Dom, 24 Xan 2010, 22:41
Asunto: Re: LOS ULTIMOS
hola compañeiros,
vexo que hoxe cumprimos todos.. noraboa maribel, a nosa capitana eficiente coma sempre. pena que non nos acompañe mais amiudo. joro, polo que conta jaime tamen tiveches un bo dia. noraboa tamen e a ver se os exitos familiares vos animan a vir a mais carreiras.
jaime, tes agora unhas semaniñas para porte o 100%. aproveita e a proxima xa non vale que veñas de paseo, como minimo tes que pasear o ritmo do home de negro
extremeñeiro, sinto non ter esperado a tua chegada onte e hoxe, pero ese e un inconvinte de ir as carreiras coa familia... e mais cando un ten nenos cativos.
pola miñaparte un fin de semana completo ainda que eu non de todo contento. os problemas de rodilla estan superados coas novas zapatillas, cero molestias. pero a cambio, estas machacanme a planta dos pes e notoas algo pesadas. hoxe en viana a primeira parte moi ben, e eso que era costa arriba case todo o tempo pero a volta desinfleime un pouco. non fun quen de aproveitar as vaixadas. logo tamen me pasou factura a carreira de moaña... hoxe cheguei a meta extenuado ca fame e a estos so se lles ocurre darnme unha botella de viño e nada de comer. pa matalos.
bueno, aproveitade estos dias de relax para repor forzas que falta nos fai. eu vou a ver se acompaño ese viño cum bo chuleton, queo bacallau non e o meu