Foros ›
II Cross Ambiental Concello de Ordes
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 21:20
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

¿En qué parte de la página están los resultados?, yo sólo veo los del año pasado.
gacelita

Montañés
Montañés
17/09/09
0 Carreiras
303 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 21:24
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Hola,

comentar que era mi primer cross y me lo pasé genial, eso sí ritmo lentito (bueno, ritmo por decir algo porque no había manera de cogerlo)... es que había partes del recorrido que imponían mucho pero mucho respeto.

Me encantó todo y como se volcó la gente de Ordes preparando las bolsas de llegada, chocolates, bollas, bizcochos, churros, etc., tremendo despliegue de repostería.

Una consulta a crossordes: por lo que veo acabamos 20 mujeres en la prueba absoluta, ¿las que nos fuimos un poquito antes de la entrega de trofeos (yo me fui a las 14.20 porque tenía una comida y no podía esperar más) podemos recogerlo? no veáis la ilusión que nos hace y más en una carrera tan impresionante como esta...

Un saludo a todos!
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 21:24
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

crossordes.webcindario...ados10.htm
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 21:25
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

ESTREMEÑEIRO escribió:
http://crossordes.webcindario.com/_/_/resultados10.htm
Gracias.
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 21:34
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Moi feliz Superacuosa, superresbaladiza,superdivertida y superrica la rosca con pasas q acompañó al chocolatillo en el Cross de Ordes, mi primer Cross pasado por la gripe y un día de perros (..y no lo digo sólo por el Canicross, q también) superbien aprovechado. De no ir a la carrera no saldría de casa. Mucho barro, mucha hierba, peligrosillas bajadas, unas cuantas caídas y ritmos poco exigentes pq era imposible adelantar subiendo y bajando el reto era no caerse.

Enhorabuena a la organización con la salvedad de la temperatura del H20 duchas. Aunque carezco de experiencia crossera, coincido en q esta prueba es más enmarcable en la categoría de recorrido-aventurilla. A por otra, VALIENTES Aplauso

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 21:34
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Se ve que todavía es provisional lo subido a la web (por lo que comentan otros foreros), añado por mi parte que veo que falta una persona, el dorsal 504 María Vales, que recogió trofeo entre las 20 primeras mujeres, por lo que en la lista final de carrera estaba.
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 22:02
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Eu tiña pensado doblar , pois corrin o canicross. Ó final nin doblar nin nada.
Polo que vexo quedástedes moi contentos de todo, todo o contrario a min.
A organizacion do canicros PÉSIMO. Eu acabei facendo co mue can a carreira absoluta pola mala sinalizacion. Vos decides perfecto, pois eu digo FIASCO TOTAL. ¿Onde se veu unha carreira de cross como esta co perigosa que era sen asistencia médica?.
Cheguei a meta co tobillo como unha cebola, fun ó centro de saúde e tiveron os....... santísimos de decirme que tiñan cousas máis urxentes que facer, asi que non me quedou outra que coller o coche e ir para o clinico.
PERFECTA como non, conxente correndo pola meta e coches polo percorrido e incluso na meta.
Esta ben axudar ás organizacións, pero DESASTRES coma estes non se poden decir que foron a mellor carreira de cross.
A miña puntuación desta carreira ( ou polo menos do canicross) un 0,00.
Houbo erros moi graves, intolerables nun campionato galego.
Ahí tendes a miña crítica.
Espero que sirva para mellorar en proximas edicións.

www.atletascaninos.com
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 22:18
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Mandoc escribió:
Eu tiña pensado doblar , pois corrin o canicross. Ó final nin doblar nin nada.
Polo que vexo quedástedes moi contentos de todo, todo o contrario a min.
A organizacion do canicros PÉSIMO. Eu acabei facendo co mue can a carreira absoluta pola mala sinalizacion. Vos decides perfecto, pois eu digo FIASCO TOTAL. ¿Onde se veu unha carreira de cross como esta co perigosa que era sen asistencia médica?.
Cheguei a meta co tobillo como unha cebola, fun ó centro de saúde e tiveron os....... santísimos de decirme que tiñan cousas máis urxentes que facer, asi que non me quedou outra que coller o coche e ir para o clinico.
PERFECTA como non, conxente correndo pola meta e coches polo percorrido e incluso na meta.
Esta ben axudar ás organizacións, pero DESASTRES coma estes non se poden decir que foron a mellor carreira de cross.
A miña puntuación desta carreira ( ou polo menos do canicross) un 0,00.
Houbo erros moi graves, intolerables nun campionato galego.
Ahí tendes a miña crítica.
Espero que sirva para mellorar en proximas edicións.


Xa me contaron que lesionaches
Saudos e que mellores
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 22:22
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

yo tampoco salgo y llegué con mi cuñado (puesto 144) José Antonio Glez Dieguez. Quizás di mal mi dorsal (291) creo, pero es que cuando llegué a meta estaba desfondado y mi memoria no me respondía muy bien. El cross, muy duro en todos los sentidos por el terreno, el perfil y el tiempo, pero mereció la pena porque logré acabar con mi cuñado Jose Antonio que hoy estaba muy fuerte. Agradecido a la organización por todo aunque quizás eche de menos el agua caliente en la ducha, pero es comprensible debido a la cantidad de gente que las utilizó. Espero mejorar el año que viene y doy gracias por no lesionarme, ya que me apetecía mucho correr en porriño el próximo domingo. Toledano recuperate. Saludos Pipe
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 0:41
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

A mi personalmente me gusto Aplauso , peligroso lo fue el 80 por ciento de la carreira Muerto ,la organizacion aviso de la peligrosidad Pensando ,lo siento por Mandoc lo del ambulatorio de risa y con la peligrosidad del cross una ambulancia no venia de mas Enfadado , mi carrera de menos a mas como vengo haciendo ultimamente pero cross esto es es supervivencia en estado puro Demo ,saludar a compis de club,y foreros Toledano,Koala,Yomismo,Albert,Montxo,Evarist,etc... y pr supuesto mis compis Panzudo y Repontia y destacar la ausencia de Jorbaiona dado su preparacion para Mapona,ahh y al final tocoume una mochila y a Panzudo otra Bailar Silbar

Guiño Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 8:26
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Panzudopobrense escribió:
Crossordes escribió:
Xa tedes os resuldos na páxina


Hola,

Mi clasificación, por conocer a los que llegaron conmigo debe ser 127 en lugar de 191.
Como se puede comprobar falta el 127, en la clasificación.
Tenía el dorsal roto y di mi nombre en la lista donde apuntabáis los dorsales

nacho_s1600 y homedenejro llegaron conmigo

Eu dou fe de que Panzudopobrense chegou conmigo, collidiños da man, jjejej. Algunha foto habrá digo eu Moi feliz
athols

Novo foreiro
Novo foreiro
8/02/10
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 9:17
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Este fin de semana he visto una organización entregada, trabajadora, que pueden conseguir una gran carrera, pero yo les diría un par de cosas para que las tengan en cuenta para años venideros y hacer de este cross una cita ineludible.
Por un lado PIENSO, que el trazado debería estar mejor marcado, pues si se perdió mas de un corredor... sobran las palabras. (Yo dude en algún sitio).
El trazado, durante las carreras debe estar limpio (de personas) puede que se necesite mas personal de apoyo.
El horario de las carreras no se puede cambier el mismo día y más si está anunciado y publicado, me refiero a los peques que de correr a las doce pasaron a correr a la una y media. Ellos tambien son atletas.
Pot último, daros las gracias por todo vuestro trabajo, espero que no os molesten mis apreciaciones, pues fué lo que allí pude ver y lo que quiero compartir con todos vosotros. Un saludo Guiño
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 9:41
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

rubenigui escribió:
Saludos Pipe

Hola rubenigui... bienvenido al foro, ten cuidado que engancha, igual que las carreras. Leído todo lo que habéis puesto, me alegro de NO haber ido... es que a mí eso de enfangarse no me tira mucho, jeje.

Nos vemos en Porriño. Espérame que igual te pillo Silbar Silbar Silbar

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 10:01
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Eu non corrín por medio a lesionarme. Unha carreira deste tipo no mes de febreiro debería ser cross ao 100% e poder así correr con cravos. Saudos e a ver si para o ano podemos ir.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 11:52
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Darlle a noraboa á organización da carreira de Ordes, para mín impecable, quizais o único pero, a hora de saída da carreira absoluta, un pouco tarde dende o meu punto de vista.
O percorrido duro e perigoso pola lama que había que o facía estar moi esbaradizo, pero a mín particularmente gustoume moito, foi moi divertido Bailar . Subidas duras, baixadas tremendas, atravesar un par de veces un río, saltar unha árbore e todo, todo, cuberto pola lama e pola auga das pozas, en definitiva disfrutei coma un "enano" Ríndose
Saudiños.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos