Foros ›
Autor
Mensaxe
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 8:32
Asunto: Re: Os Galácticos

santa escribió:
Que lle pasou o voso capitan tiña medo da chuvia, pois a ver si espavilamos compañeiro, que non se diga, os da mediana edad ainda estamos ahí. veña un saudo e vemonos

Dende que está expulsado do foro toleou, quere deixar de correr e todo. Xa se nos ocurrirá algo para que se anime!!.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5757 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 21:09
Asunto: Re: Os Galácticos

Yo también puedo certificar la "defunción forera" de Lestrove, mismo me cedió los galones de capitán... la verdad es que ya no quiere saber nada de esto...esperemos recapacite. Nada Nacho, que este prometedor quinteto se queda en un mano a mano entre tu y yo, los únicos supervivientes y cumplidores... no saben aguantar la presión Disimulando
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 21:20
Asunto: Re: Os Galácticos

nacho, se hay que votarche unha man con lestrove avisame. non quero creer que por a "tonteria" do foro perda a ilusion polo circuito. e menos despois de velo a causa dunha gripe arrastrarse en algunha carreira por non deixar de puntuar. dixen no seu dia que tiña moito merito esa actitud , os "güevos" que lle poñia o asunto... e non creo que por cortarenlle a lingua perdese os "güevos".
veña lestrove, non me defraudes e demostralle a todos estos cal e o teu lugar. cando remate o circuito quero verte campion da 2ª division... ainda que para eso tes que superarme. e non che o vou poñer facil. asi que deixate de tonterias e non perdas mais carreiras. QUERO VERTE NO PORRIÑO!!! e que gañe o mellor.
aproveito tamen para felecitar a yomismo pola gran carreira que fixo en ordes e saindo dunha lesion. eres un figura
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 21:23
Asunto: Re: Os Galácticos

Parece ser que alguno va a salir pronto de la "cárcel" en "libertad condicional"... por el bien del equipo para que no se hunda en la clasificación general... Guiño
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 22:59
Asunto: Re: Os Galácticos

Admin escribió:
Parece ser que alguno va a salir pronto de la "cárcel" en "libertad condicional"... por el bien del equipo para que no se hunda en la clasificación general... Guiño

Aplauso para Jesús. Como di o cura cando predica na misa "que así sexa" :).

Lestrove no noso equipo é o mesmo q Cristiano no Madrid. Ou se lle quere ou se lle odia, pero tirón ten de carallo o home... eso non mo podedes negar.
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 23:01
Asunto: Re: Os Galácticos

chucho escribió:
nacho, se hay que votarche unha man con lestrove avisame. non quero creer que por a "tonteria" do foro perda a ilusion polo circuito. e menos despois de velo a causa dunha gripe arrastrarse en algunha carreira por non deixar de puntuar. dixen no seu dia que tiña moito merito esa actitud , os "güevos" que lle poñia o asunto... e non creo que por cortarenlle a lingua perdese os "güevos".
veña lestrove, non me defraudes e demostralle a todos estos cal e o teu lugar. cando remate o circuito quero verte campion da 2ª division... ainda que para eso tes que superarme. e non che o vou poñer facil. asi que deixate de tonterias e non perdas mais carreiras. QUERO VERTE NO PORRIÑO!!! e que gañe o mellor.
aproveito tamen para felecitar a yomismo pola gran carreira que fixo en ordes e saindo dunha lesion. eres un figura


OK!! Chucho. temos un proxecto entre mans Lopes e mais eu que seguro que lle ablanda o corazón.jejej.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 15:45
Asunto: Re: Os Galácticos

Yomismo enorabuena por tu nuevo rango capitan de Os Galácticos casi na Aplauso Aplauso ,Lestrove esa gran estrella del atletismo debe de andar fundido para dejar el puesto de capitan ,desde Pontevedra Moran le manda mucho animo y esperemos que este listo para Porriño. Guiño Guiño Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5757 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 21:52
Asunto: Re: Os Galácticos

Chucho gracias polas felicitacións, eran os galóns de capitán q daban alas Ríndose , pero Morán creo q pode ser provisional, pois igual como di o Admin a condicional e inminente, ainda q nunca se sabe con Lestrove, eu xa non digo nada.. Disimulando
Mentres Nacho como xa che dixen quedamos de momento ti e mais eu, ainda q este Domingo serás o único representante destes galácticos en declive en Porriño, xa q mañán marcho de viaxe e volvo o Domingo. Sorte compañeiro!


Última edición por yomismo o Mér, 24 Feb 2010, 6:59; editado 1 vez
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5757 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 6:58
Asunto: Re: Os Galácticos

yomismo escribió:
Chucho gracias polas felicitacións, eran os galóns de capitán q daban alas Ríndose , pero Morán creo q pode ser provisional, pois igual como di o Admin a condicional e inminente, ainda q nunca se sabe con Lestrove, eu xa non digo nada.. Disimulando
Mentres Nacho como xa che dixen quedamos de momento ti e mais eu, ainda q este Domingo serás o único representante destes galácticos en declive en Porriño, xa q mañán marcho de viaxe e volvo o Domingo. Sorte compañeiro!
Joder soy un patoso del foro, es la segunda vez que me pasa, quería corregir una palabra que puse mal y en vez de editar le doy a citar a mi mismo.. Muro Muro Muro Muro Muro Muro y por lo q veo no se pueden suprimir los mensajes, no? Confuso
Por cierto, acabo de leer q también va Derek a Porriño!! Ríndose Nacho, ya no estarás "solo", suerte Iván, quiero verte mínimo entre los 10 primeros Guiño
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 10:59
Asunto: Re: Os Galácticos

yomismo escribió:
Por cierto, acabo de leer q también va Derek a Porriño!! Ríndose Nacho, ya no estarás "solo", suerte Iván, quiero verte mínimo entre los 10 primeros Guiño
Bueno, bueno, no te pases. Ya sabes que las pocas carreras que corro las hago fuerte, pero de ahí a quedar en los 10 primeros, NI DE COÑA!!!. En Porriño suele haber mucho nivel. Y, por cierto, que hay petición de matrimonio a nacho_1600, o que?. Vamos, porque los demás no corremos o que Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado . Ya dije que a partir de enero correría algo más, y ya hice 2 carreras; ahora espero, si nada me lo impide, estar en Porriño y en Padrón.
Saludos, profe, y hasta el 6. Por cierto, buena carrera en Ordes, QUE TE TENGO FICHADO!!!! Nono

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5757 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Feb 2010, 22:24
Asunto: Re: Os Galácticos

Manda carallo, acabo de llegar de tierras castellanas y me entero de la suspensión de la carrera de Porriño Abraiado
Bueno, pues ahora todos a Padrón, Ivan, te lo voy a poner más fácil, venga: tienes q quedar entre los 25 primeros en Padrón si o si, (de Porriño ya hablaremos) ahí no hay escusas, y 30 euritos para tomar unas cañas. Yo desdeluego, lo voy a intentar, aunque claro, dependerá del nivel, no creo q sea fácil... bueno, al menos entre los 75 pillaremos, no?.. yo creo q si, q aprovechando mi viaje a Avila tuve tiempo para hacer un par de entrenos en altura y subir el hematocrito Ríndose
Venga compañeros, hasta el Sábado.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5757 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mar 2010, 12:16
Asunto: Re: Os Galácticos

A ver quien es el machote que dobla... yomismo? si!!! Nacho? creo que si.. Derek? NS/NC Ríndose Lestrove y Chacal... andandarán... Bueno, sabeis de todas formas que si no quereis doblar teneis solo 2 opciones:
Opción 1: Padrón
Opción 2: Padrón
Hasta el Sábado Guiño
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mar 2010, 22:48
Asunto: Re: Os Galácticos

yomismo escribió:
A ver quien es el machote que dobla... yomismo? si!!! Nacho? creo que si.. Derek? NS/NC Ríndose Lestrove y Chacal... andandarán... Bueno, sabeis de todas formas que si no quereis doblar teneis solo 2 opciones:
Opción 1: Padrón
Opción 2: Padrón
Hasta el Sábado Guiño

Jeje, A ver capitán yomismo, así me gusta a dar ejemplo, eu doblarei tamén... Lestrove dobla pero eu labores organizativas, Derek espero que tamén doble senón...
Pola miña parte irei a arrastrarme pero os puntos son os puntos.. Non podemos deixar morrer este equipazo que ahora anda a medio gas.
Saudos.Por certo se queres vir a Porriño teño sitio no coche.Falamos o sabado ok?
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5757 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Mar 2010, 15:42
Asunto: Re: Os Galácticos

OK Nacho, podemos ir juntos, hablamos Sábado entonces.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 06 Mar 2010, 1:36
Asunto: Re: Os Galácticos

Suerte mañana en Padron Yomismo y equipo ,sois grandes y podeis


Guiño Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos