Foros ›
12ª Media Maratona Manuela Machado
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pasago

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/09
0 Carreiras
13 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 12:12
Asunto: Re: 12ª Media Maratona Manuela Machado

Mi segunda participacion en esta carrera,y cada año parece que es mejor que el anterior,excelente organizacion,una gran participacion y un dia genial para disfrutar del atletismo.
Desde el club atletismo fontes do sar,felicitar a la organizacion y a todos los atletas por hacer posible un espectaculo tan bonito.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 13:31

URKO escribió:
Atopo curioso ese equipo ou proxecto chamado "Mission Possible" no cal casi unha sesentena de corredores chegan xuntos nas 2:04. ¿Alguén sabe de qué iba o tema???

Non sei de que ía o tema preo cando nos cruzamos con eles no quilómetro 13 ocupaban toda a estrada e cantaban coma os da Escola Naval de Marín na Pedestre de Santiago.
huracan211

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/10/09
0 Carreiras
185 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 14:32

Bonita carrera,un poco durilla pero expectacular!!! Organizacion estupenda,para el año que viene volvere a repetir. Aplauso Aplauso Aplauso
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 14:34

URKO escribió:
Chacal escribió:
Hasta ya te gana gente que para no vale ni pal público!!!!!!!!!!!!!

Supoño que esa frase será parte de ese "humor intelixente chacalino" que non remato de entender!!! Nono Nono
Jeje, por suposto amigo que a Lestrove ya le gana gente que ni sabe correr, es borma jajaja Guiño Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 17:49

Enhoraboa os nosos irmans portugeses por organizar esta prova moi bonita i espectacular ,aver si nos aprendemos un pouquiño deles ainda que teñamos que pagar unha cuota vale a pena,xa vexo que todos rematamos contentos .personalmente leveina con tranquilida ainda que os ultimos km xa me pesaban bastante as pernas ,sera porque estamos empezando a temporada gracias os compañeiros do can pola sua hopitalidad no hotel parqe ,para o ano trataremos de volver,asta a prosima.
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 18:37

[quote="Mincha"]
URKO escribió:
Atopo curioso ese equipo ou proxecto chamado "Mission Possible" no cal casi unha sesentena de corredores chegan xuntos nas 2:04. ¿Alguén sabe de qué iba o tema???

Cuando llegaron a la meta el spiker dijo algo relacionado con el primer turista espacial portugués ?????

Por cierto, fabulosa carrera en cuanto a ambiente y organización.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 19:11

Son testigo das penas do amigo Lestrove, atrapeino no km 18,eso que eu coxeaba, asique imaxinadevos como tiña que ir el. A miña 1º media en terras lusas, e no km 6 que sen forza nas pernas, menudo suplicio pa correr dende ahi sufrindo. Tiña pensado facer 1h24' como moito, e fun a para a 1h28 e non sei cantos segundos mais, agarrado a Lestrove e mordendo os dentes do dolor.
Po ano si dios quere estaremos ahi outra vez.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 19:39

ESTREMEÑEIRO escribió:
clasificacion www.mmviana.com/marato.../geral.pdf

y en el puesto 232 de la Classificaçao Geral, todo un personaje ilustre de la televisión Moi feliz

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 20:46

Moussambani escribió:
ESTREMEÑEIRO escribió:

y en el puesto 232 de la Classificaçao Geral, todo un personaje ilustre de la televisión Moi feliz

No es... no?

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 21:47

noravoa a todos por rematar a prova ,eu coma sempre paseino pipa con esa animasao jeje e sinto moito a moza que tivo que subir a ambulancia con asma ,a organizacion doulle un 11 jeje e po ano repito ,gracias a todos por animarme durante e despois da carreira segide entrenando e vemonos na prosima
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 22:38

tara escribió:
noravoa a todos por rematar a prova ,eu coma sempre paseino pipa con esa animasao jeje e sinto moito a moza que tivo que subir a ambulancia con asma ,a organizacion doulle un 11 jeje e po ano repito ,gracias a todos por animarme durante e despois da carreira segide entrenando e vemonos na prosima

Os que te berraban en calzóns dende o outro lado da auga, antes da curva para subir a meta éramos Pájaro Azul e máis eu... era teu fillo que te acompañaba? noraboa, campiona!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 23:59

Moussambani escribió:
ESTREMEÑEIRO escribió:

Muy bueno,,que leistes toda la clasif,,,,,,,,,, Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 26 Xan 2010, 16:33

Pipe escribió:
tara escribió:

Os que te berraban en calzóns dende o outro lado da auga, antes da curva para subir a meta éramos Pájaro Azul e máis eu... era teu fillo que te acompañaba? noraboa, campiona!
Bailar si o meu fan numero 1 jeje Bailar Bailar Bailar Aplauso
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 27 Xan 2010, 12:33

Como nos teñen acostumados os nosos amigos da organización da Meia Maratona Manuela Machado a proba rozou a perfección, non é só que a organización sexa perfecta senon que se ve que lle poñen moito cariño e empeño, ¡noraboa! Aplauso Aplauso
Nesta miña terceira participación despisteime un pouco na saída Avergoñado , non sabía que a cambiaran de sitio, e saín de bastante atrás Muro . Pouco a pouco fun collendo ritmo, a pesares do vento que as veces molestaba un pouco. Á volta millor (é un ida e volta) ata aproximadamente o kilómetro 19 (o vento xa non molestaba), ainda que os derradeiros kilómetros fixeronseme moi, moi longos, coincideu con que voltou a aparecer un pouco de vento e ao cansanzo acumulado. Ao final fixen o meu millor tempo nesta carreira polo que rematei contento, ainda que non me gustou o cambio no percorrido, pareceume algo mais duro cas edicións anteriores, iso que o ano pasado disfrutamos dun "estupendo" temporal Mr. Green
Saudiños e ata o ano que ven.
juanin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
116 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 28 Xan 2010, 10:43

Aun tengo poca experiencia en carreras populares,pero esta hasta la fecha ha sido la que mas me ha gustado,lastima que no pudiera quedarme a disfrutar del dia y el ambiente postcarrera.
Sobre el recorrido, a mi personalmente si me gusto,tambien de vez en cuando viene bien alguna subida y bajada,para que no resulte tan monotono,me llamo mucho la atencion cuando pasamos por esa zona como una aldea o algo asi, donde estaba lleno a los dos lados de gente aplaudiendo y animando,crean un abiente impresionante.
Sobre el kilometro doce me crucé con pajaro azul y le mande un saludo,a lo mejor no me conocia y quiza se de cuenta.
Bueno, un saludo a tod@s y espero que volvamos a compartir rutas muy pronto...

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos