Foros ›
IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 14:46
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Respondendo a pregunta de Vouamodo sobre a 1ª media de montaña do Barbanza, o sinto moito, pero eu non dou para máis, entre Iroites, Corgos, o rapaz que rema no clube remo Pobra, eu que colaboro co clube remo Rianxo, atender a muller e demais esforzos físicos........que vai que ser que non.
Xa tuven que deixar o tema de "Ponte andar" porque non era plan de andar; valga la redundancia; ajobiano, agora ben, si ai xente que este disposta a organizar a carreira, eu boto unha man, o día da proba claro.
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mér, 20 Xan 2010, 15:39
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

castiñeiras escribió:
Respondendo a pregunta de Vouamodo sobre a 1ª media de montaña do Barbanza, o sinto moito, pero eu non dou para máis, entre Iroites, Corgos, o rapaz que rema no clube remo Pobra, eu que colaboro co clube remo Rianxo, atender a muller e demais esforzos físicos........que vai que ser que non.
Xa tuven que deixar o tema de "Ponte andar" porque non era plan de andar; valga la redundancia; ajobiano, agora ben, si ai xente que este disposta a organizar a carreira, eu boto unha man, o día da proba claro.

Pois haberá que facer algo... Barbanzón xa me comentara algo ao respecto. Se se colle con folgos, eu apúntome a axudar.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
gafe

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/08/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 11:24
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Caralluda carreira polo que vexo, só teño unha dúbida que é se a carreira é moi dura , é decir, a miña rapaza mais eu levamos correndo mais ou menos un ano carreiras populares, os nosos tempos son mais ben discretos (4:30 e 4:50), gústanos moito o ambente que se respira nestes eventos e apretamonos unhas paparotas ben xeitosas aproveitando eses viaxes, o qe quero decir é se podemos correla ou é demasiado dura para nos...........

graciñas de antemán......
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 11:51
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Eu o ano pasado andaba en tempos peores que os vosos e a corrín. É algo durilla por ter que correr por area e subir a costa esa. Como din que cambiarán o percorrido... SABE DEUS!!!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 15:07
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

O Corgo é duro, cross cross, dos de verdade, pero eu sempre digo que as carreiras son o duras que un queira que sexan, correse cas pernas.....e ca neurona tamén.
Gafe, polo que contas, estades perfectamente capacitados para facela, calquer persoa que poida rematar un 10.000 por moi discreto que sexa o seu tempo, pode rematar o Corgo, eso non significa que non vaiades a sufrir, é o que ten, que sufre do primeiro o último.
O percorrido deste ano; estamos pendientes de un pequeno fleco; e baixo a miña opinión, é o máis cabroncete de todalas edicións. A min fixoseme un punto máis duro que os outros, é verdade que os 5 primeiros kilometros están feitos unha lameira, fochancas, auga por todas partes, árbores tirados......¡o ideal! polo menos para min, veremos como nos respecta a climatoloxia de aqui a data de celebración; non vou decir máis ata que teñamos seguro que vai ser o percorrido que nos pensamos.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 15:12
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

castiñeiras escribió:
O percorrido deste ano; estamos pendientes de un pequeno fleco; e baixo a miña opinión, é o máis cabroncete de todalas edicións. A min fixoseme un punto máis duro que os outros, é verdade que os 5 primeiros kilometros están feitos unha lameira, fochancas, auga por todas partes, árbores tirados......¡o ideal! polo menos para min, veremos como nos respecta a climatoloxia de aqui a data de celebración; non vou decir máis ata que teñamos seguro que vai ser o percorrido que nos pensamos.

Polo que contas este ano ímolo pasar ben Mr. Green Mr. Green O único que me amola é que non vou poder facelo a tope por medo a mancarme xusto unha semana antes do MAPOMA. ¡Xa vos vale! Demo sorrindo Demo sorrindo

Por certo ¿so van ser duros os 5 primeiros kms?... pero se só van ser 7 entón iso quere decir que o 75 % da carreira vai ser un inferno Aplauso Aplauso
gafe

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/08/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 15:53
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

moitas gracias polas aclaracions........temos que pensalo pero supoño que ali estaremos......xa me contaredes o como , cando e donde anotarse para esta carreira....
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 16:36
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Bravo castiñeiras & Cia. por idear nuevos trazados y modos de disfrutar del atletismo popular. Es algo que sin duda necesitamos. Habrá a quién le guste correr por un polígono industrial totalmente llano para hacer buena marca pero yo personalmente prefiero disputar carreras con obstáculos, cambios de terreno, desniveles...

Es una pena que este año me coincidan mal las fechas y no la pueda correr, pero animo a todos los foreros a inscribirse. Ha sido, junto al Cross Ambiental de Ordes, la carrera donde más me he divertido el año pasado Moi feliz Moi feliz

Saludos
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 17:33
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

castiñeiras escribió:


... os 5 primeiros kilometros están feitos unha lameira, fochancas, auga por todas partes, árbores tirados......¡.

Tranquilo Castiñeiras Parar , tedes tres meses pa limpa-lo percorrido... Demo sorrindo Demo sorrindo

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 22:05
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Carreira moi recomendable, de feito coincido con moitos compañeiros en que foi a mellor da campaña pasada... unha carreira cunha organización humilde e farturenta, pois os que quedamos a merendola pasamos de todo menos fame.... churrasco, sardiñas, empanada de catro clases, cervexa...e no que se refire ao percorrido, precioso e ainda que durillo, moi levadeiro.
Eu non penso faltar!! ah!! e as risas que me botei na viaxe cos meus colegas IRMANDIÑOS... ISO CASE FOI O MELLOR... Bailar
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 22:19
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

MICHI escribió:
Carreira moi recomendable, de feito coincido con moitos compañeiros en que foi a mellor da campaña pasada... unha carreira cunha organización humilde e farturenta, pois os que quedamos a merendola pasamos de todo menos fame.... churrasco, sardiñas, empanada de catro clases, cervexa...e no que se refire ao percorrido, precioso e ainda que durillo, moi levadeiro.
Eu non penso faltar!! ah!! e as risas que me botei na viaxe cos meus colegas IRMANDIÑOS... ISO CASE FOI O MELLOR... Bailar

Lembrate que ainda nos sobrou a empanada de Irdam, esta vez non a de traela de volta pa casa digotelo yo....

Risas dices, eu diria LAJRIMAS, chorei de risa, que ben o pasamos RIDIOS Satisfecho
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 23:29
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

castiñeiras escribió:

O percorrido deste ano; estamos pendientes de un pequeno fleco; e baixo a miña opinión, é o máis cabroncete de todalas edicións. A min fixoseme un punto máis duro que os outros, é verdade que os 5 primeiros kilometros están feitos unha lameira, fochancas, auga por todas partes, árbores tirados......¡o ideal! polo menos para min, veremos como nos respecta a climatoloxia de aqui a data de celebración; non vou decir máis ata que teñamos seguro que vai ser o percorrido que nos pensamos.

Todo eso esta muy bien,pero, hay sardiñada post- carrera???? Mr. Green
No se si ire este año y ya lo he dicho en otras ocasiones, LA MEJOR CARRERA DE GALICIA (ORGANIZACION, BELLISIMO RECORRIDO Y SABROSAS SARDINAS)

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Xov, 21 Xan 2010, 23:34
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

banderas escribió:
anxinho escribió:
Home de 31 anos, moreno, atlético, busca muller para unha carreira dun día. ABsterse curiosas

Esto era o último que eu agardaba atopar neste foro... e xa se fixo realidade... vou ter que celebralo con cava ou similar.

Yo añadiria: " y si es posible que sea Controladora aerea"

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 22 Xan 2010, 0:19
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

pues ahora me toca a mi hacer de abogado del diablo...

...y no es para meter caña a la organizacion de la carrera ni al recorrido,nada mas lejos....es para quejarme que salimos por aqui diciendo que es una carrera estupenda,la mejor que he corrido,la mas bonita,etc....y los adjetivos hacen justicia....perooooo.....muchos halagos, y cada año me harto de ver corredores pasando por fuera en los tramos de arena....o hay mucho hipocrita o mucho " cagao "....por cierto,estos tramos estan delimitados con cintas y correr fuera de ellas deberia ser la descalificacion fulminante..la organizacion regalandonos ese lujo de carrera, y la esencia es correr por esa arena...asi que no entiendo esa actitud...y me parece lamentable...

....dicho esto,chapeau por la gente que organiza esta carrera,de lo mejorcito del año.....y yo si me como todos los tramos de arena ( si no,no voy )..

www.desnivelpositivo.com/
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Xan 2010, 14:19
Asunto: Re: IV Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Pois aínda que din por ahí que é das mellores, por uns motivos ou por outros, aínda nunca a puden catar!! Mr. Green Mr. Green A ver si nesta cuarta edición cae a breva e non me "vetan" a inscrición!!!! Satisfecho





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos