Foros ›
II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 10:25
Asunto: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Ola correlegas!!!

Xa está disponible a inscripción para a II Media Maratón Ciudad de León, que se celebrará o próximo 21 de marzo de 2010.

Será homologada, co paso de 10000 tamén homologado.

O percorrido é parecido ó ano pasado, urbano principalmente, pasando diante da catedral, ainda que eliminaron a parte máis aburrida do ano pasado (a zona nova da Lastra, para quen coñeza León),.

Toda a información pódese consultar na Web Oficial da Media Maratón de León.

Vémonos no asfalto!!! Bailar
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 15 Xan 2010, 12:14
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

otra que me pierdo.... del 13 al 21 estoy off, ya es mala leche

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
edoras74

Novo foreiro
Novo foreiro
6/03/09
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Xan 2010, 18:18
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Un gran dia para ir a ver a la familia y de paso correr un poco.
Nos veremos
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 30 Xan 2010, 13:18
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Subo el tema.

Añado que la inscripción es en Championchipnorte, son diez euros y tienen un tope de 2000 atletas.

Saludos da to@s.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Sáb, 30 Xan 2010, 16:05
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Ola,

ese mesmo día hai outra media en Asturias, a verdade é que ambas teñen moi boa pinta, non sei por cal decantarme. Algún de vos correu algunha destas carreiras para falarnos sobre recorridos, ambiente, se é bonito polas zonas polas q se corre, ...

Gracias. Un saudo.

www.24gramos.blogspot.com
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 31 Xan 2010, 18:44
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

El recorrido de la Media de León es eminentemente urbano, se hace parte del recorrido de la San Silvestre de León (para aquellos que hayáis participado).

Además pasa por el casco antiguo, por la plaza de la catedral... y es un recorrido bastante ameno. El ambiente es muy bueno y los leoneses salen a la calle a animar.

En cuanto a decantarte por una o por otra, depende de cómo sea la asturiana, si es en ruta o no, y de tus preferencias... Sorriso
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mér, 03 Feb 2010, 12:55
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Yo nunca he hecho ninguna de las dos, pero echanzo un vistazo a ambas, me decantaría sin duda por la de León. La media "Corazón de Asturias" no pasa por ningún núcleo urbano importante (con todos mis respetos para la gente de Llanera), es más, vas por carretera, atraviesas un parque tecnológico...y encima es un circuito de tres vueltas...Yo odio los circuitos en general, sobre todo en carreras largas; normalmente me provocan siempre ganas de pararme y pasar de todo, y creo que en ésta, concretamente, sucumbiría a la tentación de parar a tomar un culín en la primera sidrería... Disimulando Anarky, si quieres hacer una media bonita en Asturias (e tes folgos abondos), hazte la de Cangas de Onís "Ruta de la Reconquista" o algo así, creo que a finales de mayo. La subida a Covadonga es mortal (sobre todo los Kms 9 y 10), pero luego te desquitas.

PUXA SPORTING
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 03 Feb 2010, 13:12
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Gracias Cabuxa e Annie polas vosas respostas... seguramente me decante pola media de León porque polo que decides semella ser bonita en canto a recorrido e ambiente e ademais a min tampouco me gustan demasiado os circuitos para distancias longas e o perfil da de León parece bastante chan.

Cabuxa escribió:
Sii quieres hacer una media bonita en Asturias (e tes folgos abondos), hazte la de Cangas de Onís "Ruta de la Reconquista" o algo así, creo que a finales de mayo. La subida a Covadonga es mortal (sobre todo los Kms 9 y 10), pero luego te desquitas
.

Encantaríame facela pero a clave está no de (e se tes folgos) porque, ata onde se sube? Ata o santuario ou ata máis arriba?

Un saudo.

www.24gramos.blogspot.com
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mér, 03 Feb 2010, 13:35
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Cabuxa escribió:
Yo nunca he hecho ninguna de las dos, pero echanzo un vistazo a ambas, me decantaría sin duda por la de León. La media "Corazón de Asturias" no pasa por ningún núcleo urbano importante (con todos mis respetos para la gente de Llanera), es más, vas por carretera, atraviesas un parque tecnológico...y encima es un circuito de tres vueltas...Yo odio los circuitos en general, sobre todo en carreras largas; normalmente me provocan siempre ganas de pararme y pasar de todo, y creo que en ésta, concretamente, sucumbiría a la tentación de parar a tomar un culín en la primera sidrería... Disimulando Anarky, si quieres hacer una media bonita en Asturias (e tes folgos abondos), hazte la de Cangas de Onís "Ruta de la Reconquista" o algo así, creo que a finales de mayo. La subida a Covadonga es mortal (sobre todo los Kms 9 y 10), pero luego te desquitas.

Hace un par de años se habló de una media maratón por la Senda del Oso ¿sabes algo de ello?
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mér, 03 Feb 2010, 13:48
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Anarky, a Media da Reconquista so chega ata o Santuario (e chéghalle ben! Muerto Muerto ) e despois volves a Cangas. A da Senda do Oso, fíxose uns anos, pero creo que o ano pasado xa non se fixo (non estou segura). Bareixa, pódeslle pedir información a Mr Dixie, que creo que a fixo non hai tanto.

PUXA SPORTING
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 04 Feb 2010, 10:24
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Aqui el perfil y recorrido:

mediamaratonleon.blogs...-2010.html


Yo ya estoy inscrito ...
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 04 Feb 2010, 13:39
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Gracias Cabuxa, estarei pendente da data da media maratón da reconquista e se me cadra ben no calendario seguramente me anime pq o ano pasado estiven por alí de vacacións e encantoume.

Gracias Picapiedra polo mapa da media de León, parece bastante chan.

Un saudo.

www.24gramos.blogspot.com
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 04 Feb 2010, 14:25
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Cabuxa escribió:
Anarky, a Media da Reconquista so chega ata o Santuario (e chéghalle ben! Muerto Muerto ) e despois volves a Cangas. A da Senda do Oso, fíxose uns anos, pero creo que o ano pasado xa non se fixo (non estou segura). Bareixa, pódeslle pedir información a Mr Dixie, que creo que a fixo non hai tanto.

Grazas, agora mesmo lla pido. É unha senda moi bonita e, de facela, facela correndo ¿non?
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
487 Carreiras
3743 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Feb 2010, 20:39
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Bareixa escribió:
Cabuxa escribió:
Anarky, a Media da Reconquista so chega ata o Santuario (e chéghalle ben! Muerto Muerto ) e despois volves a Cangas. A da Senda do Oso, fíxose uns anos, pero creo que o ano pasado xa non se fixo (non estou segura). Bareixa, pódeslle pedir información a Mr Dixie, que creo que a fixo non hai tanto.

Grazas, agora mesmo lla pido. É unha senda moi bonita e, de facela, facela correndo ¿non?

Creo que nunca deixaron de facela, este ano faixe o 13 de xuño, ainda que non está homologada, paga a pena disfrutala polas paisaxes (eu nunca fun pero amigos asturianos faláronme moi ben desta ruta e máis da do Cares).
Fálase da Media de León, e cambiamos de tema, eu corrina o ano pasado e para ser a 1ª edición, estivo moi ben organizada, ainda que creo que cambian algo o percorrido para facela máis céntrica. Eu non descarto correla i eso que non me gusta repetir Carreiras fora de Galicia, ainda que queño como primeiras opicóns a Media de Segovia (moi dura) e a de LLanera, (a que non lle gusta nada a Cabuxa Ríndose Ríndose )
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Ven, 05 Feb 2010, 19:11
Asunto: Re: II Media Maratón Ciudad de León (21/03/2010)

Non é que non me guste, é que cadra demasiado cerca de Oviedo...;)

PUXA SPORTING





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos