coña.
Los gastos de viaje, por desgracia, es algo con lo que tenemos que contar siempre, pero hacemos esto porque nos gusta y no nos queda otra.
Por favor, critiquemos, pero siempre pensando en el otro lado.
Salud y mucho atletismo para todos.
OTOLEST

Novo foreiro
Novo foreiro
26/02/09
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 9:22

Por cierto, 284 en la carrera grande, qué maravilla. Esto sí es importante, que la gente se tire a la calle y que vean que cada vez hay más "locos" que se calzan unas zapatillas.
BOMPOLO

Novo foreiro
Novo foreiro
18/01/10
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 9:40

Ola a todos/as
Penso que o que fallou nesta carreira e na media maratón volta a ría"Memorial Adolfo Ros" foi a dirección na proba.
Medios hai e moitos, fanse folletos, que no caso da San Xiao estaba perfecto, pero fallou que a persoa que dirixe, colla o megáfono e llelo explique aos policias, aos de PC e á cruz Vermella. O circuito estaba clarísimo, no papel, pero na realidade os organizadores o descoñecían, polo tanto falla a dirección.
Nun evento destas características non se pode dar nada por suposto.
Se hai 300 persoas para corer, non pode haber 500+- alfiletes para os dorsais.(si se dan ten que haber para todo o mundo e se non indicar que cada quen os traia da súa casa)
Se hai 300 inscritos na proba de 10 km e case 100 nenos, non podes ter 2 baños cun wc. Nunha cidade e os homes mexando nas árbores...
Se a organización fixo o esforzo de facer un folleto onde se marcan os percorridos e os km e logo valar o percorrido, canto costa ir cun aerosol e marcarlos?
As persoas que corremos podemos facer trampa atallando, pero o que non pode ser e que non saibas por onde tes que ir, no apaño de última hora de dar a volta inicial ao final.... pois iso a improvisar e o que corre con case 9 km ao lombo atentos/as para adiviñar.
É unha pena que non se aprenda, a Volta a Ría foi hai 1 mes e repitese o mesmo erro, o vai diante non sabe por onde ten que ir. En Fene o coche de diante deu 2 voltas ao Barrio de san Valentín, na chegada sobraron 500m.
Seguro que cobrarán o día como horas extra, pero a Policia local de Ferrol para protestar ten que espabilar un pouco. Non quero ir por outro lado pero para ser profesionais e defender o traballo dun hai que preocuparse un pouco máis. Faltou dirección, pero o do cohe de diante ten que saber a onde vai.
Por certo, e isto non o comentei, eu entrei de 99, se mirades a clsificación non estou. Non hai 99, fixen polo meu crono 41:32
Saúdos
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 9:41

Bueno, pues algo peor de lo que creía. 53,19. pero era mi primera carrera osea que feliz como una perdiz, además no llovió. En cuanto a la organización, lo dicho, lo del chip y la fruta teniendo en cuenta que era gratis, no importa, pero lo de no saber por dónde hay que ir, la verdad es que no es de recibo. En fin, gracias a quien puso el enlace de la clasificación y gracias a los que han hecho fotos.
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 9:43

OTOLEST escribió:
Ay! Que no hay chip, ni avituallamiento, ni refrigerio a la llegada, ni se señalan los kilómetros, camiseta fea, ... Qué desastre!
En este deporte debería haber más gente que va a las carreras a pasarlo bien y no a examinar a los organizadores.
Esto no es fútbol, ni hay dinero para casi nada. Creo que algunos que llevan en esto dos días se están acostumbrando a lujos que sólo están al alcance de 4 carreras en Galicia.
No es fácil organizar carreras, sí es cierto que llevan unas cuantas ediciones, pero es la primera en la que se hace este circuito, y surgen problemas, nadie es perfecto, pero no pasa nada. El que tanto critica, que intente organizar una carrera y verá que esto no es tan fácil.
Por favor, disfrutemos de este maravilloso deporte, que da igual quedar primero, que tercero que último, lo importante no es eso, lo importante es pasar un buen ratito con los amigos y cuidar la salud, e irnos para casa con la sensación de haber hecho algo bueno.
Mucha gente trabaja cada día por amor al arte para que podamos correr y debe dolerle mucho leer estos comentarios.
Dejo una pregunta para reflexión general, ¿cuánto os ha costado la inscripción a esta carrera?

Hola

Un par de cosillas

-A mi me la suele traer floja el tema camiseta
-El avituallamiento me lo suele pedir el cuerpo. No es capricho.
Ayer mismo con sólo el agua y pendiente de llegar a Puebla a comer a deshora me tomé un piscolabis con los compañeros del club en un bar cercano (por cierto, muy amable la señora) para llevar algo en el estómago. También me podía haber traido algo de casa.
Una manzana me hubiera venido bien y no por ahorrar pasta del piscolabis.
Si corres sabes que por muy en forma que estés llegas tocado a meta ¿o no? y la manzanita o lo que sea es maná...
En fin, opiniones.
-Por lo que no paso es por el tema de las vueltas.
Yo quiero hacer 10.000 metros mas o menos y no tener que comerme el coco que si ahora doy la vuelta que si ahora voy para atrás.

Conclusión
Tengo derecho a criticar porque corrí.
Tampoco acepto críticas destructivas en ningún sentido y de nadie.
Aquí estamos para correr y proponer mejoras.
¿La opinión constructiva del corredor no vale?
Si NO VALE, que me lo digan que no vuelvo (sea la carrera que sea)

Saludos

Última edición por Panzudopobrense o Mar, 19 Xan 2010, 11:35; editado 1 vez
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 10:09

Panzudopobrense escribió:
OTOLEST escribió:
Ay! Que no hay chip, ni avituallamiento, ni refrigerio a la llegada, ni se señalan los kilómetros, camiseta fea, ... Qué desastre!
En este deporte debería haber más gente que va a las carreras a pasarlo bien y no a examinar a los organizadores.
Esto no es fútbol, ni hay dinero para casi nada. Creo que algunos que llevan en esto dos días se están acostumbrando a lujos que sólo están al alcance de 4 carreras en Galicia.
No es fácil organizar carreras, sí es cierto que llevan unas cuantas ediciones, pero es la primera en la que se hace este circuito, y surgen problemas, nadie es perfecto, pero no pasa nada. El que tanto critica, que intente organizar una carrera y verá que esto no es tan fácil.
Por favor, disfrutemos de este maravilloso deporte, que da igual quedar primero, que tercero que último, lo importante no es eso, lo importante es pasar un buen ratito con los amigos y cuidar la salud, e irnos para casa con la sensación de haber hecho algo bueno.
Mucha gente trabaja cada día por amor al arte para que podamos correr y debe dolerle mucho leer estos comentarios.
Dejo una pregunta para reflexión general, ¿cuánto os ha costado la inscripción a esta carrera?

Hola

Un par de cosillas

-A mi me la suele traer floja el tema camiseta
-El avituallamiento me lo suele pedir el cuerpo. No es capricho.
Ayer mismo con sólo el agua y pendiente de llegar a Puebla a comer a deshora me tomé un piscolabis con los compañeros del club en un bar cercano (por cierto, muy amable la señora) para llevar algo en el estómago. También me podía haber traido algo de casa.
Una manzana me hubiera venido bien y no por ahorrar pasta del piscolabis.
Si corres sabes que por muy en forma que estés llegas tocado a meta ¿o no? y la manzanita o lo que sea es maná...
En fin, opiniones.
-Por lo que no paso es por el tema de las vueltas.
Yo quiero hacer 10.000 metros mas o menos y no tener que comerme el coco que si ahora doy la vuelta que si ahora voy para atrás.

Conclusión
Tengo derecho a criticar porque corrí.
Tampoco acepto críticas destructivas en ningún sentido y de nadie.
Aquí estamos para correr y proponer mejoras.
¿La opinión constructiva del corredor no vale?
Si es así, que me lo digan que no vuelvo (sea la carrera que sea)

Saludos
Totalmente de acordo. Eu tamén recuperei forzas no bar que facía esquina, o Agarimo, xa que era alí onde tomaba os cafetiños ao sair do cuartel. Onte fun e tomei unha Coca Light cun sabroso pincho de tortilla.
OTOLEST: Eu nas miñas críticas non fun a facer dano por facer, pero non é de recibo o que pasou onte alí. Que a carreira e gratis xa o sabemos, pero tamen costa chegar ata alí, madrugar, gasolina, peaxes... Carreiras populares hai moitas, e eu aínda fun a poucas, pero San Martiño, Lestrove, Negreira, e facendo patria, Mar de Boiro, estiveron moi moi ben, e tamén son GRATIS TOTAL. A min encantáronme.
O de organizar carreiras xa se que é difícil, eu organizaba marchas de cicloturismo e sei de que va o tema.Tes que loitar co concello (na marchas con todos polos que pasa), buscar patrocinios, falar con Protección Civil, Tráfico... que si, que xa sei que é duro, pero para facer estas cousas hai que poñer cariño e ganas para que a xente quede contenta e volva. Se non gusta a xente non volve, e os esforzos non se verán recompensados e a proba non terá futuro. E onte veíase por parte dalgúnha persoa que estaba nos cruces, moi poucas ganas de estar alí. Tamén había xente con ilusión. Os que repartían as camisolas e o podómetro eran atentos e educados. A min polo menos déreonme as grazas por participar, e ese insinificante xesto, para min xa sinifica moito.
Por certo, vin nas clasificacións, que había dous atletas descalificados Que criterio se sigueu para descalificalos?

www.subeaobarbanza.blogspot.com
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 10:23

Chacal escribió:

Guiño Chacal, ese que aparece con el mismo tiempo que tu, soy yo, y fijate que mal tomaron los tiempos que te saque 8 segundos y parece que hayamos hecho un sprint...saludos amigo
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 10:29

Eu quero felicitar a organización xa que so por intentar facer a carreira xa merecen unha felicitación. O da volta final a maiores en Esteiro, pois se pode mellorar, pero as duas veces que pasei ben claro que escoitei o señor decir que había que dar outra volta. E un si esta acostumbrado a facer 10.000 ben sabía que faltaban kilometros por percorrer. E tamén hay que pensar que onte había folga do personal de instalacións deportivas e igual contaban con máis xente para organizar. Hai que darlle unha marxe os organizadores que igual contaron coa boa fe dos participantes. S2.
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 10:38

De entrada, gracias a los organizadores por organizarla. Estas cosas dan trabajo para montarlas. Seguro. Y a veces ocurren percances que deslucen todo ese trabajo; es una pena, pero hay que asumirlo desde ambos lados, desde el nuestro y desde el suyo. Espero que no se desanimen de cara a próximas ediciones y que los comentarios críticos sirvan para mejorar y no para machacar. Yo quisiera que siguiera habiendo carreras; si pueden darnos percebes al acabar, mejor que mejor, pero de entrada, que haya carreras; y si puede ser, sin coste de inscripción.

Coincido con todos los colegas respecto a las deficiencias: todos las vimos, no hablamos de ser "quisquilla": punto de salida poco claro, sin avituallamiento líquido a media carrera, vueltas liosas cerca del final... PORFA, INTENTAD MEJORAR ESTO EN LO POSIBLE EN PRÓXIMAS EDICIONES.

Y de nuevo... gracias a todos. A los que se lo curraron para montarla, y a los compas que han corrido, por el ambiente. Cuantos más seamos, y de todas las edades, más se animarán los "espectadores", y eso es bueno.

Respecto a mi carrera, muy contento. Mi Geonauta me marcó 9.962, así que bastante bien medida (la diferencia seguro que está en los recortes de las aceras Sorriso Sigo mejorando leeeeeentamente, y ya estoy en 43 casi pelados... que siga así, aunque sea poco a poco Guiño

Cordiales saludos.
pasago

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/09
0 Carreiras
13 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 11:26

Hola a todos,desde mi punto de vista,me quedo con el recorrido de la carrera,muy bonito......,independientemente de esa vuelta final,que creo que una de ellas habia que darla al principio,en cuanto a la organizacion,bueno......vengo de Xinzo de Limia el anterior finde,donde encontramos una organizacion muy buena y la verdad es que habia muchas diferencias....Digamos que hay aspectos a mejorar.
Mis felicitaciones a todos los atletas.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 11:47

xan escribió:
Ola,
A miña aposta persoal:

Poeta
Chacal
Yonathan
Lestrove

sds
Molón

Ola,
Ben como fun o gañador da aposta Aplauso , preparade unha data para a comida ou cea Silbar Mr. Green .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 12:09

OTOLEST escribió:
Resposto a esta pregunta: 0 €. Pero che fago eu outra pregunta, se cartos había para camisetas e podometros ¿non sería mellor gastalos en auga a metade de carreira e algo de froita ao final, non sería máis útil? ¿E canto vale marcar os qms. na carreira cun aerosol? E a idea do chip era porque cunha alfombrilla no punto conflictivo e o chip non habería ningún problema cas clasificacións . E dende logo non son luxos ao alcance de 4 carreiras porque recordo moitas carreiras máis modestas e en lugares máis modestos ( Leiro, Guitiriz, Santa Cruz (Oleiros).....) que contaon con estas cousas .
En todo caso, coido que a miña crítica era constructiva , porque en definitiva se trata de entre todos intentar mellorar e eu dende logo paseino ben nesta carreira polo bonito circuito e porque (non ía ser todo negativo) tíñan o circuito ben pechado ao tráfico.
Un saúdo.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 12:17

monchodepelejrino escribió:
Chacal escribió:

Guiño Chacal, ese que aparece con el mismo tiempo que tu, soy yo, y fijate que mal tomaron los tiempos que te saque 8 segundos y parece que hayamos hecho un sprint...saludos amigo
Gracias amigo, pero ese fotofinish lo quiero ver igual, a lo mejor no me sacaste 8 segundos no, jeje

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 18 Xan 2010, 12:58

Hola a todos.

Me he quedado un poco decepcionado por los fallos de organización de esta carrera. La verdad, es que lo tiene todo para ser una de esas que los populares catalogamos de "perfecta", pero...

Sé que fallos los tenemos todos, pero, como soy muy crítico conmigo mismo, también espero que los que organizan las pruebas atléticas en Ferrol lo sean. Hay saber reconocer las virtudes, pero también los defectos. Y ayer, lamentablemente, ha habido demasiados.

¡Claro que es de agracecer, siempre, el esfuerzo que conlleva la organización de eventos como este! Nadie lo pone en duda. Pero los pequeños detalles son los que, muchas veces, nos dejan las mejores y peores impresiones.

Me duele ver que Ferrol ha perdido, de nuevo, la oportunidad de lucirse. Sobre todo, porque tenía condiciones de sobra para haberlo hecho, insisto. Ojalá se tome nota por parte de quien corresponda.

Agradecer a Monchodepelejrino, su compañía. Un placer, también, haber saludado a tantos amigos foreros. Enhorabuena, finalmente, a todos los participantes.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos