Foros ›
Autor
Mensaxe
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 14:17
Asunto: Re: Barcelona Marato

La maratón de Barcelona cada vez cobra más adeptos, parece que llegará a ser (si no le es ya) la maratón más populosa de españa:

blog.corricolari.eu/20...ritos.html
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Feb 2010, 11:03
Asunto: Re: Barcelona Marato

Bueno compañeros, ya nos queda poco para la Marato.
como os va?

Por mi parte sigo tratando de sumar kilometros y esperando que no lleguen las temidas lesiones o sobrecargas; yo estoy con la mosca detras de la oreja por culpa de una sobrecarga en el recto anterior de la pierna izquierda; espero que con fisio y calmatel poder llegar en condiciones de disfrutar de Barcelona.

Sera mi primera carrera multitudinaria, mas de 11000 participantes acojona un poco Avergoñado
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Feb 2010, 23:54
Asunto: Re: Barcelona Marato

Pois eu tamén sigo sumando quilómetros e con temor as lesións. O traballo duro xa está case feito agora só queda manter o ritmo e devorar quilómetros sen arriscar. Uns cantos compañeiros de equipo que temén estan preparando a Marató están padecendo diversas lesións que fan perigar súa participación na proba. Sería unha pena que despois de tanto esforzo e coas ganas de desfrutar desta carreira que temos que non poidamos por unha lesión.

Un saúdo.

www.fonghi.blogspot.com
osroba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Feb 2010, 19:24
Asunto: Re: Barcelona Marato

Pues uno que ha corrido la media maratón de Barcelona este domingo 14 Febrero también está preparando la maratón de Barcelona.

Mi objetivo espero que no sea demasiado ambicioso: sub3h.

Espero que las lesiones os respeten y que todos los que estáis preparando esta prueba podáis finalmente disfrutar de ella.

Podéis seguir mi entrenamiento en mi blog: oscarrdez.blogspot.com

Saludos.

oscarrdez.blogspot.com
maheralv

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Feb 2010, 12:16
Asunto: Re: Barcelona Marato

Hola !!

Si alguien ha corrido esta maraton de Barcelona que me comente que tal es el recorrido, subidas, plan, bajadas.

Gracias
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2010, 8:46
Asunto: Re: Barcelona Marato

Hola compañeiros,levo 10 dias sin correr nada ,tamen porque o meu tobillo no nas quere a ver si dou chegado a tempo,ainda que xa teño alguns km feitos no na teño preparada como eu queria,en finespero estar ese dia na saida da miña 6 maraton,,,, saludos a todos e vemonos en Barcelona.
JARDESS

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/07
0 Carreiras
36 Mensaxes
A GUARDA
Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2010, 11:08
Asunto: Re: Barcelona Marato

"O equipo" BugallasMobles&VictorPazos(peluquero), composto polos "grandes atletas" ; Manolo Bugallas, Songy, Victor Pazos, Loly e un servidor,faerá a sua presentación nesta carreira. Estades todos invitados a gran festa de presentación que será en Barcelona as 08:30, con mais xa de 11.600 invitados. Non corrades moito que hay para todos.
Un saúdo
JARDESS

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/07
0 Carreiras
36 Mensaxes
A GUARDA
Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2010, 11:12
Asunto: Re: Barcelona Marato

Perdón, o día da presentación e o 7 de marzo, non faltedes
Chisco

Novo foreiro
Novo foreiro
21/12/09
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 13:30
Asunto: Re: Barcelona Marato

Soy de los que se va a estrenar en la primera maratón.
He corrido hasta la fecha varias medias , compitiendo he conseguido tiempos de 1 hora y 40 minutos. ( ritmo Km 4,45)
¿Cual creeís que debe ser el tiempo de la maratón con ese tiempo en las medias.?
Si alguien me puede ayudar a buscar un ritmo objetivo para la maratón.
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 13:58
Asunto: Re: Barcelona Marato

Chisco escribió:
Soy de los que se va a estrenar en la primera maratón.
He corrido hasta la fecha varias medias , compitiendo he conseguido tiempos de 1 hora y 40 minutos. ( ritmo Km 4,45)
¿Cual creeís que debe ser el tiempo de la maratón con ese tiempo en las medias.?
Si alguien me puede ayudar a buscar un ritmo objetivo para la maratón.

Con ese tempos en medias maratóns creo que deberías irte entorno ás 4 horas: un maratón empézase a disputar a partir da segunda media polo que non deberías nin tan sequera plantexarte facer a primeira parte nos tempos que dis facer a media. Deberías reservarte para a segunda parte.
Na miña humilde opinión toma como referencia en carreira á lebre das 4 horas.
Saúdos

www.fonghi.blogspot.com
Chisco

Novo foreiro
Novo foreiro
21/12/09
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 13:55
Asunto: Re: Barcelona Marato

Gracias Fonghi. Me acoplaré si sé aguantarme, al ritmo de 4 horas, esto es la media maratón, en torno a 1h . y 50 o 55 minutos.
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 10:39
Asunto: Re: Barcelona Marato

Xa falta pouco para esta cita. Como levades os adestramentos? e os problemas físicos? estes son días de dúbidas e de molestias varias. Pola miña banda esta semana tiven que descansar por causa dunha molestia no tibial anterior, ademais co temporal que temos enrriba adestrar estase convertindo en misión imposible.
Un saúdo

www.fonghi.blogspot.com
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 11:18
Asunto: Re: Barcelona Marato

Pues como tu dices con dudas y leves molestias, que no es que sean nada grave, pero siempre te ponen la mosca detras de la oreja, en fin, esperemos que todo sea producto de la ansiedad de la carrera, y una vez dada la salida, todo se olvide y disfrutemos dentro de nuestras posibilidades

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
JARDESS

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/07
0 Carreiras
36 Mensaxes
A GUARDA
Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 15:45
Asunto: Re: Barcelona Marato

Xa queda menos para o "gran día", hoxe toca descanso, mañán venres unha saida d' unha hora a ritmo de maratón, o domingo 90', na última tirada longa. E para a semàn que ven duas saidas de 60' (martes e xoves) e a "rañala". E que sexa o que Deus queira, que xa tiña gañas de acabar o raio dos entrenos. Que con tanta chuvia e vento quitanselle a un as gañas da sair a correr.
Un saúdo
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 21:12
Asunto: Re: Barcelona Marato

Compañeiro jardess,eu na miña modesta opinion diriache que a ultima semana non correras nada,eu nunca o fago solo salo atrotar,para estirar as pernas e sin forzar que despois pagase mui caro....saudos ....





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos