yomismo escribió: |
Montxo no estoy de acuerdo para nada en q tengan q puntuar más las carreras gratis, así como en tu apreciación de "sangrado". El hecho de q una carrera sea o no gratuita lo marcan las circunstancias y el presupuesto de esa carrera, y lo q tu propones me parece una total discriminación para las carreras de pago, a parte q no le veo el sentido ni la relación por ninguna parte. Si sigues pensando en que cobrar es un sangrado con todos los argumentos coherentes que se han ido exponiendo aquí entonces ya mejor dejarlo ahí. Lo que si estaría más de acuerdo es que los organizadores podrían pagar una cuota (debatible) si desean formar parte del circuito, como beneficiarios directos de una mayor promoción, publicidad y aumento de participación en su carrera. El importe podría destinarse a premios para el circuito, o camisetas, o un sorteo, o simplemente para el mantenimiento de correrengalicia.org ![]() |
DoctorSlump escribió: |
Bien, y si una carrera en particular sólo cuesta 3 euros de inscripción, la conclusión que sacáis no es que el alquiler sea gratis sino que está metido dentro de los 3 euros. Pues bueno. |
montxo escribió: | ||
Enton ajora mesmo estamos no exemplo contrario, si a carreira de Viana non entrase no circuito, ( e de pago e puntua mais cas outras) que pasaria, pois que todos os que sigen o circuito non acudirian, e acudirian as carreiras de Galicia, e digo de GALICIA, que coinciden na mesma data, que son de balde (Rabade), a cales vense perxudicadas, sendo carreiras que xa puntuaron no circuito do ano anterior e isto e real e eche una putada (tal como sona meu), e isto e una autentica realidade, e iso non discrimina as carreiras de GALICIA una aperta |
moran escribió: |
Pero este hilo mas bien es de organizadores de carreiras ![]() ![]() |
ufff escribió: |
Hai organizadores favorecidos por Concellos ricos ou menos ricos que desexan promoción e non cobran. Tamén hai organizadores non favorecidos por Concellos e para non suprimir ás probas deciden que lles axudemos e deciden cobrar. Libremente si queremos acudimos a esas probas pagando ou pasamos delas. Si os organizadores das primeiras probas (os que non cobran) tuberan que organizar as segundas (os que cobran) ¿que pensades que farían? A miña opinión é que farían o mesmo ou que deixarían de organizar apelando a o orgullo persoal. Polo tanto cada quen acude ás carreiras segundo a súa decisión máis non debemos penalizar ás que cobran en detrimento das que non cobran. Os organizadores na maioría dos casos non teñen nigunha capacidade de decisión (só se aproveitan deles e do seu espíritu ou capacidade de traballo). A discriminación ben cando deciden cobrar a todos o mesmo e controla a carreira championchip. Cando eu acuda a unha proba nestas condicións eu esixo que me faciliten un chip como a tódolos demais. Si eu levo o meu chip amarelo (vendido con promesas incumplidas) estou facilitándolle o traballo de reprogramar cos meus datos un chip habitual polo que cobran aluguer. E non teño ganas de favorecelos porque me considero enganado. Resumindo un si rotundo a tódalas probas (ás que cobran porque lles fai falla e ás que non cobran porque non o necesitan). Que cada quen acuda, usando a súa liberdade, a onde lle dé a gana. ¡Longa vida ás populares! |
rubenas escribió: | ||||||
![]() Yo entiendo que el alquiler no es gratis, por lo dicho anteriormente. Si no es gratis, será porque championchip lo cobra. De hecho creo haber leído a alguien que se olvidó su chip amarillo y pagó dos euros por uno negro de préstamo. Visto así, si es championchip quien cobra el alquiler, el alquiler no es gratuito nunca. Porque si se lo cobran al organizador, alguien tiene que pagarlo... Saludos |