Foros ›
II Cross Ambiental Concello de Ordes
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PACOPI

Maratoniano
Maratoniano
23/06/09
0 Carreiras
110 Mensaxes
VALDOVIÑO. A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 15:02
Asunto: Re: II Cross Ambiental Concello de Ordes

Fue mi primer cros y me pareció divertidísimo. Caminos naturales, sendas y parajes preciosos, y yo, que soy de los últimos y corro por terreno machacado, fango hasta las rodillas, que en parte iba limpiando la generosa lluvia caída. La organización bien, con algún defecto como la impuntualidad en la salida, pero compensada por el resto. (Al parecer los de canicros no opinan lo mismo) Yo, que siempre ando ladiñando con lo de las duchas, las tuve, pero la próxima vez, a ver si pueden sacar el agua de la nevera un poco antes. Me encontré tras la ducha de la que salí helado con un reconfortante chocolate y unos churros pequeñitos pero deliciosos, lo que confirma una vez más que el tamaño no importa. Corrí la mayor parte de la carrera con un grupo muy agradable y al final me llevé a casa una frutería. En fin, que cada uno habla de la feria como le fue en ella, pero para mi resultó estupendo.
arandino2008

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/09
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 15:33

jajajajajaja que gracioso lo de la nevera me estoy aqui descojonando de risa en casa
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2248 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 18:48

Eu vin a máis dun fotógrafo no percorrido, por exemplo no último regato.

Nadie sabe si non hai máis fotos. Sería unha pena xa que, é das cousas que máis promocinaría esta proba.

SAÚDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
elguerrouj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/04/09
0 Carreiras
196 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 19:32

Buenas, vaya con el cross, era una mezcla de deportes, atletismo, patinaje sobre barro, natación, una muy buena experiencia que sin duda repetiré.

No salgo en la clasificación, dorsal 476, llegada a meta por delante del dorsal 11, espero que puedan sacar la clasificación corregida
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 19:45

[quote="elguerrouj"]Buenas, vaya con el cross, era una mezcla de deportes, atletismo, patinaje sobre barro, natación, una muy buena experiencia que sin duda repetiré.

No salgo en la clasificación, dorsal 476, llegada a meta por delante del dorsal 11, espero que puedan sacar la clasificación corregida[/quote

A ver si a mi me pusieron en tu puesto.
Me pusieronen el puesto 191, por delante del dorsal 11
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 20:03

Moi boas a todos,a min como me gustan todas as carreiras sempre intentarei seguir falando de todas ben.Un saudo moi forte pra Moran,Guti,Barbazon,Mandoc,Eldemonte,Ivanoo,Tintin(recuperate pronto),Yomismo,Koala,Nacho s1600,Panzudopobrense,Montxo,Mandoc(amigo recuperate pronto),Jocridan,Santa,en xeral un saudo pra todos e vemonos en Porriño e perdonar si me olvidei de algun.Por ultimo o meu bo amigo GUTI (Enrique Gutierrez Vazquez)non aparece na clasificacion absoluta do cross(debeulle de caer o dorsal e non se lle colleu o nome)si vale de algo estou eu de testigo pois me quitou 4 postos entrando en meta no posto 188 ( ademais tamen doblou ).
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 21:14

Ya vi las fotos de la salida y de la llegada, pero, ¿no hay fotos donde se aprecie la "esencia" del asunto?

Los Perros del Anuncio - 2014/15
elguerrouj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/04/09
0 Carreiras
196 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 21:48

Panzudopobrense escribió:
[quote="elguerrouj"]Buenas, vaya con el cross, era una mezcla de deportes, atletismo, patinaje sobre barro, natación, una muy buena experiencia que sin duda repetiré.

No salgo en la clasificación, dorsal 476, llegada a meta por delante del dorsal 11, espero que puedan sacar la clasificación corregida[/quote

A ver si a mi me pusieron en tu puesto.
Me pusieronen el puesto 191, por delante del dorsal 11

Yo llevaba unas mallas piratas negras y una camiseta corta azul y mi dorsal el 476 lo llevaba enganchado de las mallas porque se me habia desprendido, fui con el corredor de dorsal 11, creo que era ese dorsal, desde un poco antes al tramo de asfalto hasta meta donde pase yo antes que el. Ese corredor llevaba una especie de gorro de montaña.

A falta de fotos es dificil probar el puesto en el que llegas, salvo que alguien de un poco por delante o por detrás

Última edición por elguerrouj o Lun, 22 Feb 2010, 21:53; editado 1 vez
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 21:49

Bueno onte non me dou tempo a escribir pero hoxe toca de facer reflesion desta carreira. Dende logo que coincido con Evarist que non me gusta criticar so negativamente os organizadores das carreiras mais que nada porque esta e a segunda edicion, habera cousas que pulir pero o importante e que se consolide no calendario. Esperemos que para o ano que ben se aprenderan dos erros (horarios, apoio medico, outros ) pero o que non se pode achacar os organizadores son as cuestions metereoloxicas que dende logo influiron no estado do circuito. Coincido con moitos en que esto mais que cros e unha aventura en con todo tipo de variantes dificiles de encontrar noutra proba. Eu xa participei o ano pasado este ano decidin repetir pensando en disfrutar co risco que podía supoñer e asi foi xa que a caida sufrida impediume disfrutar da mesma e ter que pagar un peaxe de lesion que dende logo so e achacable a mala sorte e o risco asumido pola miña parte. Lastima de non poder disfrutar da post-carreira con todos os detalles que nos prepararon.
Saudos e vemonos na terceira edicion
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 22:30

Pois a min a carreira pareceume xenial, unha maravilla e paseino coma un rapaz pequeno. Eso si, levei 3 xustos que pensei que remataba no chan. E se o circuito estaba así foi polo tempo e estabamos avisados das pendentes e que fóramos a modiño que xa caerán os rapaces.
En canto a señalización do circuito,eu atopeime cunha rapaza pequeña que viña en sentido contrario como perdida,supoño que sería a que estaban esperando para dar a saída dos maiores. E un pouco máis adiante encontrome defrente cun corredor que se perdera e mi dixo que iba segundo, unha magoa para él.
Volvendo o da rapaza pídolle a organización que o ano que ven, polo menos nas carreiras dos rapaces vaia alguen pechando o recorrido porque si se perde unha nena ou neno por esos camiños podese armar gorda.
Polo demáis para min unha gran carreira das que non penso fallar. Saúdos a todos, aínda teño as zapas en auga.
molveira

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/09
0 Carreiras
9 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 10:31

Boas a todos,
ahí van as fotos que Xiuma vos prometeu, non son todo o boas que poderían pero co tempo que tiñamos bastante boas son.
Terei colgada as fotos 3 ou 4 semanas para que teñades tempo a velas e descargar as que vos queirades, logo as borrarei porque me ocupan todo o álbum Disimulando .
A orde das fotos vai tal como poño os enlaces:
picasaweb.google.es/as...Ordes2010#
picasaweb.google.es/mo...Ordes2010#
picasaweb.google.es/mo...ossOrdes1#
picasaweb.google.com/m...rdes20102#

Disfrutádeas.
Un saudo.
tarzan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/02/10
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 10:47

en youtube hay fotos do canicross e da carreira absoluta tedes que poñer canicross de ordenes e xa as podedes ver
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 11:11

alber escribió:
Ya vi las fotos de la salida y de la llegada, pero, ¿no hay fotos donde se aprecie la "esencia" del asunto?

alber, para mí la "esencia" se refleja aquí y en las siguientes 25 fotos -D :

Secuencia
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 11:11

ivanno escribió:
alber escribió:

alber, para mí la "esencia" se refleja aquí y en las siguientes 25 fotos Moi feliz :

Secuencia

ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 11:12

Moi feliz ups

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas