Foros ›
Autor
Mensaxe
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Nov 2009, 14:26
Asunto: Re: 101 km PEREGRINOS

Saludos para todos ,en los foros lei que la fecha es 7-8-9 de mayo ,son los tres dias de carrera ó el primero es de recogida de dorsales , ¿cuanto tiempo dan para terminarla?
Si teneis algo más de información ,entre en la pagina de la organización pero no lo explicaba
Gracias
Archibald

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 13:33

Castiñeiras, podesme decir donde me anoto para a subida a Iroite. Xa está aberta a inscripción? Son un ignorante. Unha aperta.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 17:11

fer3494 Fai a pregunta no foro da organización, pero eu por alí lin que a proba sae o 7 de tarde e remata o 9 de mañan.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 10:47

O tema da subida o Iroite tratarase no seu momento con un post específico para ela, ainda é cedo, ti non te preocupes; pero aqui vimos a falar dos 101peregrinos que é o meu gran reto para o 2010, sempre e cando o traballo me permita adestrar un mínimo para ela, que ese é o meu gran problema agora mesmo, poder cumplir con un programa de adestramento específico para poder afrontar esta proba.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 11:03

Oes, fainos chegar un borrador do teu plano de adestramento... non é que teña seguro acudir, pero sí que pode ser de utilidade a outros foreiros.

castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 16:33

¡ejem!..¡uufff!, ¡vaites! para que diría eu nada de programas específicos, tentarei sair desta como si de verdade entendera algo do tema.....boeno veras, teño que estudar o caso, pero así a bote pronto e tendo en conta que cada quen ten que axustarse a súas circunstancias e os seus obxectivos concretos, o programa técnico de preparación para esta proba basase fundamentalmente en....correr...canto máis mellor Confuso ...e dispois de decir esto que é unha verdade irrefutable, a idea que teño e facer polo medio da semana un par de días de ximnasio, i estou a falar de abdominais, lumbares e tamén pesas para fortalecer a músculatura, o rematar a sesión facer uns 1000 mts de piscina que a mín persoalmente me axuda a descargar; un par de días sair a correr unha hora sin esquencerme das abdominais e lumbares e o fin de semana aproveitar para facer adestramentos longos, pero sempre vou ter en conta que eu vou facer aproximadamente un 70 % do percorrido andando, porque; polo pouco que sei ainda da proba; esta me parece moi dura e técnica.
Ben e certo que o meu obxectivo e rematar e non morrer no intento e que o tempo que teño para preparar a proba e limitado e sendo limitado penso dedicarlle 5 días a semana sempre que poda, en definitiva, supoño que irei improvisando. Mr. Green
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 21:19

Entón estas a falar de OREGON ou OBERON ou adestramentos dese tipo...

castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 19:33

Pois non, pero si. Calqueira dos diferentes adestramentos deste tipo e as súas variantes son válidos para os 101peregrinos e para calqueira outra proba, sexa media maratón, 10.000 mts. etc. Estou totalmente seguro que con eles melloramos potencia, velocidade e todo aquelo que resulte factible de mellorar, do mesmo xeito sirve o traballo con pesas, as abdominales, lumbares....en fin, todo o que máis o menos sabe un aficionado que se preocupe un pouco.
Ocurre que, ainda considerando imprescindible estes adestramentos, eu non os considero específicos para os 101 peregrinos; o que me preocupa e o adestramento de fin de semana, ese que consiste en facer as tiradas longas ¿como facer esas tiradas longas? ¿darlle a correr ata donde chejes e punto? ¿facer adestramentos mixtos correr-andar-correr? ¿como ir evolucionando as tiradas longas tanto en distancia como en tempo de aqui a proba? ¿como non pasarnos cos adestramentos e como non quedarnos curtos?...en fin, todas estas cousas que un mortal como eu non remata nunca de ter seguro estar facendo ben.......................¿xa comentei antes que soamente quero rematar a proba dentro do tempo máximo que dan non si?
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2009, 7:55

¿Que objetivos teneis para esta prueba?
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2009, 16:08

Eu si vou; que non me maten na casa dempois de 2 días fora....

Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Mar, 24 Nov 2009, 21:30

Kandpalleiro escribió:
Eu si vou; que non me maten na casa dempois de 2 días fora....
Bueno ese es uno de los objetivos esenciales de casi todos Demo sorrindo . Respecto a los entrenos para afrontar una prueba de esta distancia depende como dice Killoke de lo que pretendamos hacer y para eso cada uno tiene que valorar su forma física y algo fundamental en las ultras: LA FORMA MENTAL. Me explico, yo soy de los que piensa que en estas pruebas logicamente hay que tener una forma física decente; Yo por ejemplo corro 3 días de 40 a 50 kms en los 3 días ( en cuantoa los ritmos de entreno, cada uno a su ritmo, pero que te permita acabar cómodo. Tienes que ver a que m/km vas cómodo). Camino un día 2 horas a paso rápido. Salgo en bici un día un par de horitas y luego el fin de semana hago una salida de 4-8 horas por montaña, con esto he terminado un par de pruebas, cansado pero cómodo. A mayores te lo tienes que creer, tienes que estar preparado psicologicamente( pensad en una popular de 10 kms cuantas veces os planteais abandonar u os preguntais que c.... haceis ahí), son muchas horas en los caminos y muchas veces solo, por eso para mí lo fundamental es prepararse mentalmente y creerselo: ¡No hay nada imposible solo hay que creerselo¡... änimo.
101PEREGRINOS

Novo foreiro
Novo foreiro
22/09/09
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Dec 2009, 23:57
Asunto: DÍA DE INICIO DE INSCRIPCIONES: 25 DE ENERO

Hola a todos, buenas noches,

os comunico que el día de inicio de las inscripciones será el 25 de enero.

Más cosas, como síntesis:

El precio de cualquiera de las tres modalidades, para los que se inscriban antes del 15 de febrero, será de 35€ para los federados (en ciclismo y en atletismo), y de 40€ para los no federados.

La inscripción, después de esa fecha (15 de febrero) costará 5€ más (40€ y 45€, respectivamente).

El plazo de inscripción finalizará cuando se agoten las plazas o 15 días antes del 7 de mayo.

El resto de normas (sobre devoluciones, plazos de pago, etc.), estarán disponibles, junto con el formulario de inscripción, ese día.

Disculpad las molestias, por la tardanza en avisaros, pero, es que, la tecnología informática ha evolucionado mucho desde la anterior prueba que teníamos de modelo y, ahora, se pueden mejorar infinitamente las posibilidades y facilidades para los interesados en inscribirse.
Por eso se está retrasando la fecha: para facilitar todo lo máximo posible.

Gracias por vuestra comprensión.
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2010, 14:35

Gracias por la información
Saludos y suerte a la organización
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mér, 27 Xan 2010, 14:43

Buenas a todos
Inscrito, quien participara del foro y de donde sois ?
yo de Monforte.

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 02 Feb 2010, 11:37

Hola; eu aínda non estou decidido a participar polas contínuas mancaduras que non me deixan facer unha boa preparació.

O que SI vos podo dicir é que a inscripción está a ter un bó ritmo e que nos primeiros minutos se incribiron 50 persoas o que dá conta da espectación existente.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos