ESTREMEÑEIRO escribió: |
clasificacion www.mmviana.com/marato.../geral.pdf |
lestrove escribió: |
Moi bo ambiente na corrida de Viana. As 9 saimos Os Galácticos,Derek,Yomismo e Lestrove para conquistar terras lusas. E bueno,escomenÇamos a corrida sin outro obxetivo que rematala,pois o meu estado de forma e a miña bronquitis non me dá para moitas florituras. Saín medianamente ben,dentro do malo,ata o xiro de volta,de ahí ata o kilometro 17 apretei de carallo. Pero a partir de ahi,e ata o final !! Pájara de las buenas !! E si non que llo pregunten o amigo Brasillas,que entre os dous fixemos o último kilometro sosteñéndonos o un do outro. Por suposto que hoxe pasáronme pola piedra. Paulkoech,Tintin,Santa,Chucho,Monchodepelejrino,Gallego,Derek,Yomismo,Mariñas,Kurty,Barbanzon. Pero ainda así tamén lle ganei a moitos. Nacho_s1600,Moran,Panzudopobrense,Picapiedra,Jabelo,Fonvigo,Montxo,Amador,Homedenejro, Taurus2005,Aficionado,Beauvais,Banderas,Lentoperosejuro,Estremeñeiro,Evarist,Marola,Maria,Tara E nada,foi rematar,contarnos unhas penas entre os alí presentes,unha foto cos Alejandro Gomez...............Moran e Repontia,e pa casa disparados. Por certo,moi fermosas as portuguesas. |