Foros ›
Inclusión de carreiras no circuito
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 8:09
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Disculpa, mais xustamente os datos están ahí (ou tiveches que buscar noutro sitio para facer os teus cálculos?) Eu coido que TOD@S somos adultos e podemos valora-la información; por iso a poño. O único dato que che falta (e que tes erroneo) é o de INSCRITOS no circuito 2008/09 que foron non os 274 que sumaron puntos -o dato ó que tes acceso- senon mais de 350.

Un observador alleo podería dicir que Rábade lle quitou participantes a Boborás...

No que respecta á sana competencia... é un tema que xa se tratou o ano pasado e se concluiu que cada quen ten que saber porlle límites á súa propia competitividade e que o circuito non está feito para "quen mais rápido corre" senon "quen participa con constancia".

Pasa en tódolos eidos nos que participamos colectivamente... hai xente que se gasta os aforros de 4 anos para ir ós mundiales...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 9:55
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Eu hai cuestións que non acabo de entender. Eu son dos que considero que dobrar carreiras como norma pode ter efectos negativos, pero xa somos adultos e cada un é libre de participar nas probas que considere oportuno.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 10:54
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

beauvais escribió:
Eu hai cuestións que non acabo de entender. Eu son dos que considero que dobrar carreiras como norma pode ter efectos negativos, pero xa somos adultos e cada un é libre de participar nas probas que considere oportuno.
Si es solo con la idea de sumar míseros puntos Abraiado Disimulando para el Circuito no tiene ni pies ni cabeza, si es para competir sanamente (cosa que dudo porque el cuerpo no da para tanto) lo aplaudo Aplauso Bailar

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 16:16
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

beauvais escribió:
Eu hai cuestións que non acabo de entender. Eu son dos que considero que dobrar carreiras como norma pode ter efectos negativos, pero xa somos adultos e cada un é libre de participar nas probas que considere oportuno.

A ver, todo depende de como te tomes esas dos carreras, si en una vas a tope y en la otra vas a un ritmo un poco más tranquilo, no me parece que haya ningun problema.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 16:56
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

alber escribió:
beauvais escribió:
Eu hai cuestións que non acabo de entender. Eu son dos que considero que dobrar carreiras como norma pode ter efectos negativos, pero xa somos adultos e cada un é libre de participar nas probas que considere oportuno.

A ver, todo depende de como te tomes esas dos carreras, si en una vas a tope y en la otra vas a un ritmo un poco más tranquilo, no me parece que haya ningun problema.

Si a mi me parece bien. No lo digo como crítica. Simplemente hay una competición llamada Circuíto Correr en Galicia que para estar en los puestos de honor requiere correr muchísimas carreras. Al que le interese perfecto pero al que no le compense por la razón que sea tampoco pasa nada.

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 23:42
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Vamos a ver, parece que somos niños dándole vueltas al mismo tema, y despues nos quejamos de chacal. Creo que cada uno con su cuerpo puede y debe hacer lo que le venga en gana. Me explico, si uno quiere hacer todas las carreras del circuito y puede, porque no va a hacerlas, el circuito no lo prohibe en ningun apartado, otra cosa es que a alto nivel, pueda hacerse, ya que esto iria en detrimento del rendimiento de cada uno, salvo que (yo lo hice algunas veces el año pasado), se tomen las carreras cortas del sábado como un trote , que siempre es recomendado para el día antes de una carrera. Desde mi experiencia personal, el año pasado hice un montón de carreras, eso si, muchas tambien a medio gas y sin embargo mejoré resultados, lo que pasaba es que el año pasado a diferencia de este año, terminar el circuito era para mi imposible porque le di preferencia a las merecidas vacaciones, para poder encarar la nueva temporada. Solo os digo una cosa ¿que os parece cuando un compañero de trabajo os dice que estais locos por entrenar tantos dias a la semana, o por correr lloviendo, o por correr con frio, etc. ?, pues creo que no dista mucho de lo que decimos nosotros de la gente que le gusta correr todas las carreras. Asi que, repito, cada uno es mayorcito, que escoja las carreras que le vengan en gana y a disfrutar.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 30 Xan 2010, 1:35
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

[quote="gallego"]Vamos a ver, parece que somos niños dándole vueltas al mismo tema, y despues nos quejamos de chacal. [quote]Cierto es, creo que nos pasamos quejándonos del mismo chacal de siempre Indiferente Indiferente , pobre animal Triste Triste
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Sáb, 30 Xan 2010, 17:59
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

eso, eso... cada uno es mayorcito. yo lo tengo claro. para que voy a reservarme. no tengo nivel para ganar ninguna carrera por mucho que me reserve. no tengo tiempo para entrenar asi que solo puedo desgastarme los fines de semana. que si hay prueba el sabado por la tarde y media el domingo por la mañana? pues el sabado a tope y el domingo puede que pierda un minuto, o dos.. pero como tampoco iba a ganar. ganar el circuito? eso lo veo mas factible.. pero tampoco me preocupa. me gusta exprimirme en las carreras. quizas por motivos familiares el proximo año deje de ir a todas, asi que este es un reto el correrlo todo. y si dios quiere no termino el año sin correr una maraton.. y no pienso ganarla. venga, viva el circuito y que cada uno lo interprete como quiera pero sin dejar de correr.
ah, una mencion especial para extremeñeiro. mas de 50 años y en el circuito anterior corrio cincuenta y muchas carreras. finalizo dentro de los 10 primeros. ahi queda eso
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Xan 2010, 18:01
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

gallego escribió:
Vamos a ver, parece que somos niños dándole vueltas al mismo tema, y despues nos quejamos de chacal. Creo que cada uno con su cuerpo puede y debe hacer lo que le venga en gana. Me explico, si uno quiere hacer todas las carreras del circuito y puede, porque no va a hacerlas, el circuito no lo prohibe en ningun apartado, otra cosa es que a alto nivel, pueda hacerse, ya que esto iria en detrimento del rendimiento de cada uno, salvo que (yo lo hice algunas veces el año pasado), se tomen las carreras cortas del sábado como un trote , que siempre es recomendado para el día antes de una carrera. Desde mi experiencia personal, el año pasado hice un montón de carreras, eso si, muchas tambien a medio gas y sin embargo mejoré resultados, lo que pasaba es que el año pasado a diferencia de este año, terminar el circuito era para mi imposible porque le di preferencia a las merecidas vacaciones, para poder encarar la nueva temporada. Solo os digo una cosa ¿que os parece cuando un compañero de trabajo os dice que estais locos por entrenar tantos dias a la semana, o por correr lloviendo, o por correr con frio, etc. ?, pues creo que no dista mucho de lo que decimos nosotros de la gente que le gusta correr todas las carreras. Asi que, repito, cada uno es mayorcito, que escoja las carreras que le vengan en gana y a disfrutar.

Exactamente sr,, Gallego, o do ano pasado podiase decir que era inhumano, porque durou todo un ano, e as vacacions son sagradas, po lo resto estou contijo.

Eiqui podemos aplicar o lema "cada can".... xa sabedes com sije...

aburiño
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 31 Xan 2010, 12:15
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Unha pregunta sen ánimos de crear polémicas: temos 3 fins de semana sen carreiras no circuito, por tanto, ¿pensouse en incluir a carreira de Braga do 14 de febreiro?
yanhez

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/08
0 Carreiras
51 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Dom, 31 Xan 2010, 16:02
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Migueliño escribió:
Unha pregunta sen ánimos de crear polémicas: temos 3 fins de semana sen carreiras no circuito, por tanto, ¿pensouse en incluir a carreira de Braga do 14 de febreiro?

venga y la media maratón de Siero en Asturias tambien Avergonzado
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 31 Xan 2010, 18:45
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

Hola yanhez, perdona pero este foro es para los participantes en el Circuito, no nos constas como inscrito, muchas gracias.

Migueliño, a verdade é que non comentamos nada de incluir Braga, aínda que o "descanso invernal" virá ben para recuperar folgos a algúns corredores Guiño Se houbera algunha novidade nese sentido, comentaríase esta semán a máis tardar, saúdos.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 01 Feb 2010, 0:25
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

yanhez escribió:
Migueliño escribió:
Unha pregunta sen ánimos de crear polémicas: temos 3 fins de semana sen carreiras no circuito, por tanto, ¿pensouse en incluir a carreira de Braga do 14 de febreiro?

venga y la media maratón de Siero en Asturias tambien Avergonzado
Pois si , se queres incluir a media de Siero, pola miña banda non teño probema ningún. ¿E pola túa, tes algún problema?
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 07 Feb 2010, 15:19
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

quería saber si váis a incluir el cross de ordes en el circuito,es que aún no se sabe nada y el año pasado entró y este sigue cumpliendo los mismos requisitos Silbar entonces? Moi feliz un saludo
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Lun, 08 Feb 2010, 14:13
Asunto: Re: Inclusión de carreiras no circuito

yonathan escribió:
quería saber si váis a incluir el cross de ordes en el circuito,es que aún no se sabe nada y el año pasado entró y este sigue cumpliendo los mismos requisitos Silbar entonces? Moi feliz un saludo

Comparto a solicitude de yonathan de incluir o II cross de ordes no circuito. Ademáis tamén pediría a inclusión da VIII carreira do concello de Padrón o día 6 de Marzo de 2.010 que non aparece no calendario. Un saúdo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos