Foros ›
Opinion sobre inscripción en las carreras
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xan 2010, 0:36
Asunto: Re: Opinion sobre inscripción en las carreras

yomismo escribió:
Jajaja sabía q no ibas a poder aguantarte compañero
Venga, mejor no decir nada más del tema por mi parte, que cada uno saque sus conclusiones, pq esto se está desmadrando un poco con cosas q no vienen mucho a cuento Confuso , luego uno pregunta si llueve y otro contesta que tiene hambre,... hay que escuchar más antes de contestar lo que más conviene.
Lestrove poco te va a decir por aquí en lo queda de mes Triste amigo Yomismo, así que por teléfono u en persona, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
joserra

Maratoniano
Maratoniano
21/12/07
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Xan 2010, 0:39

Éstou de acordo con Can-Oso, estou farto de que nos tomen o pelo.
A ver si algun de estos organizadores nos poden esplicar que eu teña que pagar o mesmo con chip propio pra unha carrerira exemplo, (Boboras 2010- 3 € ) que calquera que non teña o chip. O sea que eu poño 20 € de deposito e eles nada, e si o perdo teño que volver a pagar si quero e os demais pola barba. Si feose inscripcion + alquiler eu deberia pagar menos Eu non estou en contra de pagar se fai falta pero non que me tomen o pelo
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xan 2010, 14:05

ufff escribió:
Estou continuamente a defender ós organizadores. Pero despois de ler os últimos comentarios pareceme que vou a mudar de parecer. Só vexo choros e máis choros. Eu tamén organizo e a veces pregúntome qué é o que nos leva a eso se só recibimos paus (o que máis doe son ás críticas). Supoño que no fondo somos uns atletas frustrados e o que nos gusta é figurar. Igualiño ca os políticos que din que traballan polo noso ben (¡jaja!). No fondo non me negaredes que nos gusta triunfar e se non pode ser correndo pode ser organizando. ¡Esas loubanzas que nos dedican despois das carreiras! ¡ Esos que din que a "miña carreira" foi a mellor! ...

Deixemos de chorar e non olvidemos que desexamos que os populares (atletas con maísculas) acudan os máis posibles a proba que nos organizamos. Se a proba é gratis ou hai que pagar e outro cantar. Reitero que como é libre quen queira que se apunte ou non. ¿Quen nos obriga a organizar? ¿Perdemos diñeiro propio nas organizacións? ¿Quen soporta as perdidas se as hai? ¡Tempo perdemos moitísimo! pero na maior parte das veces con moito gusto (xogamos o que nos gusta: ORGANIZAR).
Algunos organizadores hemos practicado atletismo desde los doce años, nos hemos federado, hemos fichado en clubes punteros, hasta hemos corrido campeonatos gallegos quedando entre los cinco primeros, nos hemos clasificado para campeonatos de España individuales y por equipos (quedando campeones), hemos corrido el 5.000 por debajo de 14 minutos, el 3.000 obstáculos por debajo de 9.30 y el 10.000 en 30 pelados, que en los años 80 y 90 no estaba mal. Así que no me vengas con que somos atletas frustrados. Actualmente seguimos corriendo, claro está mucho más lento pero participamos en casi 50 carreras al año y sí también organizamos carreras dentro de nuestras posibilidades, con bastantes sacrificios, y para más inri tenemos que escuchar comentarios como el tuyo.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xan 2010, 14:38

oliveira escribió:
ufff escribió:
Estou continuamente a defender ós organizadores. Pero despois de ler os últimos comentarios pareceme que vou a mudar de parecer. Só vexo choros e máis choros. Eu tamén organizo e a veces pregúntome qué é o que nos leva a eso se só recibimos paus (o que máis doe son ás críticas). Supoño que no fondo somos uns atletas frustrados e o que nos gusta é figurar. Igualiño ca os políticos que din que traballan polo noso ben (¡jaja!). No fondo non me negaredes que nos gusta triunfar e se non pode ser correndo pode ser organizando. ¡Esas loubanzas que nos dedican despois das carreiras! ¡ Esos que din que a "miña carreira" foi a mellor! ...

Deixemos de chorar e non olvidemos que desexamos que os populares (atletas con maísculas) acudan os máis posibles a proba que nos organizamos. Se a proba é gratis ou hai que pagar e outro cantar. Reitero que como é libre quen queira que se apunte ou non. ¿Quen nos obriga a organizar? ¿Perdemos diñeiro propio nas organizacións? ¿Quen soporta as perdidas se as hai? ¡Tempo perdemos moitísimo! pero na maior parte das veces con moito gusto (xogamos o que nos gusta: ORGANIZAR).
Algunos organizadores hemos practicado atletismo desde los doce años, nos hemos federado, hemos fichado en clubes punteros, hasta hemos corrido campeonatos gallegos quedando entre los cinco primeros, nos hemos clasificado para campeonatos de España individuales y por equipos (quedando campeones), hemos corrido el 5.000 por debajo de 14 minutos, el 3.000 obstáculos por debajo de 9.30 y el 10.000 en 30 pelados, que en los años 80 y 90 no estaba mal. Así que no me vengas con que somos atletas frustrados. Actualmente seguimos corriendo, claro está mucho más lento pero participamos en casi 50 carreras al año y sí también organizamos carreras dentro de nuestras posibilidades, con bastantes sacrificios, y para más inri tenemos que escuchar comentarios como el tuyo.

Aplauso Aplauso Aplauso Aqui tiene toda la razon Oliveira ,otra cosa es que te puedas quejar o no cuando hay fallos y te digan que es gratis.

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xan 2010, 16:30

oliveira escribió:
ufff escribió:

Está ben retiro o de atletas frustrados. Quédome co que nos gusta estar activos e se xa non é competindo pode ser organizando. Que conste que eu digoo como loubanza porque sen os organizadores estaríamos os sábados ou domingos adestrando polo monte. E a maior parte de nos o que nos gusta de verdade é competir aínda que sexa na categoría veteráns Z.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos