Mandoc escribió: |
Eu tiña pensado doblar , pois corrin o canicross. Ó final nin doblar nin nada. Polo que vexo quedástedes moi contentos de todo, todo o contrario a min. A organizacion do canicros PÉSIMO. Eu acabei facendo co mue can a carreira absoluta pola mala sinalizacion. Vos decides perfecto, pois eu digo FIASCO TOTAL. ¿Onde se veu unha carreira de cross como esta co perigosa que era sen asistencia médica?. Cheguei a meta co tobillo como unha cebola, fun ó centro de saúde e tiveron os....... santísimos de decirme que tiñan cousas máis urxentes que facer, asi que non me quedou outra que coller o coche e ir para o clinico. PERFECTA como non, conxente correndo pola meta e coches polo percorrido e incluso na meta. Esta ben axudar ás organizacións, pero DESASTRES coma estes non se poden decir que foron a mellor carreira de cross. A miña puntuación desta carreira ( ou polo menos do canicross) un 0,00. Houbo erros moi graves, intolerables nun campionato galego. Ahí tendes a miña crítica. Espero que sirva para mellorar en proximas edicións. |
Panzudopobrense escribió: | ||
Hola, Mi clasificación, por conocer a los que llegaron conmigo debe ser 127 en lugar de 191. Como se puede comprobar falta el 127, en la clasificación. Tenía el dorsal roto y di mi nombre en la lista donde apuntabáis los dorsales nacho_s1600 y homedenejro llegaron conmigo |
rubenigui escribió: |
Saludos Pipe |