Foros ›
Opinion sobre inscripción en las carreras
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 19:04
Asunto: Re: Opinion sobre inscripción en las carreras

yomismo escribió:
Montxo no estoy de acuerdo para nada en q tengan q puntuar más las carreras gratis, así como en tu apreciación de "sangrado".
El hecho de q una carrera sea o no gratuita lo marcan las circunstancias y el presupuesto de esa carrera, y lo q tu propones me parece una total discriminación para las carreras de pago, a parte q no le veo el sentido ni la relación por ninguna parte.
Si sigues pensando en que cobrar es un sangrado con todos los argumentos coherentes que se han ido exponiendo aquí entonces ya mejor dejarlo ahí.
Lo que si estaría más de acuerdo es que los organizadores podrían pagar una cuota (debatible) si desean formar parte del circuito, como beneficiarios directos de una mayor promoción, publicidad y aumento de participación en su carrera. El importe podría destinarse a premios para el circuito, o camisetas, o un sorteo, o simplemente para el mantenimiento de correrengalicia.org Pensando

Enton ajora mesmo estamos no exemplo contrario, si a carreira de Viana non entrase no circuito, ( e de pago e puntua mais cas outras) que pasaria, pois que todos os que sigen o circuito non acudirian, e acudirian as carreiras de Galicia, e digo de GALICIA, que coinciden na mesma data, que son de balde (Rabade), a cales vense perxudicadas, sendo carreiras que xa puntuaron no circuito do ano anterior e isto e real e eche una putada (tal como sona meu), e isto e una autentica realidade, e iso non discrimina as carreiras de GALICIA

una aperta
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 19:08

Unha actividade deportiva que non sexa autosubvencionable correrá sempre o risco de que os organizadores non a podan organizar: a) porque o Concello, Deputación ou organismo oficial non financien a actividade; b-porque os patrocinadores (que algún foreiro case "esixe" que financien as probas) non pode facerse cargo dos gastos (tema crise, tan en boga); c) que os organizadores se vexan abafados por tantos gastos.

Porque carreiras "sen gasto" fanse algunhas: Iroite (30 corredores); Escusa (trinta e pico), e outras que hai por ahí adiante. Pois penso que Castiñeiras, Barbanzóns, Mapleleafs, Linkinparks, etc... máis cariño e atención ó corredor que o que eles ofrecen, non ides atopar. Pero queremos comodidades! Ai, amigo...e eso hai que pagalo...sexa quen sexa, pero alguén ten que apoquinar!.

Caso Behobia: Organiza un clube deportivo (Fortuna). Corredores: 18.000. Ano de comenzo da carreira: anos 20. Si, si: casi 100 anos. Prezo: 30 euros!! E non te despistes en anotarte...que te quedas fora!!
tito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/10/07
0 Carreiras
525 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 21:08

DoctorSlump escribió:
Bien, y si una carrera en particular sólo cuesta 3 euros de inscripción, la conclusión que sacáis no es que el alquiler sea gratis sino que está metido dentro de los 3 euros. Pues bueno.

Pues tu me diras, los propios de championchip te venden un chip con la ventaja de que vale para todas las carreras y no tienes que pagar el alquiler, luego llegas a las carreras y pagas lo mismo que los que lo tienen que alquilar, ¿quien les paga a estos el alquiler?, o es que championchip a estas carreras le hace el trabajo gratis.

www.facebook.com/Picouto
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 22:30

Desta volta estou dacordo co meu bo amigo montxo,as Carreiras que sexan de balde, 0.5 mais de coeficiente. Moi feliz

Así a XII Carreira Pedestre Lestrove-10 sería de coeficiente 2 Satisfecho
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 22:31

Yo creo que los dos euros de alquiler del chip, en realidad es el coste del chip. Me explico, este año he tenido la oportunidad de correr la Behobia.
Inscripción dueños del chip amarillo 28 euros, el resto 30 euros.
Al darnos el dorsal y el chip te daban una publicidad en la cual explicaba que si lo devolvías en linea de meta una ONG (no recuerdo cual) se encargaba de revenderlo (supongo a la empresa organizadora) y le daban creo recordar 1,45 euros por cada uno. Si querías te lo podías quedar y no dar ese donativo.
Por lo que imagino que la empresa, en nuestro caso Championchip se cubre con ese cobro de supuesto alquiler por número de chip de la pérdida o posible deterioro del artefacto.
Algunas carreras es posible que en la inscripción no contemplen que este gasto algunos (los poseedores del chip amarillo) no lo generan pero probablemente debido a que los posedores de chip son minoría les resulte más cómodo hacer una tarifa única de inscripción, como tampoco en las carreras gratuitas bonifican a los que tienen chip amarillo, menos en el cajón de salida este año en Lugo.
ashyer

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/08/09
0 Carreiras
246 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 22:48

Hola, entiendo a los organizadores su punto de vista (yomismo,derek,etc) y esta claro que cada uno habla de la feria según le va en ella esta claro, por supuesto que los organizadores hacen una labor impresionante de verdad que lo sé y aunque nunca organizé una carrera (quizá algún dia), esta claro que antes de meterme en un evento tengo que buscarme apoyos para hacerlo posible,para llevarlo adelante, cuando digo lo de los patrocinadores haber cuento, no es comparable pero hace un tiempo regentaba un bar y las firmas de bebidas (tanto bebidas alcoholicas como refrecos) nos daban practicamente lo que se le pedia dentro de un sentido común (que si una nevera, que si unos rotulos, que si camisetas para la fiesta de no se qué, que si mecheros para los clientes y así un etc, bien ya sé que no se puede comparar esta claro, pero en una carrera también entran ayuntamientos, diputaciones, alguna empresa privada,etc que al final una carrera popular es un movimiento de cientos quizá miles de personas para una localidad de la cual la hostelería y otros sectores sale beneficiada por el movimiento de gente durante ese dia.
vale, lo de pagar por correr y pagar 5 Euros es que a mí ya me parece normal vamos....yo desde luego no pretendo cambiar el mundo y voy, y creo que todos vamos a las carreras, aunque haya que pagar 50 euros porque nos pueden las ganas de competir de dar rienda suelta a miles de horas y de kilometros entrenando (ya lo dije arriba) y aunque tenga que ser así, pues és y punto esta claro, yo nosé como se hacía hace un par de años cuando encontrar una carrera de pago era cosa rara y ahora es cosa rara ver "inscripción gratuita", soy por circunstancias un gallego emigrado en Madrid (por cierto HALA CELTA!!! que mañana juega en el calderón y habrá que ir a apoyarlo) y aquí todas pero es que todas las carreras me cuestan 15 euros ó 20 euros y veo que esta moda se extiende por toda la geografía y 15,20 euros me parece abusivo, entiendo lo de las inscrpciones por la gente que luego se borra y no acude a la carrera hay una cosa que es la previsión y la organización y la responsabilidad y tenemos que ser consecuente los "populares" y cuando nos anotamos a una carrera pues a tope!!!! porque si que es cierto que esto rrompe a cualquier organizador Guiño , un saludo a todos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 22:53

A ver si deixamos as opinions sobre o circuito para o fío de "mellora contínua" e nos centramos no tema...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 22:56

montxo escribió:
yomismo escribió:
Montxo no estoy de acuerdo para nada en q tengan q puntuar más las carreras gratis, así como en tu apreciación de "sangrado".
El hecho de q una carrera sea o no gratuita lo marcan las circunstancias y el presupuesto de esa carrera, y lo q tu propones me parece una total discriminación para las carreras de pago, a parte q no le veo el sentido ni la relación por ninguna parte.
Si sigues pensando en que cobrar es un sangrado con todos los argumentos coherentes que se han ido exponiendo aquí entonces ya mejor dejarlo ahí.
Lo que si estaría más de acuerdo es que los organizadores podrían pagar una cuota (debatible) si desean formar parte del circuito, como beneficiarios directos de una mayor promoción, publicidad y aumento de participación en su carrera. El importe podría destinarse a premios para el circuito, o camisetas, o un sorteo, o simplemente para el mantenimiento de correrengalicia.org Pensando

Enton ajora mesmo estamos no exemplo contrario, si a carreira de Viana non entrase no circuito, ( e de pago e puntua mais cas outras) que pasaria, pois que todos os que sigen o circuito non acudirian, e acudirian as carreiras de Galicia, e digo de GALICIA, que coinciden na mesma data, que son de balde (Rabade), a cales vense perxudicadas, sendo carreiras que xa puntuaron no circuito do ano anterior e isto e real e eche una putada (tal como sona meu), e isto e una autentica realidade, e iso non discrimina as carreiras de GALICIA

una aperta

Querido amigo, e esta proba esta ou non discriminada

IX Carreira Popular de Reis, Barreiros.
(tamen e de balde pero como non esta incluida no circuito posiblemente non teña a sorte de que vaian moitos foreriros asiduos o circuito me imaxino que sabras por que)

un saudo
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 23:50

Montxo, a mi desde luego me da igual que una carrera esté o no inscrita en el circuito, y aunque bien dijo el amigo kandepalleiro que este tema no se debe tratar aquí o ya tiene su propio foro, yo no dejo de ir a una carrera porque esté o no en el circuito; si me gusta y me viene bien ir, pues voy y si no está en el circuito pues me da igual; y sé que actualmente es así, mucha gente está llenando las pruebas por el circuito, es la realidad, pero no mi caso; he ido 2 veces a Viana y está será mi 3ª participación en 4 años casi, que llevo corriendo.
En fin,como dijo ashyer todos debemos emplear el sentido común a la hora de asistir a las carreras. Actualmente se están suspendiendo muchos eventos deportivos por falta de recursos, porque los patrocinadores no sueltan nada y los ayuntamientos se piensan en gastar 8000 € en una prueba. Esta es la realidad. Yo creo que se debe cobrar, pero con sentido común y dependiendo lo que te ofrezcan. Si te gustan las camisetas técnicas, sabes que valen el doble de las de algodón; si está bien las isotónicas, la fruta, el bollo, pues... todo se multiplica por "x" participantes. Yo la razón más clara que tengo para opinar así la digo por mi experiencia a lo largo de 6 ediciones de una carrera, en la cual siempre ha fallado entre un 50 y un 60% de la gente inscrita; por lo que veo en Xinzo, Media de pontevedra, VigBay y un largo etc... va un 70-80 e inxluso más % de la gente que se inscribe, porque somos más responsables con lo que pagamos. También es cierto que ayuda económicamente y si decides dar un salto de calidad en el cronometraje eléctrico, pues es una manera de sufragar un nuevo aumento de gastos; porque a todos nos gusta ver los resultados al momento, mensaje con tiempos instantaneos,... son muchas cosas y si quieres hacer las cosas bien, pues multtiplica los gastos y com obien dijo Urko cada día la gente exige más.
En cuanto al comentario de lestrove respecto a aumentar o puntuar más una prueba... en fin... Muro .
A todo esto, yo soy ante todo corredor popular, más que organizador. Porque me encanta disputar las prueba al igual que yomismo o lestrove; por eso creo que tenemos ambos puntos de vista; como corredor y como organizador. Un saludo y espero que ante todo lo que salga beneficiado de esta "discusión" sea el atletismo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 0:46

Pero este hilo mas bien es de organizadores de carreiras Aplauso y lo ven bajo el punto de vista organizativo Pensando quien piden corredores son ellos ,donde esta el problema si pagas te puedes quejar Enfadado ,,,si es gratis callate Parar que no pagastes Chorando ,entonces por que las poneis gratis pues para que vaya la peña Bailar ,,lo que hay que hacer es pelear con los que ponen la pasta Ojo morado los corredores siempre estan ahi.. Bailar ..modesta opinion de Moran Angel Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
joserra

Maratoniano
Maratoniano
21/12/07
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 0:47

Boas noites
Eu creo que cada un esta a arrimar a brasa a sua sardiña eu non pretendo sacar a palestra as subvencions a atletas o incluir distintas puntuacions para dilucidar a que probas deberiamos ir ou non. Simplemente quero decir que eu non corro por a bebida isotonica, camiseta tecnica, fruta, roscon etc, eu corro por o simple placer de correr e competir e para iso non me fai falta nada. Estou de acordo en que as organizacions a veces non teñen diñeiro suficiente e necesitan sufragarse pero tamen sei de algunhas sacan algo de proveito.
De calquera maneira os que levamos moitos anos correndo, podemos recordar que en Galicia non se cobraba en ningunha carreira ata que fai un par de anos entrou en escena o control das carreiras por chip, o cal encarece bastante o tema
Negocio?
Financiacion?
ou correr por pracer. Tal vez deberiamos pensar no pasado
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 11:48

moran escribió:
Pero este hilo mas bien es de organizadores de carreiras Aplauso y lo ven bajo el punto de vista organizativo Pensando

Moitas veces lendo as crónicas dos corredores (que son as que se leen neste foro maioritariamente) podes ler cousas como "...non durmín ben esa noite antes da carreira polos nervios..." Eses nervios refírense normalmente, pois a dúbidas de si baixará 1 minuto o tempo previsto, ou similares.

Si lésemos as crónicas dos organizadores, a frase sería: "...non durmín nas dúas últimas semanas polos nervios..." E eses nervios refírense a multitude de problemas...entre eles que che falten 10.000 euros para completar os gastos que tes que pagar días antes da carreira... O de como te zafes dese problema, xa é cuestión túa...non se che ocurra ir chorando polos foros dos deportistas...que eles con correr xa che fan favor dabondo!!! Nono

Última edición por URKO o Xov, 21 Xan 2010, 13:58; editado 1 vez
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
425 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 11:57

ufff escribió:
Hai organizadores favorecidos por Concellos ricos ou menos ricos que desexan promoción e non cobran. Tamén hai organizadores non favorecidos por Concellos e para non suprimir ás probas deciden que lles axudemos e deciden cobrar. Libremente si queremos acudimos a esas probas pagando ou pasamos delas. Si os organizadores das primeiras probas (os que non cobran) tuberan que organizar as segundas (os que cobran) ¿que pensades que farían? A miña opinión é que farían o mesmo ou que deixarían de organizar apelando a o orgullo persoal. Polo tanto cada quen acude ás carreiras segundo a súa decisión máis non debemos penalizar ás que cobran en detrimento das que non cobran. Os organizadores na maioría dos casos non teñen nigunha capacidade de decisión (só se aproveitan deles e do seu espíritu ou capacidade de traballo).
A discriminación ben cando deciden cobrar a todos o mesmo e controla a carreira championchip. Cando eu acuda a unha proba nestas condicións eu esixo que me faciliten un chip como a tódolos demais. Si eu levo o meu chip amarelo (vendido con promesas incumplidas) estou facilitándolle o traballo de reprogramar cos meus datos un chip habitual polo que cobran aluguer. E non teño ganas de favorecelos porque me considero enganado.

Resumindo un si rotundo a tódalas probas (ás que cobran porque lles fai falla e ás que non cobran porque non o necesitan). Que cada quen acuda, usando a súa liberdade, a onde lle dé a gana. ¡Longa vida ás populares!

Aplauso Aplauso Aplauso totalmente dacordo!!!
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 16:46

rubenas escribió:
DoctorSlump escribió:
tito escribió:
DoctorSlump escribió:
Sí, claro, pagamos todos igual la cuota de inscripción, como es lógico. No sé por qué hay que imaginarse que dentro de ella está escondida una cuota de alquiler.

Pues porque en algunas carreras asi lo indican.
3€ Inscripción + 2€ Alquiler de Chip. Y los que tienen chip no pagan estos 2€

Bien, y si una carrera en particular sólo cuesta 3 euros de inscripción, la conclusión que sacáis no es que el alquiler sea gratis sino que está metido dentro de los 3 euros. Pues bueno.

Moi feliz

Yo entiendo que el alquiler no es gratis, por lo dicho anteriormente. Si no es gratis, será porque championchip lo cobra. De hecho creo haber leído a alguien que se olvidó su chip amarillo y pagó dos euros por uno negro de préstamo.

Visto así, si es championchip quien cobra el alquiler, el alquiler no es gratuito nunca. Porque si se lo cobran al organizador, alguien tiene que pagarlo...

Saludos

Sempre hai quen argumenta mellor ca un. Eu quero ou quería decir o que tu dices . A ver se agora os que non entenden a miña postura o entenden mellor. Aplauso
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 17:26

Vou argumentar máis. Si un organizador recibe un ano x € que lle chegan para tratarnos de vicio ¿que queremos que faga o seguinte si o patrocinador ou promotor de turno lle dice que o novo presuposto é x partido por dous?
a) Organiza igual e recibe críticas (os agasallos non son os mesmos).
Ojo morado Organiza igual cobrando cuota de participación e sigue recibindo críticas.
c) Non organiza e tamén sigue recibindo críticas (por non organizar).

Escolla o organizador calquera das tres opcións eu son da opinión de que siga organizando porque sempre estaremos os puristas que llo seguiremos agradecendo e por suposto pagando se fai falla. Eso non quere decir que algúns pretendan facer negocio coa nosa participación. ¡Denunciemos os abusos!

A cuota de participación non ten nada que ver que o aluguer do chip. Valga como exemplo Xinzo de Limia no que se pagou 5 e 3 € e San Cibrao 3 e 0 €.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos