Foros ›
12ª Media Maratona Manuela Machado
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 20:40
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Bonito ambiente si señor el de hoy en Viana, y es que definitivamente creo que a los gallegos el bacalao nos tira. Fuera bromas, creo que las carreras bien organizadas tienen su recompensa, y además estos portugueses se ve que el atletismo les tira, incluso a la gente que estaba animando, chapeau. Con respecto a mi carrera, salida valiente con el cuchillo entre los dientes y aguanté fuerte hasta el 13-14 a partir de ahí decente hasta el 17 y de ahí a meta sufrir gracias a un Yomismo que venia de hacer su carrera, ya se había dejado caer al rodaje y se volvió a poner las pilas para acompañarme hasta meta, aunque realmente se veia sobrado a pesar de venir de una lesión, calidad impresionante que tienes. Gracias. y posteriormente charla con amigos del Noia y conocidos y despues lo mejor, comida con los camaradas del Car, que ciertamente fue lo mejor del día, está claro que piky se desenvuelve bien por el mundo y nos recomendó un sitio en el que comimos de maravilla. Decir que no cumplí el objetivo que llevaba de 1:19:30 pero creo que no voy muy desencaminado, eso si, con el bacalao si cumplí objetivos.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 20:45
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Moi bo ambiente na corrida de Viana. Moi feliz

As 9 saimos Os Galácticos,Derek,Yomismo e Lestrove para conquistar terras lusas. Sorriso
E bueno,escomenÇamos a corrida sin outro obxetivo que rematala,pois o meu estado de forma e a miña bronquitis non me dá para moitas florituras. Nono
Saín medianamente ben,dentro do malo,ata o xiro de volta,de ahí ata o kilometro 17 apretei de carallo. Moi feliz Pero a partir de ahi,e ata o final !! Pájara de las buenas !! Triste E si non que llo pregunten o amigo Brasillas,que entre os dous fixemos o último kilometro sosteñéndonos o un do outro. Sorriso

Por suposto que hoxe pasáronme pola piedra. Indiferente Paulkoech,Tintin,Santa,Chucho,Monchodepelejrino,Gallego,Derek,Yomismo,Mariñas,Kurty,Barbanzon.

Pero ainda así tamén lle ganei a moitos. Satisfecho
Nacho_s1600,Moran,Panzudopobrense,Picapiedra,Jabelo,Fonvigo,Montxo,Amador,Homedenejro,
Taurus2005,Aficionado,Beauvais,Banderas,Lentoperosejuro,Estremeñeiro,Evarist,Marola,Maria,Tara


E nada,foi rematar,contarnos unhas penas entre os alí presentes,unha foto cos Alejandro Gomez...............Moran e Repontia,e pa casa disparados. Sorriso

Por certo,moi fermosas as portuguesas. Razz
anapep

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/08
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 21:07
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Hola a tod@s:

Mi segunda vez en tierras Lusas,el año pasado mi primera Media(1:46),vino la Vig-Bay y bajé a (1:40) y este año en Viana 1:37,por lo que 9 minutos en un año y 3 minutos desde la Vig-Bay 2009,estoy contentísimo,ahora mismo muy bien de piernas y físicamente esto va imparable,este año promete.
En referencia a los Portugueses,que decir...muy buenos organizando este tipo de cosas;¿Aprenderemos algo los Españoles? o seguiremos toda la vida de que somos mejores que ellos en todo.Mirar lo que le pasa a los Franchutes con nosotros.

Un abrazo a tod@s.
miguez

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/09
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 21:12
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

¿ onde se poden ver os resultados?
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 21:13
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

clasificacion www.mmviana.com/marato.../geral.pdf
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 21:35
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

ESTREMEÑEIRO escribió:
clasificacion www.mmviana.com/marato.../geral.pdf

Gracias amigo,estas en todo Guiño Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 21:41
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Carrera 10: organización, recorrido, afición, disposición, y cuidado (hasta mimo, diría yo) del corredor. Aplauso Aplauso Aplauso

Mi carrera, muy buena, para lo mal situado que salí. Pero no se me hizo nada, nada fácil. Aquí hay que olvidarse de marcas y salir a disfrutar...

La guinda para un día perfecto... ya lo ha dicho Gallego (y estoy totalmente de acuerdo): la comida de CARsantiago (muchas gracias por este excelente día en nombre de toda mi familia, compañeros). Por cierto, espléndido sitio, Piky. Gracias!!!!

Enhorabuena a los que habéis participado. Mi aplauso para todos. Más fuerte, si cabe, para super Marola y para Gallego, por su destacado papel.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 22:04
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Pues enormemente satisfecho de mi primera participacion en el extranjero y que mejor que en nuestras tierras vecinas y amigas. La organización estuvo en todo, desde el primer momento que uno llego a Viana se metio de lleno en vivir un día de atletismo popular que desde luego en esas tierras brilla por todos los costados. Da gusto ver el ambiente y el apoyo de la gente al corredor.
La marea gallega muy numerosa y hasta Paulkoech, Derek y yo conseguimos unos euros de recompensa por el buen trato que nos dan a los gallegos.
Desde luego que si no llega a ser por el circuito no bajaria hasta alli me lo perderia pero sobre la inclusion en el circuito ya deje mi opinion sobre el respecto en el enlace correspondiente.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5734 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 22:15
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Yo por algo llevo 5 ediciones seguidas en esta carrera, pq es una carrera pensada para el corredor con todo lujo de detalles y calidad organizativa. La carrera es dura, la verdad, y más con el viento q sopla por aquí...
Yo a pesar de la lesión, creo q en 3 semanas no perdí casi nada de forma (esa sensación tenía por lo menos), igual hasta me vino bien para volver a cargar pilas... la primera mitad fui bastante bien, controlando y esperando mi momento de cambiar el km 11 para subir el ritmo... pero fue cambiar el ritmo, y al km se me subieron los gemelos y no veais q dolor... o sea, que tuve q hacer todo lo contrario... bajar ritmo en plan rodaje, me pasó bastante gente, y cuando Gallego llegó a mi altura fue una motivación ir con el hasta meta, así q encantado de compartir esos últimos km contigo, compañero.
Lestrove y Derek (vaya carrerón de supercrack!!), por cierto, si me leeis, q sepais q cuando llegué a casa aun no habían empezado a comer, así que la bronca fue menor Ríndose
Ah, y enhorabuena a los Jastazocas Paulkoech y tintin, gran carrera de ambos
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 22:39
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

lestrove escribió:
Moi bo ambiente na corrida de Viana. Moi feliz

As 9 saimos Os Galácticos,Derek,Yomismo e Lestrove para conquistar terras lusas. Sorriso
E bueno,escomenÇamos a corrida sin outro obxetivo que rematala,pois o meu estado de forma e a miña bronquitis non me dá para moitas florituras. Nono
Saín medianamente ben,dentro do malo,ata o xiro de volta,de ahí ata o kilometro 17 apretei de carallo. Moi feliz Pero a partir de ahi,e ata o final !! Pájara de las buenas !! Triste E si non que llo pregunten o amigo Brasillas,que entre os dous fixemos o último kilometro sosteñéndonos o un do outro. Sorriso

Por suposto que hoxe pasáronme pola piedra. Indiferente Paulkoech,Tintin,Santa,Chucho,Monchodepelejrino,Gallego,Derek,Yomismo,Mariñas,Kurty,Barbanzon.

Pero ainda así tamén lle ganei a moitos. Satisfecho
Nacho_s1600,Moran,Panzudopobrense,Picapiedra,Jabelo,Fonvigo,Montxo,Amador,Homedenejro,
Taurus2005,Aficionado,Beauvais,Banderas,Lentoperosejuro,Estremeñeiro,Evarist,Marola,Maria,Tara


E nada,foi rematar,contarnos unhas penas entre os alí presentes,unha foto cos Alejandro Gomez...............Moran e Repontia,e pa casa disparados. Sorriso

Por certo,moi fermosas as portuguesas. Razz


Lestroviño...
No e por desmerecer o me ter gañado (cousa non dificil por certo para ti en calqueira carrera) pero e que non me pasou o coche escoba porque lle sacara ventaxa na primeira metade da carrerra
Que sufrimento por Deus
A carrerira for de 10 e coniso se esquece todo
Felicidades ó meu compañeiro Moran que seggue coa sua progesión estratosferica.
O loro con él o ano que ven en primeira


Última edición por Panzudopobrense o Dom, 24 Xan 2010, 22:40; editado 1 vez
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 22:40
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Como siempre escribo demasiado en las crónicas de las carreras. Hoy sólo esto:
- organización estupenda
- mi carrera decente, no voy a llorar lo mal que estaba, así que me doy por satisfecho habiendo llegado a meta
- gracias Montxo

Más cosas en el hilo de los Esprintes.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es


Última edición por Pipe o Dom, 24 Xan 2010, 22:48; editado 1 vez
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 22:46
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Como siempre, un placer correr en Portugal.
Vaya nivelazo que hay en las carreras y vaya ambientazo de gente.
Las camisetas, increibles. La de manga larga me hizo mucha ilusion y la de manga corta para la familia...
La carrera se me hizo muy dura, pero igual fue solo por mi culpa. Eso de doblar las carreras no lo conocia...
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 23:37
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Moitas gracias ós organizadores desta preciosa proba (a miña primeira Media marathón) por ORGANIZAR e XESTIONAR con letras de ouro este dxt.

Saú2 desde Ponteareas
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 23:40
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Sentimentos encontrados hoxe en Viana. Por unha parte moi contento coa carreira feita, a pesares da dureza, e de non coñecer o circuito, pero por outra parte ata 3 min antes de comenzar a saida non tiña dorsal debido a un pequeno mal entendido, xa que fixen a incripciñon polo clube e cando chego a recoller o dorsal dinme que xa lebaran o sobre,e póñome a buscar a xente do clube desesperadamente que non atopo ata 3 min. antes da saida e me din que o sobre do dorsal está no lugar da recollida, e volvo de novo e da segunda vez dinme que agora si estaba alí, e danme o dorsal e o chip, os cales coloco esprintando cara o arco de saida. O mal entendido foi que constabamos como dous clubes diferentes para a inscripción, un o SAR, e outro SAR A Poutada, un de eses so pertencia un corredor e retirara o sobe por iso non aparecia o sobre do meu clube. Isto fixo que estibera en tensión ata o disparo da saida, sen quencemento e sen protocolo pre competición. Despois un pracer compartir batalliñas con Tintin, Santa, Krrkrrktpillo, Yomismo, Derek, Lestrove,.........

Por certo Tamén tibemos un intercambio, de opinión coa organización pola repartición dos premios,xa que eran acumulativos, e facia que un atleta poidera levar o premio da xeral e o de galego, considerando nós esto inxusto xa que non primaba, o principio de premiar a cantos máis participantes mellor.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 23:41
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Excelente carreira, e que decir da organización.... para tomar nota.
Se deus quere será unha das fixas para o ano que ben.
Un saudo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos