Foros ›
Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 31 Xan 2010, 12:10
Asunto: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

OOOla, para abrilo foro sobre o campianato de Europa de Barcelona, deixo aquí un enlace á páxina oficial do comité organizador do evento www.bcn2010.org.
Non sei se os "correlegas" Lolo Penas e Pedro Nimo acudirán , se é así estaría ben ir e aproveitar para animalos.
Un saúdo.
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Xan 2010, 12:23
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

Tengo dos entradas a buen recaudo y espero animar a muchos gallegos desde la grada.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 31 Xan 2010, 15:18
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

maloquesoy escribió:
Tengo dos entradas a buen recaudo y espero animar a muchos gallegos desde la grada.
¿Para qué grada mercachelas entradas? Eu estaba pensando na grada Valentí Massana, porque cadra xusto diante a zona de podium e algúns concursos. Estaba pensando ademais coller un bono para os primeiros 3 días ( e ver así a final de 10000, ao mellor co noso amigo Lolo Penas) e unha entrada solta para o venres 30 de xullo ( e ver a final de 1500); total=72€.
E para o maratón habería que buscar un bó lugar para velo, a ver cando publican o circuíto.
¿Qué che parece, qué opinas? Pensando Pensando
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Xan 2010, 16:10
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

Cogí un bono para V-S y D y el lugar no es el que yo quería pero intenté dentro de las opciones que me quedaban coger lo mejor.
Como en recta de meta toda la grada baja estaba completa y en la grada alta solo quedaban asientos muy, muy altos, prolongué la linea de meta hasta la grada de contrameta y estoy justo a la altura de la photo finish, sobre la linea de salida del 1500, sobre la calle libre del 800 (me estoy relamiendo), con los brazos de Mario Pestano rozándome la nariz y viendo el culito de las saltadoras de altura (que no se me enfade naide, por favor, que las chicas también tienen el culito de los jabalineros y los torsos hercúleos de los discóbolos).
El viaje me salió en 100 leuros ida y vuelta LC - BN y estoy a la espera de gestionar la dormida.

Saludos
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 31 Xan 2010, 20:01
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

maloquesoy escribió:
Cogí un bono para V-S y D y el lugar no es el que yo quería pero intenté dentro de las opciones que me quedaban coger lo mejor.
Como en recta de meta toda la grada baja estaba completa y en la grada alta solo quedaban asientos muy, muy altos, prolongué la linea de meta hasta la grada de contrameta y estoy justo a la altura de la photo finish, sobre la linea de salida del 1500, sobre la calle libre del 800 (me estoy relamiendo), con los brazos de Mario Pestano rozándome la nariz y viendo el culito de las saltadoras de altura (que no se me enfade naide, por favor, que las chicas también tienen el culito de los jabalineros y los torsos hercúleos de los discóbolos).
El viaje me salió en 100 leuros ida y vuelta LC - BN y estoy a la espera de gestionar la dormida.
Saludos
Hummm, creo que me acabas de convencer ( ¿grada Javier Garcia Chico, non si?), especialmente polo tema das saltadoras, jejeje. En canto aos días que vas, perderaste a final de 10000 masculina, pero verás a Marta Dominguez nos 3000 obstaculos e a final masculina de 1500 o mesmo día que chegas.
En canto a dormida, deixoche enlace cunha páxina que se adica só a hoteis,www.centraldereservas.com , hai tes opcións dende 90€ se ídes 2 persoas 2 días. A min entroume polo ollo ún de 4 estrelas (con sauna, ximnasio, parada de metro a 300 metros, construido o ano pasado e que semella non moi caro: 50 euros a individual e 65 a dobre por noite ): hotel 4 Barcelona. Pero bueno, aí xa entra en xogo o presuposto de ca ún.
¿Entón vemonos en Barcelona por esas datas Guiño ?
xorga

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/12/06
0 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Xan 2010, 22:26
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

pues yo tengo el bono completo de todos los dias... pa mi y la jefa... ya hace 6 meses o asi... jajjaaj, eso si fuimos a lo barato contrameta arriba, es la misma zona desde donde disfrute de las olimpiadas de barcelona y la verdad que es suficiente... que recuerdos 18 años mas tarde.

por cierto la forma de pago y la impresion de las entradas... menuda caca

resulta que tienes que imprimirlas con la misma tarjeta, que pasa si en ese periodo de tiempo pierdes esa tarjeta?... supongo que al final te las darian pero ya tienes que moverte... y la segunda parte, para evitarme ese posible problema de no perder la tarjeta durante un año decidi imprimirlas en el cajero mas cercano de la caixa... pues la putada es que casi no tenia tinta y se ve bastante mal, y ya no digamos si la tinta es fotodegradable o similar, asi que las tengo guardaditas a buen recaudo... pero me parece una autentica chapuza, deberian ser personalizadas o almenos de una cierta calidad, porque si llego a pillar los asientos de 600€ y luego me dicen que nanai... entro en colera
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 21:09
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

Publicaron xa na páxina ofcial o circuito do maratón (domingo 1 de agosto ás 10:05 da mañá), que será o seguínte:
Saída/chegada no Passig Picasso no cruce con Passatge Mercantil, para seguir por Lluis Companys, Ronda Sant Pere, Plaça Catalunya, Passeig de Gracia, Gran Via, Marina, Passeig Cincurvalació e Passeig Colom, facendo así un circuíto de 10 qms. A pregunta sería cal é o mellor punto para velo maratón Pensando , non sei se alguén do foro coñece Barcelona para dar información ao respeito.
terrorifico

Novo foreiro
Novo foreiro
1/04/09
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Feb 2010, 16:06
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

maloquesoy escribió:
Cogí un bono para V-S y D y el lugar no es el que yo quería pero intenté dentro de las opciones que me quedaban coger lo mejor.
Como en recta de meta toda la grada baja estaba completa y en la grada alta solo quedaban asientos muy, muy altos, prolongué la linea de meta hasta la grada de contrameta y estoy justo a la altura de la photo finish, sobre la linea de salida del 1500, sobre la calle libre del 800 (me estoy relamiendo), con los brazos de Mario Pestano rozándome la nariz y viendo el culito de las saltadoras de altura (que no se me enfade naide, por favor, que las chicas también tienen el culito de los jabalineros y los torsos hercúleos de los discóbolos).
El viaje me salió en 100 leuros ida y vuelta LC - BN y estoy a la espera de gestionar la dormida.

Saludos


exactamente en el mismo sitio que yo
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 27 Feb 2010, 12:39
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

terrorifico escribió:
maloquesoy escribió:
Cogí un bono para V-S y D y el lugar no es el que yo quería pero intenté dentro de las opciones que me quedaban coger lo mejor.
Como en recta de meta toda la grada baja estaba completa y en la grada alta solo quedaban asientos muy, muy altos, prolongué la linea de meta hasta la grada de contrameta y estoy justo a la altura de la photo finish, sobre la linea de salida del 1500, sobre la calle libre del 800 (me estoy relamiendo), con los brazos de Mario Pestano rozándome la nariz y viendo el culito de las saltadoras de altura (que no se me enfade naide, por favor, que las chicas también tienen el culito de los jabalineros y los torsos hercúleos de los discóbolos).
El viaje me salió en 100 leuros ida y vuelta LC - BN y estoy a la espera de gestionar la dormida.
Saludos
exactamente en el mismo sitio que yo
Eu ao final merquei un abono para a grada Jordi LLopart para os 3 días da fin de semana (era a grada máis barata, son tempos de crise, así aforro 42€), na 1ª fila desta grada alta, aínda que centrada, á altura do concurso de triple salto.
Por certo, para os que temos un abono de 3 ou 6 días, dan un pack especial con descontos en restaurantes, zoo,.......
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Feb 2010, 12:41
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

Y en los pubs y discotecas también hacen descuento Moi feliz Demo
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Feb 2010, 16:43
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

jo, q envidia.. me da ganas de irme de cabeza a presenciar semejantes campeonatos...

tiene q ser super emocionante vivir un evento de este tipo en españa....

a ver si me animo..

saludos

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 27 Feb 2010, 20:46
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

jorbaiona escribió:
jo, q envidia.. me da ganas de irme de cabeza a presenciar semejantes campeonatos...

tiene q ser super emocionante vivir un evento de este tipo en españa....

a ver si me animo..

saludos
Pois xa sabes, por ánimos que non queden. Incluso poderíamos facer unha cea de Correr en Galicia en Barcelona aproveitando tal evento; e inclusive, ver todos xuntos a proba da maratón nalgún punto interesante do circuíto.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 04 Mai 2010, 9:48
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

Pues al final Pedro Nimo no ha sido seleccionado para el Europeo de Barcelona. Una lástima, desde luego. Mucho ánimo Pedro.
www.rfea.es/web/notici...odigo=3806
osroba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mai 2010, 11:01
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

Migueliño escribió:
Publicaron xa na páxina ofcial o circuito do maratón (domingo 1 de agosto ás 10:05 da mañá), que será o seguínte:
Saída/chegada no Passig Picasso no cruce con Passatge Mercantil, para seguir por Lluis Companys, Ronda Sant Pere, Plaça Catalunya, Passeig de Gracia, Gran Via, Marina, Passeig Cincurvalació e Passeig Colom, facendo así un circuíto de 10 qms. A pregunta sería cal é o mellor punto para velo maratón Pensando , non sei se alguén do foro coñece Barcelona para dar información ao respeito.

Gran Vía e Marina son dúas amplias avenidas co cal non teredes problemas en ver pasar os corredores.
Non aconsello Ronda Sant Pere nin Plaça Catalunya xa que estarán ateigadas de xente.

oscarrdez.blogspot.com
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 15:31
Asunto: Re: Campionato de Europa de atletismo Barcelona 2010 .

osroba escribió:
Migueliño escribió:
Publicaron xa na páxina ofcial o circuito do maratón (domingo 1 de agosto ás 10:05 da mañá), que será o seguínte:
Saída/chegada no Passig Picasso no cruce con Passatge Mercantil, para seguir por Lluis Companys, Ronda Sant Pere, Plaça Catalunya, Passeig de Gracia, Gran Via, Marina, Passeig Cincurvalació e Passeig Colom, facendo así un circuíto de 10 qms. A pregunta sería cal é o mellor punto para velo maratón Pensando , non sei se alguén do foro coñece Barcelona para dar información ao respeito.

Gran Vía e Marina son dúas amplias avenidas co cal non teredes problemas en ver pasar os corredores.
Non aconsello Ronda Sant Pere nin Plaça Catalunya xa que estarán ateigadas de xente.
Grazas polo consello Guiño . En canto ao de Pedro Nimo, efectivamente unha pena Chorando Chorando , o que non sei é se aínda haberá algunha posibilidade se se produce algunha baixa por lesión .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos