yomismo escribió: |
Jajaja sabía q no ibas a poder aguantarte compañero Venga, mejor no decir nada más del tema por mi parte, que cada uno saque sus conclusiones, pq esto se está desmadrando un poco con cosas q no vienen mucho a cuento ![]() |
ufff escribió: |
Estou continuamente a defender ós organizadores. Pero despois de ler os últimos comentarios pareceme que vou a mudar de parecer. Só vexo choros e máis choros. Eu tamén organizo e a veces pregúntome qué é o que nos leva a eso se só recibimos paus (o que máis doe son ás críticas). Supoño que no fondo somos uns atletas frustrados e o que nos gusta é figurar. Igualiño ca os políticos que din que traballan polo noso ben (¡jaja!). No fondo non me negaredes que nos gusta triunfar e se non pode ser correndo pode ser organizando. ¡Esas loubanzas que nos dedican despois das carreiras! ¡ Esos que din que a "miña carreira" foi a mellor! ... Deixemos de chorar e non olvidemos que desexamos que os populares (atletas con maísculas) acudan os máis posibles a proba que nos organizamos. Se a proba é gratis ou hai que pagar e outro cantar. Reitero que como é libre quen queira que se apunte ou non. ¿Quen nos obriga a organizar? ¿Perdemos diñeiro propio nas organizacións? ¿Quen soporta as perdidas se as hai? ¡Tempo perdemos moitísimo! pero na maior parte das veces con moito gusto (xogamos o que nos gusta: ORGANIZAR). |
oliveira escribió: | ||
|
oliveira escribió: | ||
|