Foros ›
II Cross Ambiental Concello de Ordes
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5732 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 16:58
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Pues yo la verdad q no la disfruté como quisiera, me pareció MUY peligrosa, era una lucha contra la gravedad, riesgo altísimo de lesiones, hubo muchas caidas, estaba deseando acabar, supongo q si no viniese de una lesión no lo pasaría tan mal, pero es que además de la gran peligrosidad del terreno la añadidura de fuertes pendientes. Eso si, la organización genial, yo como siempre marché escopeteado a casa, nunca puedo disfrutar "el tercer tiempo". Tintin, compañero, espero que tu caída no sea nada por la torcedura del pie, y puedas estar al 100% en Porriño.
Lo mejor, encontrarnos de nuevo todos, y no resentirme nada de la lesión, no caerme, y encontrarme bien fisicamente.
Hasta la próxima.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 17:20
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

foi un pracer correr oxe en Ordes. O percorrido pareceume moi bonito, ainda que resulta duro e sobre todo moi peligroso debido a gran cantidade de barro que ali habia. A organizacion de 10, todo o circuito moi ben sinalizado e o final camiseta,fruta , isotonica, rosca, churros , chocolate,etc., etc. , etc....... E TODO GRATIS. Dende logo, a organizacion fixo un traballo estupendo para ofrecernos unha proba estupenda. Por poñer un pero, solo trataria que para proximas edicions houbese auga quente, ou polo menos non tan fria, que como dixo Miguel Anxo parecida que viña directa da nevera, je je.

Por certo, si o cross de Boboras ( que me gustou moito) puntuaba un 1.5 para o circuito, este deberia de puntuar polo menos un 2 pois a diferencia entre un e outro e moi considerable.

Xa por ultimo, foi un pracer saudar por ali a Nacho_s1600, Panzudopobrense, Morlan, Toledano ( en plena carreira), Bekele (o cal coñecin oxe) e como non a dous dos meus compañeiros dos CAMISOLAS MOLLADAS , a Fonvigo e a Ex_chema. Un verdadeiro pracer compañeiros e vemonos na seguinte.

Saudos
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 17:24
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Genial carrera y muy buena organización, la verdad es q si las duchas estuvieran calientes sería de matrícula de honor
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 17:54
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Voy a intentar ser sincero.

EXCELENTE organización y PÉSIMO recorrido, más que un cross era un raid, era necesario prestar más atención al suelo, la pisada y el equilibrio que al ritmo en sí, hubo muchas caídas, varios lesionados y creo que aún así mucha suerte ya que pudo haber sido peor.

En definitiva, doy un gran aplauso a la organización por todo el esfuerzo altruista realizado, pero creo que en un futuro va a ser necesario modificar el recorrido, o al menos algunos tramos, ya que el actual no es recomendable ni lloviendo ni en seco.

PD: Aún así yo me divertí bastante y, por suerte, no me caí (aunque varias veces estuve a punto).
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 18:01
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Dende logo eu pro ano que ven repito,que hay cousas que se poden mellorar,certo,pero non me digades que non no pasachedes ben,eu cando cheguei o segundo rio e o da organizacion me dixo que podia pasar pola ponte non o pensei duas veces ,polo rio jaja,mennos mal que non era moi profundo que si non jajaja,pareciamos becerras sobre parquet jajaja e caidas debeu haber mais de unha,entre o km7 e o oito marchei arrastro cun pe debaixo do cu jaja costa abaixo que pensei non parar,miña nai que dolorido teño o corpo pero que ben o pasei,non vos pasa igual a vos?e a roupa?eu cheguei as 4 30 a casa,votei a roupa no cesto para lavar e comin,un cafelito unhas madalenas e agora estaba escribindo e dime a muller dende o baño pero ti a onde fuches?pero quen lle vai quitar cara a isto jaja,e iso que xa pasaramos polo rio,bon so un saudo para todos,nos vemos para seman en porriño.
pilon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/07
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 18:20
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Íbamos comentando Telmocho y yo desde Pontevedra cómo serían las pistas por las que tendríamos que correr en este cross. Le decía yo, ingenuo de mi, que igual eran pistas... Ríndose :lol:. Increíble por donde nos metieron. Aunque estuviera seco el suelo tampoco se podría adelantar ni mantener un ritmo, pues los caminos eran super-estrechos, con maleza por los lados y en un continuo sube-baja (menudos 'sube' Abraiado ). En fin, que si a esto le sumamos todo lo que lleva cayendo de agua el resultado es el cross de hoy. En fila de a uno, resbalando en cada zancada, vigilando que el de delante no se meta una galleta y detrás de él yo, pisando charcos de lodo, con miedo de no caerme y lesionarme... Los hay que se lo habrán pasado pipa, pero a mi me pareció muy peligroso, sobre todo en las bajadas. Acudí al cross por el tema de puntuar para el circuito (tenemos a los Sprintes pisándonos los talones) y porque iba Telmocho, pero creo que no repetiré la experiencia.

Me hizo gracia el tema de los dos cruces del río. Al principio avisaban que podías atravesarlo a pelo o bien cruzar por la pasarela. En el primer cruce simplemente seguí al iba delante y tiré detrás de él por la pasarela. El problema era que para llegar a la pasarela tenías que enfangarte hasta las rodillas literalmente. Después de ver el panorama, el simpático corredor que iba delante mío empezó a avisar a los demás compañeros: IDE POLO AJUA, IDE POLO AJUA...!!!. En el segundo cruce lo pensé, para poder limpiarme de barro, pero me dió miedo pisar mal y al final fui por la pasarela (después de enfargarme otra vez).

Lo dicho, para este tipo de pruebas más en contacto con la naturaleza, prefiero las carreras de orientación, donde no prima tanto el correr y, como no intentas ir a tope, si hay baches, agua o lodo los puedes esquivar bien.

Con respecto a la organización, destacar la mala señalización en algunos cruces, que hizo que se perdieran algunos corredores, el no tener vallada o perimetrada la zona de salida y el hecho de que se retrasase la salida absoluta porque les faltara por llegar una niña. Y esto no lo digo por tener que esperar, sino por la falta de control. Tendría que ir alguien cerrando el pelotón de los pequeños, por si pasa cualquier cosa, o poner más gente en puntos del circuito.

Un saludo y hasta la próxima

www.grupoesinor.net
GESTIÓN Y AHORRO DE ENERGÍA
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 18:25
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

A organización estivo de dez, non así o circuito que ainda que sí bonito era extremadamente perigoso. Houbo trofeo ó que mais veces caeu? ese creo que me corresponde Moi feliz A caida na poza chea de fango foi de mundial, jejejee, logo outra que iballe dicindo o runner que me acompañaba "Coidao que te podes ir ó chan e zas funme eu", e unha terceira con Panzudopobrense, jjajaj.Eu tamen fun dos que cruzou o Rio, as pasarelas son para os juapos/juapas Moi feliz
De volta a casa pasoume a de TONIO, Pero ti onde te metestes??. "Pois Fun o mercadillo, e mira o que comprei: unha camiseta, 1 plátano, 2 mandarinas e un kiwi"jajaj.

PD: Panzudo, menos mal que aguantaches ó final senón cortabache os ju... jajaja, pasámolo pipa ehh!!.

Salu2.

Encantado de volver a ver os nosos rivais os Jastazocas, Koala_36,os meus compis de equipo (Yomismo) e de viaxe (Lopes), Morán, Montxo,etc.
crossman

Novo foreiro
Novo foreiro
13/02/10
0 Carreiras
6 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 18:51
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

¡¡¡¡UNA VERGÜENZA!!!! Que desbarajuste. La salida de la carrera Cadete, ¡ UN DESASTRE ! (la gente por el medio, niños jugando.....) y peor fue durante la carrera, a los 3 primeros nos mandaron por el lugar equivocado, por culpa de uno de Protección Civil (si se les puede llamar asi)
Es que no tenian ni el circuito hecho, UNA VERGUENZA

NO SE PREOCUPARON POR NUESTRA CATEGORIA

LAMENTABLE
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 19:33
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Cross, coma tal, é o primeiro no que participo, entón non sei como serán outros.

Pareceume un circuito bonito, muy perigoso e, dende logo con moitas subidas e baixadas perigosísimas.

A organización portouse moi ben cos corredores, tan só diron a nota, os municipais que, apostados nunha rotonda, colouselle máis dún coche no medio da carreira e algún de P. civil,(non todos, ollo) que non sei para que carallo se apunta a esta organización pois ademáis de nugalla, se lles preguntas si é por aquí ou por alí, encollense de hombreiros, e non pasa somentes nesta carreira.

Un erro da organización, é, no País da chuvia, facer os dorsais de papel, non sei cantos chegarían con él pero, imaxino que poucos. No último vadeo do regato, estaban varios corredores buscando o dorsal na auga, bueno, o mellor buscaban outra cousa.

No km. 6, por querer adiantar a un corredor, pisei nun charco que había pola esquerda, e non volo perdades, o charco cheo de auga e lodo, dábame pola cintura. Caín de cabeza nun charco e, vos aseguro que o líquido ulía mal e sabía pior; é máis, o chegar a casa, sentinme mal do estómago, con nauseas, e mareos. Non sei si pillaría unha gastroenterite co grolo que lle tuven que mandar involuntariamente no charco que parecía unha poza.

Menos mal que que Eu saiba, ninguen correu con cravos. De ser así, ademas de escarallalos no treito de saida e chegada en asfalto,(Uns 400 m), ó final o correren ó carón do río pola pasarola de madeira, máis de ún, seguro que se quedaba cravado nela.

Felicitar a organización por brindarnos esta espectacular carreira, así coma os foreiros que acuden a disputar o Circuito, Morán, Panzudopobrense, Telmocho, Estremeñeiro, Montxo, Homedenejro e tantos outros.

Somentes pedir que, se pode ser se poñan os resultados

SAÚDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 20:34
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

ordes e omeu 1 cros pero si son todos asi vou repetir seguro.Tremenda carreira nada mais empezar veña a subir despois lama,lama ,mais lama,as zapas patinavan( claro eran de asfalto e ademais gastadas)km2 susto resbalon fuerte non vou o chan pero ala vai a cadera consigo seguir non aguanto o ritmo do meu irman digolle que se vaia eu xa vou amodiño pero uns km despois vou recuperando e consigo enlasar con eles o final foi divertido nunha vaixada ariesgo outra vez e adianto a uns poucos ducha no rio e pa meta .gracias a organizacion por esperar polos ultimos poque co que chuvia estaban esperando por nos nos cruces.O chocolate qente agradecese despois da ducha fria e o precio de ser dos ultimos .vemonos na proxima!!!!!!!!!!!
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 20:41
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

nacho_s1600 escribió:
A organización estivo de dez, non así o circuito que ainda que sí bonito era extremadamente perigoso. Houbo trofeo ó que mais veces caeu? ese creo que me corresponde Moi feliz A caida na poza chea de fango foi de mundial, jejejee, logo outra que iballe dicindo o runner que me acompañaba "Coidao que te podes ir ó chan e zas funme eu", e unha terceira con Panzudopobrense, jjajaj.Eu tamen fun dos que cruzou o Rio, as pasarelas son para os juapos/juapas Moi feliz
De volta a casa pasoume a de TONIO, Pero ti onde te metestes??. "Pois Fun o mercadillo, e mira o que comprei: unha camiseta, 1 plátano, 2 mandarinas e un kiwi"jajaj.

PD: Panzudo, menos mal que aguantaches ó final senón cortabache os ju... jajaja, pasámolo pipa ehh!!.

Salu2.

Encantado de volver a ver os nosos rivais os Jastazocas, Koala_36,os meus compis de equipo (Yomismo) e de viaxe (Lopes), Morán, Montxo,etc.


Nacho
Gracias a tí acabei mais rápido. Saudos
Ía afundido. A túa caida conmigo de órdago e iso que me avisaches que non caera eu Ríndose
Xa te pasarei unha foto que temos chegando á meta
Saúdos ós meus compis de equipo (Alejandro Gómez New Balance), a yomismo, Urko, lentoperosejuro, Home de nejro, Koala, Evarist , Guti, Toledano, os amigos de Pobra do Caramiñal e os que puiden olvidar (perdoade).
Moi ben o evarist e creo que guti tamén que fixeron o canicross mais o cross.
Manda carallo.
O percorrido comao dunha carreira de mountain bike (rally).
A costiña no km 6, manda truco

A ponte versus río... do final..
Métome no río para saír na foto e ó fotojrafo non lle deu tempo Enfadado


O río estaba máis quente que as duchas
Resume
Fun contento pra casa


Última edición por Panzudopobrense o Dom, 21 Feb 2010, 20:52; editado 2 veces
Crossordes

Novo foreiro
Novo foreiro
16/04/09
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 20:47
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Xa tedes os resuldos na páxina
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 20:52
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

donde se poden conseguir os tempos?
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 21:04
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Crossordes escribió:
Xa tedes os resuldos na páxina

Pues no aparezco en la clasificación... Nono
Dorsal 214 que llevaba en la mano... Llegué creo sobre el 74 o 75, detrás de uno de camiseta azul, creo que el dorsal 353. Yo camiseta morada del cross de Boborás.

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 21:13
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Crossordes escribió:
Xa tedes os resuldos na páxina


Hola,

Mi clasificación, por conocer a los que llegaron conmigo debe ser 127 en lugar de 191.
Como se puede comprobar falta el 127, en la clasificación.
Tenía el dorsal roto y di mi nombre en la lista donde apuntabáis los dorsales

nacho_s1600 y homedenejro llegaron conmigo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos